דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טבעות אירוסין וטבעות נישואין 

מאת    [ 17/01/2011 ]

מילים במאמר: 616   [ נצפה 2994 פעמים ]

אז החלטתם להתחתן. מזל טוב. כעת יש לבחור טבעות. לטוב ולרע, לרוב נבחרות טבעות אירוסין מראש, עוד בטרם ההצעה או המחווה הרומנטית. אולם, ייתכן ושניכם בחרתם להתחתן ביחד, ועכשיו עומדת בפניכם המשימה לבחור טבעות אירוסין וכמובן טבעות נישואין. המדריך הבא יעזור לכם להוסיף קצת פלפל לחיי הנישואין, עוד בטרם החתונה.

 

מקוריות, יצירתיות וחדשנות. כשזה נוגע לטבעות אירוסין וכן טבעות נישואין, נראה כי לא כל זוג מנסה להיות שונה ומקורי. במילים אחרות, ניתן לספור על יד אחת את כמות הזוגות בעלי אמירה אופנתית חדשנית. נדמה כי הרוב מעדיפים ללכת על מראה בנאלי ומקובל, למשל שמלה לבנה או חליפת חתן (גם אם זה בקיץ). מקוריות מתחילה בראש, וראש קריאטיבי במיוחד עשוי ליזום ולייצר משהו שיתאים בדיוק עבורכם. זוהי מטרה ראויה לכל הדעות, ואם הנכם מסכימים, המאמר הזה נכתב בדיוק עבורכם.

 

שיבוץ אבני חן במסגרת טבעות אירוסין זהו מעשה חריג ושאינו מקובל. אולם, המקוריות מבורכת. תארו לכם, בחורים שמביאים לבחירות ליבן זרי שושנים המלווים בקופסאות אדומות ובתוכן טבעות אירוסין יפהפיות, משובצות בעשר אבני אודם (רובי) זעירות ומרהיבות. במקרא, אודם היא האבן הראשונה בטור הראשון בחושן הכהן הגדול, והיא מיוחסת לשבט ראובן. אבן האודם היא מן היקרות שבאבני החן. אודם עשוי מינרל קור ונדיום, שבעולם המינרלים הוא שני רק ליהלום בקשיותו, ועשיו מאותו חומר ממנו עשוי ספיר. כלומר, ההבדל היחיד בין אודם לספיר הוא בצבע: ספיר לעולם לא יהיה אדום, ואילו אודם הוא תמיד אדום.

 

את המקוריות ניתן לבטא גם בצורה. טבעת שהיא מיוחדת במינה, מושכת הרבה תשומת לב כאשר עונדים אותה על הקמיצה או האצבע. ישנן בנות אשר מעדיפות טבעות אירוסין ייחודיות עם יהלומים קטנים, מאשר טבעות אירוסין סטנדרטיות ומשעממות. העיצוב האישי והייחודי, עלותו רבה. אולם, טבעות נישואין מיועדות לכל החיים, וניתן להסתכל עליהן בתור סוג של השקעה לטווח ארוך - משהו ייחודי שבני זוג יכולים לחוות ביחד.

 

היכן ניתן למצוא טבעות נישואין וטבעות אירוסין מיוחדות? בכל מקום שהוא לא רשת תכשיטים וסביר שלא בקניון הקרוב למקום מגוריכם. נסו לחפש מעצב שהטבעות שלו קולעות לטעם שלכם, ובקשו ממנו לעצב עבורכם טבעות נישואין ייחודיות. דבר זה, יכול להפוך את כל הכיף של החתונה למשהו אחר לגמרי, שאפשר לחלוק כבני זוג גם שנים אחר כך.

 

ניתן להתחיל את החיפוש באינטרנט, ולהגיע לפגישה עם המעצב מוכנים עם סקיצה של טבעות נישואין שהכנתם בבית, או עם תמונה שראיתם ברשת. מקוריות, לפעמים גם באה לידי ביטוי בחומרים מהם עשויות טבעות נישואין. מומלץ לחקור מעט על החומרים הרבים. פלטינה זוהי בהחלט אפשרות לא זולה, אך גם טונגסטן קרביד ופלדיום מהוות אפשרויות מעניינות.

 

גברים ונשים מתחילים להיפתח לרעיון, שלא רק זהב הוא חומר רלוונטי לעשות ממנו טבעות נישואין. החומרים החדשים אשר צוינו לעיל הם לא שגרתיים, אך בהדרגה הופכים להיות פופולאריים, בעיקר בקרב גברים. שילובים של מתכות שונות במסגרת של טבעות נישואין מאפשרים צבעים ייחודיים ומעניינים. טבעות אירוסין לא שגרתיות יכללו מתכת מעניינת ואבנים שהן לא דווקא יהלומים (על אף השיר שסובר כי יהלומים הם חבריה הטובים ביותר של האישה).

 

טבעת היא אמירה, הצהרת נצח על אהבה לבן הזוג. ככלל, מוטב לבחור טבעות אירוסין וכן טבעות נישואין שמאמינים בהן, ושמבטאות בצורה הטובה ביותר את האישיות של בני הזוג. העצה הטובה ביותר כאשר בוחרים טבעות אירוסין ונישואין, היא להיות נאמנים אחד לשני וכל אחד לעצמו, ולזכור שזהו תכשיט שבני הזוג יענדו למשך כל חייהם.

הוד מקבילי, מעצב טבעות אירוסין, נישואין ותכשיטי כלה, בעל בלוג טבעות אירוסין




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב