דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ניתוחי צוואר 

מאת    [ 19/01/2011 ]

מילים במאמר: 332   [ נצפה 3182 פעמים ]

בעידננו רווי הניתוחים, כאשר המודעות ליופי ואסתטיקה נמצאת בשיאה, בוחרות נשים רבות לבצע ניתוחי צוואר כבר בגילאי 50, על מנת לזכות במראה פנים צעיר, ויפה יותר.

עור הצוואר הינו עור רגיש, והוא נוטה להתקמט ולהזדקן לפחות כמו עור הפנים. בנוסף, כאשר אנו משמינים נוצרים עודפי שומן באיזור זה. ניתוחי צוואר מבוצעים עבור אלו שבוחרים שלא לסבול עוד ממראה השומן המיותר, הקמטים, הקמטוטים השונים, העור הרפוי והמדולדל, ומכתמי הפיגמנטציה באיזור הצוואר. ככל שאנו מתבגרים כך הולך עור הצוואר הרגיש ונראה גרוע יותר, ויוצר לנו מראה שאינו משובב נפש, בלשון המעטה כמובן. מראה זה מעניק לחזותינו מראה מבוגר בהרבה, מכפי גילנו האמיתי.

ניתוחי צוואר מבוצעים על פי רוב במקביל לניתוחי מתיחת פנים. ניתוחי צוואר הינם תהליכים כירורגיים במהלכם מסיר המנתח הפלסטי את עודפי העור מאיזור הצוואר, בכדי לשוות לצוואר ולפנים גם יחד, מראה צעיר ומתוח למראה.

ניתוחי צוואר אורכים בממוצע כשלוש שעות ולאחריהם יישאר המנותח להשגחה ליום אחד. בהמשך יתבקשו המטופלים לנוח כעשרה ימים לאחר הניתוח. במרבית המקרים יבוצעו ניתוחי צוואר בו בזמן, בשילוב עם ניתוח מתיחת פנים, וזאת בכדי לחסוך את הצורך בשני ניתוחים שונים, או בניתוח עתידי נוסף, כשמראה הצוואר יוסיף ויורע במהלך השנים.
יש לקחת בחשבון כי במידה ולא מבצעים ניתוחי צוואר במקביל למתיחת פנים, הריי שעור הצוואר יישקף את גילנו האמיתי, אם לא גרוע מכך. במקרים בהם לא יבוצעו ניתוחי צוואר לא יסייעו ניתוחי מתיחת הפנים, ליצירת האפקט הצעיר והרענן, אשר אנו מבקשים לנו.  ישנם מקרים בהם מבוצעים ניתוחי צוואר בשילוב עם מתיחת חלקי הפנים התחתונים בלבד, קרי הסנטר והלסת.
במהלך ניתוחי צוואר יסיר המנתח הפלסטי את עודפי השומן ואת העור הרפוי והמדולדל מהצוואר. המנתח ירים את  רקמות העור באיזור המנותח וישיבם למקמם הטבעי, כך שהשרירים יהודקו סביבו. ניתוחי צוואר כוללים גם שאיבת שומן מהאיזור הבעייתי, וזאת כאשר לניתוח בוחרים להגיע אנשים אשר סובלים מריכוזי שומן באיזור. שומן זה נוצר כתוצאה מהשמנה רבה ולעיתים אף קיצונית. המנתח ישאב את השומן המיותר ולאחר מכן ירים את הפנים באיזורים המבוקשים וימשיך את ניתוח ההרמה והמתיחה. עם ניתוחי צוואר ניתן לשלב גם פילינג עמוק אשר יטפל בכתמי הגיל ובקמטים.

מאמר זה נכתב בידי מלי והוא סוקר ניתוחים פלסטיים והליכים קוסמטיים לשיפור ההופעה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב