דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


למה בניית אתרים חשובה כל כך לקידום האישי? 

מאת    [ 17/01/2011 ]

מילים במאמר: 606   [ נצפה 1817 פעמים ]

לכל אחד מאיתנו חשוב קידומו האישי, אם בתחום עיסוקו או סתם לשם ההנאה. קיימות דרכים רבות לקידום ביניהן פרסום בעיתונים, ברדיו, טלוויזיה, פליירים ועוד, אך הדבר החם ביותר כיום הוא בניית אתרים באינטרנט ככלי לקידום עצמי. כלי זה הפך למנת חלקו של כמעט כל אחד מאיתנו, למעין "טרנד" אשר הופך את מי שאין לו אתר אינטרנט ללא מעניין ומשאיר אותו מאחורי כולם. ובכן, האם זהו המצב באמת? האם מי שאין ברשותו אתר באינטרנט יישאר מאחרי כל מתחריו? התשובה היא ללא ספק כן. בניית אתר הינה כלי הכרחי בימים אלו לפרסום ולקידום העצמי וזו הולכת ומתעצמת עם הימים.

 

למה בעצם בניית אתרים הפכה לכל כך חשובה עד כדי שלא ניתן להסתדר בלעדיה?

על מנת לענות על סוגיה זו חשבו על עצמכם ועל הסביבה המקיפה אתכם בחיי היום יום: כמה פעמים אתם משתמשים באינטרנט במהלך היום? וכמה פעמים אתם רואים את המקיפים אתכם משתמשים בו? מרבית האנשים נעזרים באינטרנט למטרות הפשוטות ביותר והבסיסיות ביותר כגון קניות, קבלת מידע ועוד. ישנם גופים (אפילו ממשלתיים) אשר מעבירים מידע לקהל הרחב אך ורק באמצעות רשת האינטרנט! החברה בה אנו חיים הפכה להיות תלויה ברשת הווירטואלית ועל כן הפרסום בה היא הדרך הטובה ביותר לקידום העצמי.

בניית אתרים היא אינה כמובן הדרך היחידה לקידום, רצוי תמיד להיעזר בכל שאר האמצעים, אך זוהי ללא ספק הדרך הטובה והיעילה ביותר. הפרסום באינטרנט זול בצורה משמעותית יחסית לאמצעי הפרסום האחרים. עלות בניית אתר מקיף ומשוכלל אשר ישמש אתכם לשנים רבות נמוכה בהרבה מעלות פרסום יעיל ברדיו ועל אחת כמה וכמה מהטלביזיה. בנוסף לזה, אתר אינטרנט ניתן לשדרוג ועדכון בהתאם לצרכים, יתרון אשר אינו קיים באמצעי פרסום אחרים. לבסוף, בבניית אתרים השליטה נמצאת בידי בעל האתר בניגוד לרדיו, עיתונים או טלביזיה.

 

האם כל אחד צריך אתר אינטרנט?

התשובה בנושא זה היא לא, בניית אתרים לא מועילה לכל אחד. הכוונה כאן היא שישנם אנשים רבים אשר לא צריכים אתר וזאת מפני שאינם זקוקים לקידום אישי – מדובר בשכירים בעיקר, אנשים העובדים עבור מישהו או גוף אחר. במקרים אלו אין טעם לבנות אתר אינטרנט... בכל מקרה אחר בו אדם זקוק לכלי עזר על מנת לקדם את עצמו בניית אתר הכרחית. הקידום האישי יכול להיות בכל תחום בחיים: ניתן לקדם עסק, דמות, רעיון וכדומה. בשיטוט ברחבי הרשת ניתן לראות מגוון רב של נושאים אך כולם מתאפיינים במכנה משותף אחד: כולם מקדמים מישהו או משהו. מי מכם אשר מעוניין במטרת קידומו האישי ואין ברשותו עדיין אתר אינטרנט כדאי לו למהר ולבנות לו אחד.

 

מה קורה במידה ואתם מכירים בצורך בבניית אתר אך אינכם מבינים כלום בעולם המחשבים והאינטרנט? במקרה זה השקיעו מעט זמן בלימוד התחום על ידי שימוש בספרים, בחברים ומכרים וכמובן באינטרנט עצמו. חברות בניית אתרים רבות מציעות שירותי לימוד והעשרה בתחום על מנת לעזור לחסרי הניסיון בתחום. לכן כדאי לפנות לחברת האינטרנט ולבקש מידע בנושא. גם אלו מכם בעלי הניסיון יכולים להיות מופתעים ולגלות שישנם נושאים רבים אשר אינכם מכירים, נושאים בהם כדאי להעמיק ואותם כדאי ללמוד היטב לפני שניגשים למלאכת בניית האתרים. זכרו: ידע הוא כוח וכמה שיש ברשותכם יותר ידע כך תדעו כיצד לנצל את תחום בניית האתרים בצורה יעילה וחכמה יותר לשם קידום מטרתכם.

 

לסיכום, ניתן לומר בוודאות שאם ברצונכם לקדם מטרה כלשהי שווה לכם להשקיע ולהתחיל בתהליך בניית אתרים בנושא. גם אם מדובר בהשקעה כלכלית זו יחסית אינה גבוהה עם יחס עלות - תמורה מדהים!

אורי ויסמן www.luminalweb.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב