דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך תשדרג את החנות הוירטואלית שלך ? 

מאת    [ 18/01/2011 ]

מילים במאמר: 397   [ נצפה 1735 פעמים ]

 

נושא הקמת חנויות וירטואליות בתאוצה. יותר ויותר בעלי עסקים מבינים שאם "אתה לא שם, אתה לא קיים" ומבינים שפוטנציאל המכירה באינטרנט הוא גבוה - זהו ערוץ נוח ופשוט יחסית להקמה ויש לו הרבה יתרונות, מה גם שעלותו הרבה יותר נמוכה מחנות פיזית.
כתוצאה מתובנות אלו, התחום הולך ומתפשט כאש בשדה קוצים ורק מעטים אינם מבינים את הכוח של העולם הווירטואלי. וכך, הולכות ונבנות הרבה מאוד חנויות מקוונות ואפילו קניונים גם בתחומים בהם יותר קשה לעלות על הדעת מכירה וירטואלית. לדוגמא: רהיטים , נעליים ובגדים על אף שמדובר בפריט שצריך למדוד או לחוש.
אם כן, כאשר מחד לקוחות רבים מעדיפים היום לעבור לקניה וירטואלית ומאידך יותר ויותר מקימים חנויות וירטואליות, אזי יש כאן שוק וירטואלי חופשי תחרותי מאוד, ואז נשאלת השאלה - עם כל כך הרבה מתחרים בשוק - איך תבלוט?

התשובה היא - קידמה טכנולוגית ,תהיה מהיר , תהיה הראשון, תעיז .
בעלי חנויות נעליים חשבו בהתחלה שאף אחד לא יקנה בלי למדוד.....והיום כמעט כל הרשתות מוכרות נעליים באינטרנט. לדוגמא רשת נעליYoopi.co.il  .
ככל שתתקדם יותר ותהיה הראשון להביא חידושים בחנות שלך או בתחום שלך כך תקבל עדיפות ע"י הקונים ,תוערך יותר וכן תמשוך יותר לקוחות כמובן.
חברה טובה להקמת חנות וירטואלית באינטרנט, תדע להציע ולספק לך כל הזמן חידושים טכנולוגיים ייחודיים וגם סטארט אפים. חברה טובה תבדוק את השוק כל הזמן ותדע לתת ללקוחותיה ייעוץ אסטרטגי שיווקי אמין בהתאמה ללקוח ולסוג הענף בו הוא נמצא.
ייעוץ כזה הינו פונקציה של רמת ניסיון בהקמת חנויות באינטרנט ובכלל בעולם האינטרנט,מספר ענפים בהם התעסק, ניסיון בשיווק ובאסטרטגיה שיווקית.
חנות וירטואלית טובה היא חנות שתכול להוות בסיס מצוין לכל פיתוח טכנולוגי מתקדם, שמאחוריה עומד צוות מתכנתים מנוסים ומוכשרים.
מעבר למערכת מכירות קבוצתיות או מערכת קופונים חכמה, ומעבר להתאמה לגוגל ומנועי חיפוש ומערכת סטטיסטיקות מתוחכמת, להלן מספר דוגמאות על קצה המזלג...

רשתות חברתיות :נוחכות חובה של פייסבוק וטוויטר וכן פיתוחים כגון :

אפליקציית הרשמה דרך פייסבוק - מי אוהב למלא טופס הרשמה מייגע - מדובר על הרשמה לאתר באמצעות פייסבוק ב-5 שניות במקום מילוי טופס. אפליקציית חנות בפייסבוק - פיתוח חדשני וייחודי המאפשר מכירה בפייסבוק.

חיבור לאיי פון - תאפשר ללקוחות לגלוש מכל מקום בחנות שלך , באמצעות טלפונים סלולרים חכמים.

התאמה למנועי השוואת מחירים כמו ZAP  ו- KAMA 

מודול פורומים ותת פורומים על פי נושאים והרשאות

ועוד חידושים רבים (וסודיים) הנמצאים כרגע בפיתוח מסביב לשעון.

 

נכתב ע"י שרית דלל מאת חנות וירטואלית "קיווי"

 

 

 


שרית דלל מאת   חנות וירטואלית קיווי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב