דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מצעים - והיריעה רק נפרשת 

מאת    [ 19/01/2011 ]

מילים במאמר: 535   [ נצפה 3611 פעמים ]

מצעים לשינה טובה

חברת פריד הינה חברה ותיקה בתחום הלבשת חדר השינה. בין מוצריה הרבים ניתן למצוא שמיכות מסוגים שונים לכל עונות השנה, כריות, מצעים ומגבות. אלו הם מוצרים שכל אדם צריך ומשתמש בהם באופן יומיומי. שימוש במוצרים של פריד מבטיח לנו איכות ואמינות לאורך זמן. גם לאחר שרכשנו שמיכות וכריות לכל בני הבית, עלינו להתאים להם מצעים. ישנם מצעים בשוק מסוגים שונים וברמות איכות שונות, לכן חשוב לשים לב אילו מצעים אנו מכניסים למיטותינו. חשוב שחומרי הגלם יהיו איכותיים ועמידים לאורך זמן, מאחר ולא מדובר במוצר הזול ביותר שניתן למצוא בשוק. איכות החומרים כה חשובה, שכן אם נקנה מצעים באיכות גבוהה הם ישמשו אותנו לטווח ארוך ולא יחייבו אותנו לקנות מצעים כל הזמן. מצעים כוללים בדרך כלל סדינים, ציפיות לכריות וציפיות לשמיכות ולעיתים אף כיסויי מיטה, ואלו יכולים להשפיע על שנת הלילה שלנו בעקיפין, שכן סדין בעל מרקם לא חלק יכול לגרום לגירודים בעור וכך גם ציפית לכרית שיכולה לגרום לגירוי בעור הפנים שלנו.

מגוון רחב של מצעים-פריד מציעה ללקוחותיה מגוון רחב של מצעים בשלל צבעים ודגמים ואף כאלה מסוגי בדים שונים.

מצעים - סוגי בדים

מצעים בראשיתם מתחילים מסוג הבד שממנו מייצרים אותם. פריד מייצרת מצעים מבדים איכותיים בלבד ובהרכבים שונים, כדלקמן:

א)  Poly Cotton. זהו בד בהרכב של 50% כותנה ו-50% פוליאסטר שעבר אשפרה וריכוך מקסימלי ולכן אם לא דוחסים את הבד במכונת הכביסה ומקפלים מיד אחרי שהתייבש ניתן להימנע מגיהוץ.

ב)  פראקל 200 כותנה. בד העשוי 100% כותנה בצפיפות גבוהה יותר, מה שהופך אותו לרך במיוחד. על מנת לשמור על רכותו מומלץ לגהץ קצרות.

ג) סאטן. בד העשוי גם הוא 100% כותנה, אלגנטי ונעים.

ד) ג'רסי. עשוי 100% כותנה סרוגה (כמו בבד טריקו) מה שמעניק לו גמישות בנוסף לרכות.

ה)  פלנל. עשוי 100% כותנה ארוגה מחוט עבה יותר. זאת בנוסף לגירוד המיוחד שעובר הבד במהלך האשפרה הופכים אותו למתאים במיחד לחורף.

מצעים בתפזורת

כאמור, פריד מציעה מגוון מוצרי מצעים להנאת לקוחותיה ולמנוחה ערבה, ואכן ניתן למצוא את כל מה שהמיטה צריכה: ציפיות, ציפות וסדינים. בפריד ניתן לרכוש ציפיות בתפזורת בכמה גדלים ומסוגי בד שונים: Poly Cotton 50X70 ס"מ,  ו-60X80 ס"מ 100% כותנה, 100%סאטן וג'רסי. את כל הציפיות ניתן להשיג בצבעים חלקם והדפסים למעט ציפיות הג'רסי, ואת כולן ניתן לרכוס ברוכסן.גם בציפות לשמיכות ישנו מבחר גדול. את הציפות העשויות Poly Cotton ניתן להשיג גם ליחיד (150X200 ס"מ, 150X220 ס"מ) לזוגי (200X220 ס"מ), קינג סייז, לאלו שרוצים מצעים דיבים במיוחד (218X265 ס"מ) ולשמיכת תינוק (100X150 ס"מ). ישנן ציפות העשויות מבד פרקאל 100% כותנה וג'רסי (שניתן להשיג רק בגדלים של יחיד וזוגי. מצעים מסוג ציפות של פריד ניתן להשיג בצבעים חלקים בלבד.

את הסדינים של פריד מצעים ניתן לרכוש גם כן מסוגי הבדים של הציפות ובגוונים חלקים, בגדלים שעונים לכל גודל מיטה, לזוגי או ליחיד. שולי כל הסדינים מוקפים בגומי, מה שמאפשר אחיזה יציבה יותר של הסדין במזרן, כאשר גובה דפנות הסדין הינו 22 ס"מ.

סט מצעים

בפריד ניתן למצוא גם מצעים בסטים העשויים מאותם בדים איכותיים, עבור מיטת יחיד (סדין 90X200 ס"מ, ציפה 150X200 ס"מ וציפית 50X70 ס"מ), מיטה זוגית (ציפה 200X220 ס"מ, סדין 160200 ס"מ ושתי ציפיות. בסט סאטן ניתן למצוא סדין 180X200 ס"מ) וכן מותגי ילדים בהדפסים. ישנו גם סט לילדים מיוחד לקיץ הכולל שמיכת יחיד תואמת. בנוסף, פריד מציעה סט מצעים כפול הכולל חמישה חלקים, כאשר שתי הציפות הן בגודל יחיד וכן סט מיוחד עבור מיטה מתכווננת.

 

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב