דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


וילונות לשדרוג המשרד 

מאת    [ 17/01/2011 ]

מילים במאמר: 456   [ נצפה 2098 פעמים ]

המשרדים המודרניים הם אסתטיים ויש בהם דגש רב על העיצוב. כבר  חלפו הזמנים בהם נכנסנו למשרדים אפרוריים ונטולי חן שהאווירה בהם הייתה מדכאת. כיום המשרד הוא הפנים של העסק ומראהו משדר את מה שהעסק רוצה להראות. רוב המשרדים הם בעלי ריהוט יוקרתי, תאורה נעימה, רצפות איכותיות, מטבחון מצויד,  פינת המתנה נעימה עם כורסאות נוחות ועוד. אחד האלמנטים החשובים לאווירה הרצויה במקום העבודה בו אנו שוהים שעות רבות, הם הוילונות.

למה משמשים הוילונות במשרד?
הוילונות הם אסתטיים ויוצרים את האווירה הרצויה במשרד. האווירה יכולה להיות חמימה וביתית או יוקרתית ומודרנית, בהתאם לעיסוקו של המשרד ואופי עובדיו. הוילונות הם פתרון מעולה עבור פרטיות במיוחד כשמדובר בקירות שקופים בין חללים שונים במשרד. בעזרת הוילון אפשר ליצור הצללה בשעות בהם קיימת קרינה גבוהה של אור השמש המסנוורת את הנוכחים, כאשר יש צורך להאפיל את המשרד על מנת לצפות בסרטון או שקופיות, כשרוצים למנוע השתקפות של אור במסכי המחשב ועוד.

איך ניתן לבחור וילון למשרד?
וילון איכותי יוצר חסכון באנרגיה, האפלה רצויה ואף מונע חדירת רעשים לחדר. רצוי להתייעץ עם איש מקצוע שיתכנן ויתאים את סוג הוילונות הרצוי. הבחירה כוללת שיקולים של עלויות, התאמה לחלל, איכות, תחזוקה, התאמה ליתר הפריטים וכו'. הוילונות השכיחים במשרדים הם:
הוילונות הונציאנים -  הקיימים בשלל צבעים ועשויים מעץ או אלומיניום. ניתן  להפעילם ידנית או באמצעות שליטה מרחוק.
וילונות הגלילה - עשויים קש או בד ונגללים מטה או מעלה לכל גובה.   וניתן להאפיל באמצעותם את החדר. וילונות רומאים - עשויים בדים עתירי קפלים למראה עשיר.
וילונות אנכיים   - עשויים ממגוון גדול של פי.וי.סי או בדים, חלקים או עם מרקמים שונים. וילונות אלה ניצבים לאורך החלון על ידי משקולות.
וילונות בד – קיים מגוון רחב של בדים חלקים או עם טקסטורות וניתן  להדפיס על הוילון את סמל החברה. הוילונות מושחלים על ידי טבעות על מוטות תלייה דקורטיביים וניתן להוסיף להם קישוטים ותוספות מעניינות.
וילונות חשמליים - כיום ישנם מנגנונים משוכללים המאפשרים לשלוט על כל הוילונות במשרד בו זמנית, בצורה אוטומטית. את הוילונות אפשר להסיט לצדדים אם מעוניינים לראות את הנוף או בחדירת קרני השמש ולסגור לצורך הצללה.

בחירת הוילון צריכה להיות בהתאם למראה הכללי של המשרד. אם המראה הוא בסגנון היי טק מתאים וילון מתכתי או נגלל ואם הסגנון יותר חמים עם רהיטי עץ, אפשר להשלים אותו עם וילונות מבד,  המשרדים קלילות. למשרד צעיר כמו למשל פרסום אפשר להתאים וילונות בעלי אופי וייחוד המתמזגים עם האווירה הכללית בנוסף, חשוב להתאים את הוילון לריהוט, התאורה והריצוף תוך התחשבות בגודל המקום, בנוף הנשקף ממנו ועוד.

למי פונים לרכישת והתקנת הוילונות?
חשוב לבחור חברה בעלת ניסיון רב בהתקנת וילונות שתספק לכם את הייעוץ המתאים ואת הפתרונות לכל מקום במשרד, עם שירות נעים ויעיל. ההשקעה בוילון היא לא בשמיים ולכן אין טעם להתפשר על איכותו, במיוחד כשהוא צריך לשמש את המשרד לטווח ארוך. ההצללה, החיסכון באנרגיה, האווירה הנעימה, כל אלו הם נגזרות של וילונות איכותיים המתאימיםלמשרד שלכם.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב