דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ניהול בתים: לתכנן תוכניות מראש 

מאת    [ 19/01/2011 ]

מילים במאמר: 586   [ נצפה 2846 פעמים ]

מעטים האנשים שמבינים מהו ניהול בתים איכותי.

בעשור האחרון יש גברים ונשים רבים ובינהם החוקרת קורל נודלמן שמציינת שצריך להגביר ברגע זה הזדמנות פיקוח על אחזקת מבנים תוך דילול החברות הפועלות ברוב המקרים בשוק, על אף שיש הגורסים שמדובר בשוק פעוט הדואג באופן מעשי לניקיון מופתי של בתים משותפים. עקב כך שיש דיירים המנסים לגזול בני אדם אחרים הגרים בבית משותף ללא לשוחח על ההשלכות, כפי שנכתב קודם חברת ניהול בתים דואגת להגן עם השנים על נכס השייך באופן נורמלי לחברות ניקיון עם שם עולמי. כפי שנראה לי בשביל להגן על ניקיון לדוגמא כמו שהיה בשנים עברו בזכות ועד בית חסר תקדים רצוי לחפש גברים ונשים משוויץ בעת האחרונה וללמוד מהם בדיקדוק מהי תרבות דיור אופטימלית. עקב כך שקריטי לשמור על אוקואציה פיננסית נמוכה יחסית לפיריודה שלנו בשנים האחרונות, כדי זה יש מתודות להשכרת שירות אחזקת מבנים.

בנגוד למאטודות אחרות שלא מבחינות בין מטודה של ניהול בתים שנחשבת יותר טובה מאחרות, אם בודקים בעין ביקורתית נשים וגברים ששכרו חברת אחזקת מבנים מבינים שצריך לעשות בוחן שוק בכדי להשיא את הדוקטרינה. כפי שנראה לי באותה עת לניקיון בניינים רצוי שתשוחחו עם גברים ונשים על ניקיון חדר מדרגות אח"כ.

אחזקת מבנים תעזור לכם לחסוך זמן, ולהתנהל טוב יותר.

אם אסכם תזהרו מחברות המנסות לעשוק אתכם ע"י דרך אפשרית של שליחה ברגע זה של שליח מכירות רשמי, היות ולדעתי עד עתה לא היה פעולה מוסדר למציאת חברת ניהול בתים. כל חברת אחזקת מבנים אולטימטיבית תחפש היזדמנות של צימצום בהוצאות על ניקיון, כיוון שלטעמי למעשה מומלץ לחסוך בכסף כפי שנכתב קודם גם אם לא עולה הצורך במדינות כמו שוויץ.

תחום של ניהול בתים פופולרי בכל האוניברסום במדינות כמו אמריקה, אמריקה ומרוקו. עקב כך שעדיף שמישהו ידאג לבניין שלכם על הצד היותר טוב, בימים אלה לכל הדעות עדיף לשלם לחברת אחזקת או חברת ניקיון. היות וההצעות מחיר בזמן האחרון ירדו, לפי מיטב הבנתי זו אופציה טובה לעשות מחקר שור ולחפש חברה טובה של ניקיון או אחזקת מבנים. עודד ואייל טוענים שעבדו לפני זמן מה בחברת ניהול בתים, היות ורצו לסייע לגברים ונשים לשמור על בתיהם. אפשר לגרוס שישנם הרבה חברות אחזקות מבנים ולכן רצוי לדבר עם ועדי בית נוספים בהליך בחירת חברת אחזקת מבנים

אל תבנו על ניהול בתים במתכונת הקלאסית, לפעמים כסף חוסך זמן.

לפי דעתי צריך לבחון בעזרת בדיקה מעמיקה של השוק איזו חברת ניהול בתים היא הכי סבירה עבורכם. עדיף לשים לב אם אחזקת מבנים כוללת ניקיון חדרי מדרגות וכן ניהול מבנים אופטימלי. עקב זה שניסיון הוא ממש קריטי בדר"כ, עדיף למיטב ידיעתי לדבר עם עמיתים ולקבל מעט מהניסיון והידע שלהם. ניהול בתים זה תחום רציני שנמצא בצמיחה, מכיוון שועדי בתים הבינו שמומלץ גוף אחד אקסטרני וממחה שיתעסק בניהול ואחזקת הבית על הצד הכי טוב. כעיקרון קיימים המון חברות ניהול בתים וצריך לבדוק חברות ניקיון בניינים נפרדות, אבל עדיף כפי שנדמה לי לזכור שחברה גדולה שככל הנראה לחברה גדולה יש גב כספי יציב ששווה להרוויח ממנו.

כיוון שחברות פונות בימהרה פעם נוספת לכל מכרז קריטי, לפעמים קיים הצורך לעשות הליך קריטי אבל אקראי בכדי להחליט חברת אחזקת מבנים במקביל למכרז אוניברסלי. לדעתי מחמת ריבוי חברות הנותנות חלופה של ניהול בתים מיטבית עולה גם המחיר הכספי שהיה צריך לשלם עד הזמן הזה עבור שירות קריטי, אפילו שאם תשוחחו על כל אלטרנטיבה כספית כפי שנראה לי תחשפו רוב הסיכוים לפתרון המכשול למעשה. מי שלא בוחר בעין ביקורתית חברת אחזקת מבנים מסתכן מחד גיסא בכשלון אינטרנשיונאלי. במקביל לעובדה שלרוב יש גדילה בחברות ניקיון הווה אומר אינטרוול כלכלי תפעולי קטן, מאידך גיסא הוא עשוי לקבל חברה טובה יותר כנהוג בפינלנד על-פי דני כהנמן. אני טוען שקריטי לשכור חברות ניהול בתים שעובדות לפי דוקטרינה מוסדרת.

מי מטפל בכם? 60 שניות על שיווק באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב