דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לקנות טבעות נישואין 

מאת    [ 19/01/2011 ]

מילים במאמר: 557   [ נצפה 2822 פעמים ]

הגבר שלך בחר בך ואת בחרת בו כשהסכמת להצעת הנישואין. כעת, ישנם מספר שלבים לארגון החתונה והחיים שאחרי, ואחד מהם קשור למנהג ענידת טבעות נישואין. זוהי משימה יחסית קטנה, וכדי לבצע אותה, צריך לבחור את טבעות נישואין אלו.

 

על מנת להקדים תרופה למכה, ומשום ששלב בחירת טבעות נישואין עשוי להסתמן כהצלחה גדולה או ככישלון גדול, להלן מדריך טיפים קצר שידגים כיצד ניתן לקנות טבעות אירוסין לאישה וטבעות נישואין לגבר ולאישה בכיף, בקלות ובשמחה.

 

כל שנדרש הוא להצטייד בגבר אחד ואישה אחת, נעלי ספורט, סבלנות, מצב רוח רב וכמובן - כרטיס אשראי. למזלנו, גברים כיום לא חייבים לבחור טבעות נישואין תואמות לטבעות של הנשים שלהן. למעשה, זה יתרון, כיוון שכך כל אחד יוכל לבחור טבעות נישואין כלבבו. הדבר נפלא, משום שלרוב נבחרות טבעות אירוסין על ידי המציעים הגברים. אולם, עשוי להיות שינוי מרענן, ולמעשה, אין שום מניעה שהבחורות לא תבחרנה טבעות נישואין עבור הגברים שלהם.

 

גברים, לרוב מעדיפים טבעות נישואין חלקות וללא דוגמא ולעומתם, מרבית הנשים מעדיפות טבעות אירוסין מעוטרות ושלראשן ישובץ יהלום. בחורות רבות יאמרו בלגלוג כי אחת הסיבות שגברים מעדיפים טבעות נישואין פשוטות היא שיש להם מטלות מסובכות רבות שהם צריכים לעשות כל יום, למשל לזפזפ עם השלט... אך נראה כי העדפתם של גברים לטבעות נישואין פשוטות יחסית, תלויה גם בסיבות רבות אחרות.

 

כבר נאמר כי כיום במאה ה-21, אין צורך בטבעות נישואין תואמות. אם כן, הבחורה יכולה לבחור כל טבעת נשית שהיא חפצה ביקרה. לרוב, טבעות נישואין של נשים מקבלות השראה מכיוון טבעות אירוסין שקנו להן לפני כן הבחורים. על פי רוב, טבעות נישואין אלה יהיו עבות יותר מהטבעת של הגבר שלהן.

 

בטרם רכישת טבעות נישואין, מומלץ לשים לב למספר קריטריונים. טבעת רחבה יכולה להיות מאד לא נוחה למי שאינו רגיל בענידת טבעות נישואין או טבעות בכלל. במילים אחרות, אם החבר או החברה שלך עונדת טבעת עבה, זה לא אומר שגם אתם חייבים לענוד טבעות נישואין שכאלה. קבלו עצה זהב - לכו עם מה שנוח לכם. טבעות נישואין הן סוג של הצהרה על אהבת אמת לכל החיים, אולם אין זה אומר שהן צריכות להיות עבות, מגושמות ולא נוחות.

 

העובי חשוב, אך גם סוג המתכת. זהב צהוב נחשב למסורתי, זהב לבן מאוד פופולארי ואף פלטינה יכולה להיות אפשרות טובה ומומלצת, אך עלותה כפולה או משולשת. זכרו כי חומר יקר יותר לא אומר בהכרח שהוא עמיד יותר. זהב הוא חומר רגיש יותר מחומרים אחרים ורואים עליו שחיקה ביתר קלות. טבעות נישואין מיועדות לשנים רבות ומוטב לקחת זאת בחשבון, ולבחור את הטוהר הרלוונטי ביותר עבור התקציב שלכם. בנוסף, סביר להניח כי איש לא יבחין בין 14 קראט ל-18 קראט או בין זהב לבן לבין פלטינה. טבעת יקרה יותר, לרוב תהיה טהורה יותר, אך בהחלט לא תמיד יפה יותר. הכי חשוב שיהיה נוח על האצבע, ולא פחות חשוב: טבעות נישואין, וגם טבעות אירוסין, צריכות להתאים לכם לכיס.

 

טבעות עם יהלומים לגבר, בניגוד לנשים העונדות טבעות אירוסין הן הרבה פחות מקובלות. יחד עם זאת, אם התקציב מאפשר זאת, ניתן לשבץ אבנים יקרות על גבי טבעות נישואין של גברים. לא קיים איסור ביהדות על ענידת טבעת נישואין לגבר, ולמעשה הבחור יכול לענוד כל טבעת שהוא בוחר. עם זאת, המסורת מציינת בנוגע לטבעות נישואין לנשים, שהן חייבות להיות ללא שיבוץ של אבן יקרה כמו טופז, אמרלד, אודם או יהלום.

הוד מקבילי, מעצב טבעות אירוסין, נישואין ותכשיטי כלה, כותב הבלוג מדריך טבעות אירוסין




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב