דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לימודי תואר ראשון בפיזיותרפיה 

מאת    [ 17/01/2011 ]

מילים במאמר: 321   [ נצפה 2791 פעמים ]

אין הרבה תארים ראשונים אשר בסופם מוקנה לבוגר מקצוע ממשי. תואר ראשון בפיזיותרפיה הוא אחד מהתארים הבודדים בארץ שעושים זאת, מה שהופך אותו לכל כך מבוקש וכל כך ייחודי בנוף התארים הראשונים.

תואר ראשון בפיזיותרפיה הוא תואר ראשון הנמשך כארבע שנים בממוצע וכולל לימודים רבים עיוניים המתמקדים בגוף האדם, פגיעות גוף, פסיכולוגיה ושיטות טיפול שונות ושעות לימוד מעשיות רבות ביותר. הלימודים בתואר הראשון מעניינים ביותר ונוגעים במגוון גדול של תחומים. הסטודנטים נחשפים למידע רב על גוף האדם ועל האיכות שבטיפול שיקומי פיזיותרפי.

פיזיותרפיה ככלל מסייעת בשיפור יכולות תפקודיות ומטפלת באופן נקודתי בבעיות הנוגעות למערכת העצבים, השרירים או השלד. בוגרי תואר ראשון בפיזיותרפיה משתלבים בעבודה בבתי חולים, מכונים פרטיים, קופות חולים ומרכזי שיקום וספורט ומסייעים למטופלים בעלי פגיעות גוף שונות לחזור לתפקוד תקין ולהתמודד עם הפגיעה הגופנית. הסטודנטים מסייעים בשיקום אורטופדי ונוירולוגי בבוגרים, טיפולים התפתחותיים, שיקום קטועים, פציעות ספורט, כאבי שרירים, דליפות שתן בגברים ובנשים, שיקום לאחר אירוע מוחי, טיפול נשימתי בפגים ועוד.

השיטות הנלמדות במסגרת תואר ראשון בפיזיותרפיה הינן שיטות שאינן פולשניות ואינן גורמות נזק לאדם או לסביבה. הטכניקות מעודדות את הגוף לשיקום טבעי תוך מתן סיוע וחיזוק של השרירים או הרקמות שנפגעו. פיזיותרפיסטים עושים שימוש רב בעיסוי השרירים, שיטות של חימום וקירור, כריות חימום, גירויים חשמליים ועוד.

לימודי תואר ראשון בתחום דורשים מהסטודנטים יכולות אישיות גבוהות, הן בהתמודדות עם אנשים ועם פגיעות גופניות ומשברים, הן בתחום הלימודי (שכן יש ללמוד את מבנה העצמות והשלד והתפקוד של כל איבר) והן מבחינה פיזית - הפיזיותרפיסט עושה שימוש רב בידיו לתמיכה ועיסוי ומשתמש בכוח פיזי מתון וטכניקה.

מבחינה תעסוקתית, כאמור בוגר תואר ראשון בפיזיותרפיה יקבל תעודת B.P.T ויוכר כפיזיותרפיסט מקצועי. הבוגרים יוכלו להשתלב במגוון מסגרות כבתי חולים, מרפאות ומכונים עצמאיים.

תואר ראשון נוסף אשר יכול לעניין אנשים הנמשכים לתחום הפרא רפואה או תומכי הרפואה הוא תואר ראשון בריפוי בעיסוק אשר יכול להזכיר במעט את התואר הראשון בפיזיותרפיה בשילוב עם שיקום חברתי. לימודי תואר ראשון בריפוי בעיסוק מכשירים את הבוגרים לעסוק במספר תחומי התמחות בהם טיפול בקשישים, התפתחות הילד, טיפול בתחום בריאות הנפש ועוד.

תואר ראשון - אתר לימודים מקיף ומפורט המקנה מידע על מסלולי תואר ראשון במוסדות המובילים בארץ. האתר מאפשר ייעוץ לימודי ברמה גבוהה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב