דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ניכיון עסקים במגזר העסקי 

מאת    [ 18/01/2011 ]

מילים במאמר: 521   [ נצפה 2527 פעמים ]

נכיון שקים

ניכיון שקים זה שירות חשוב ביותר למגזר העסקי, שכן שירות זה מאפשר להם להשיג כסף זמין ומהר, ולכך לעיתים קרובות מאוד יש חשיבות עליונה בעולם העסקי. כסף מזומן מאפשר לבעל העסק להפוך את הלקוחות שלו למרוצים יותר בכך שמאפשר פריסת תשלומים נוחה, ואת הספקים שלו לעוד יותר מרוצים, שכן הם מקבלים את כספם במזומן.

מערכת היחסים בין בעל עסק לבין ספקיו

למעשה, בעל העסק תלוי בספקים שלו לא פחות משהו תלוי בלקוחות שלו. אי אספקה של סחורה בזמן תפגע בשמו הטוב של בעל העסק. אספקת סחורה פגומה, אף היא לא תתרום לרווחיותו של העסק. אם כן ספק טוב הוא חבר יקר מאין כמותו, ויש לחזק איתו את היחסים בכל דרך אפשרית. תשלום במזומן זה אחלה דרך לליבו של הספק. אנשי עסקים אוהבים לקבל את שכרם במזומן, ולכן הם מעריכים במיוחד את הלקוחות שמשלמים במזומן. כאמור, לתוצאות של תחושת תודה מצידו של הספק יהיו השלכות חיוביות על בית העסק.

מסיבה זו, בעלי עסקים רבים פונים לשירות ניכיון שקים כשאין להם כסף מזומן לשלם לספקים. התשלום עבור שירות ניכיון שיקים מתגמד אל מול כל היתרונות שספק מרוצה מעניק לכם: הנחות מזומן, מוצרים טובים יותר, אספקה מהירה יותר ועוד.

בעל העסק והרשויות

לכל בעל עסק יש אינסוף חשבונות לשלם: ביטוח לאומי, שכירות, ארנונה, משכורות לעובדים... כל הדברים הללו לא סובלים דיחוי ועלולים לשאת קנסות גבוהים מאוד במקרה של עיכוב. מסיבה זו בעלי עסקים רבים מעדיפים לשלם תמורת ניכיון צ'קים ולא לצבור נקודות שחורות ברשויות המס או בביטוח הלאומי. אולי רבים נרתעים משימוש בניכיון שיקים, אך בסופו של דבר, שירות זה הוא מוצא לגיטימי מצוין לקבלת כסף זמין.

למה לפנות לכיוון נכיון שיקים אם אפשר לקחת הלוואה?

הלוואות בבנק כרוכות באישורים ובבירוקרטיה מסועפת, ופרט לכך עולות לא מעט כסף. רבים מבעלי העסק מוצאים עצמם מכסים הלוואות בהלוואות אחרות ומשלמים עוד ועוד ריביות. ניכיון שיקים אומנם עולה כסף גם כן, אך ההיקשרות כאן לא גורמת לשום תלות. נכון, אתם מקבלים פחות כסף משוויו של הצ'ק בפועל, אך אתם לא צריכים לחשוב מאיפה יגיע הכסף לכסות תשלומים שעוד יגיעו. ניכיון שיקים זה פתרון פשוט יותר ובהרבה מקרים גם זול יותר מהלוואות.

ניכיון צקים אצל גורמים מוסמכים

בתחום זה של נכיון צקים ישנם נותני שירות רבים, חלקם חוקיים קצת יותר וחלקם קצת פחות. כולנו יודעים שבכל הנוגע לכסף, חשוב ביותר לשחק על הצד החוקי של המגרש, ולכן לפני שאתם מתחילים לעבוד עם חברת ניכיון שיקים, תבדקו האם יש לה אישורים לעסוק בתחום. מי שמעניק רישיון לעסוק בניכיון שיקים זה משרד האוצר, ולכן חשוב לבדוק האם לחברה יש רישיון מתאים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב