דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כלבים ומה שמסביב 

מאת    [ 20/01/2011 ]

מילים במאמר: 457   [ נצפה 2000 פעמים ]

אנשים רבים חולמים על היום הזה שבו לא יהיו תלויים יותר באף אחד ויוכלו סוף כל סוף לקחת כלב. הם אכן עושים זאת, והדבר הראשון שמגלים זה שהם כבולים לביתם. פתאום אי אפשר להיעדר מהבית עד 11 בלילה ברציפות, כי צריך להוציא את הכלב, ואי אפשר לנסוע בספונטניות לחו"ל כי צריך לדאוג לסידור ועוד ועוד הגבלות. למזלם הגדול של בעלי הכלבים, כיום ניתן למצוא מרכז יום לכלבים שיאפשר לכם לפתור בעיות רבות הכרוכות בחוסר יכולת מתן תשומת לב הדרושה לכלב. אם ברצונכם לקבל המלצה לגבי מרכז יום לכלבים תוכלו להכנס אל חנות חיות שנמצאת בסמוך למקום מגוריכם או בכל מקום אחר שמוכרים בו ציוד לבעלי חיים ונמצאים בו אנשי מקצוע, הכסו ואל תחששו לשאול אותם.

מרכז יום לכלב - לבחור בחוכמה

מרכז יום לכלבים זה סוג של גן ילדים, וכמו שיש גני ילדים שהשירות שלהם לוקה בחסר, כך גם יש מרכזי יום לכלבים שהטיפול שלהם משאיר מקום לשאוף ליותר. ישנם כמה דברים חשובים ביותר שאין להתפשר עליהם, וזה בראש ובראשונה אהבה כנה ואמיתית לבעלי חיים. את זאת תראו מיד כשהכלב שלכם יפגוש את מטפלי מרכז היום לכלבים. אם הוא נוהם, חושף שיניים ומראה סימנים של חוסר רצון ללכת לאותו מטפל, אז כמראה שיש בעיה עם המטפלים. עניין חשוב נוסף הוא האוכל, שכן אם הכלב שלכם נשאר במעון זמן רב הוא זקוק גם לאוכל. חשוב ביותר שסוג אוכל לכלבים שמגישים לו במרכז יום יהיה האוכל שהוא רגיל אליו, ושיהיה מאיכות טובה. יחד עם זאת, יש גבול למה אפשר לצפות ממרכז יום לכלבים, ולכן עדיף להשאיר לו אוכל משלכם, כך תהיו בטוחים שלא נותנים לו לאכול דברים לא מומלצים. מעון יום טוב לכלב ישפר בצורה משמעותית את הטיפול שלכם בכלב, ויחסוך מכם ייסורי מצפון רבים הכרוכים בהשארתו לבד למשך שעות ארוכות.

סיוע בטיפול בכלב

לעיתים, אנשים מוצאים עצמם בשבועות עמוסים במיוחד, ובתקופות אלה קשה להם למצוא זמן בשביל הכלב שלהם. בחלק מהמשימות מרכז היום יכול לעזור, כך למשל טיפול במספרת כלבים. אתם יכולים להזמין תור במספרת כלבים ניידת שתגיע למרכז יום לכלבים, ומטפל יוריד את הכלב לטיפול במספרה. הדבר יחסוך זמן יקר וטרחה מצידו של בעל הכלב. כמובן, רצוי ביותר שמרכז היום של הכלב שלכם יהיה קרוב עד כמה שניתן לבית שלכם, ובצורה זו תוכלו לחסוך זמן רב.

מחיר

כמו בכל תחום, מחירים שגובים מרכזי יום לכלבים משתנים ממקום למקום. לפעמים התשלום המבוקש אינו מוצדק, אך לפעמים מקומות שמעניקים תנאים טובים יותר לכלב ידרשו גם מחירים גבוהים יותר. חשוב ביותר לבחון את התנאים המוצעים אל מול המחיר, ואם אתם יכולים לעמוד במחיר הנקוב תמורת תנאים נוחים לחיה שלכם, העסקה שווה ביותר. אין זה המקום לחסוך על תנאי מגוריו של הכלב כי כל פעם שאתם משאירים אותו לבד במקום זר, הוא חווה טראומה מחודשת. חשוב לחסוך ממנו חוויות לא נעימות ומיותרות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב