דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מצעים - בד בבד לחורף ולקיץ 

מאת    [ 19/01/2011 ]

מילים במאמר: 402   [ נצפה 2731 פעמים ]

 

מצעים - עיצוב בכסות של כיסויים

לא כולם מודעים לחשיבות הרבה שיש לכלי מיטה אלו בעיצוב החדר ובתרומתם לטיב השינה. כיום, מצעים הם אינם רק כיסויים להחלפה על המיטה, המונעים לכלוך של המזרן, הכרית והשמיכה. כיום הם פריט עיצובי, בעל מגוון עצום ואופנות משתנות. ניתן להתאים את המצעים לסגנון החדר - רומנטי, מינימליסטי, מודרני ועוד. וכמובן, להעניק לחדר תחושות ומצבי רוח שונים - רוגע, עליזות, נוסטלגיה ועוד. החוכמה היא לדעת לבחור את המצעים המתאימים לנו, הן מבחינת העיצוב, מבחינת סוג הבד והאווירה אותה אנו מעוניינים להקנות למיטה. חשוב גם לדעת לא להתפתות לרכוש מוצר באיכות נמוכה בגלל מראה ראשוני מפתה וכמובן להשכיל לשמור על הרכש החדש בצורה הטובה ביותר.

כיצד לבחור מצעים? בראש ובראשונה חשוב לדעת לבחור בד איכותי המתאים לצרכיכם. מחד, על חשיבות המצעים העוטפים את שמיכות הפוך בחורף יודע כל בר דעת. ומאידך, הקיץ הישראלי ידוע בקיצוניותו, ולכן לעונה זו חשוב לבחור בבדים נושמים המאפשרים נידוף זיעה. בדיוק למטרה זו קיימים מצעים העשויים 100% כותנה או סאטן. הבעייתיות בשני בדים אלו היא הצורך בגיהוץ, ולכן להימנעות מגיהוץ אך שמירה על האפקט האוורירי ניתן לבחור בבד העשוי 50% כותנה ו50% פוליאסטר, הידוע גם כ-poly cotton. משנבחר הבד המתאים, חשוב לא לשכוח להתאים את המצעים לעיצוב החדר. הפריטים שיקבעו את הסגנון שנבחר יהיו בראש ובראשונה הרהיטים - כאשר לרהיטים בהירים ניתן להתאים מחד בדים בהירים או מאידך, צבעים כהים אשר ייצרו נקודת עניין בחדר השינה. לרהיטים כהים כדאי להתאים צבעים רומנטיים כמו בורדו וסגול על מנת לא ליצור אווירה צעקנית מדי. לחדרי ילדים מומלץ לבחור בצבעים הילדותיים - ורוד, תכלת, לבן ועוד, וכמובן לא לשכוח את ההיצע הרב של דמויות האהובות על ילדיכם. כיום קיים גם מגוון רב של דוגמאות והדפסים, אבל חשוב לדעת כי בחדר שינה עמוס, דוגמאות והדפסים עלולים ליצור חוסר איזון ולכן מומלץ לבחור בסוג זה עבור חדרים מינימליסטיים יותר. החשוב ביותר הוא לא להתפשר על איכות, לא מבחינת הבד אך גם לא מבחינת הצבע. בדים זולים ולא איכותיים או בצביעה חובבנית עלולים להביא להרס המוצר כבר אחרי הכביסה הראשונה ולגרום לאובדן המראה המקורי והרצוי.

כיצד לשמור על מצעים?

קנייה של מצעים יקרים ומעוצבים היא השקעה, בשימוש נכון ניתן לשמור על חיוניותם לאורך שנים רבות. כמובן, שהיצרן אשר יודע בדיוק כיצד לנהוג במוצריו, ולכן יש תמיד להתחשב בהוראות היצרן שעל התוויות. מעבר לכך, מומלץ לא לכבסם מעל 40 מעלות מחשש לפגיעה בבד ובצבע. על מנת למנוע דהייה של הצבע כדאי לייבש מצעים בשמש הפוך. הייבוש במכונה לרוב פוגע באריגה המקורית של הסיבים ועלול לגרום לאובדן המגע הנעים.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב