דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מורה נבוכים ללינקדאין: צעדים ראשונים 

מאת    [ 17/01/2011 ]

מילים במאמר: 657   [ נצפה 2165 פעמים ]

LinkedIn היא אחת הרשתות החברתיות הפעילות ביותר כיום, והיא גדלה בקצב מסחרר. מדובר למעשה ברשת מקצועית, המשמשת לצורך נטוורקינג, יצירה ושמירה על קשרים עסקיים ומקצועיים עם עמיתים.

אחד השימושים הנפוצים ביותר שלה, הוא לצורך חיפוש עבודה.

מחפשי עבודה רבים נכנסים ללינקדאין, מתחילים למלא את הפרופיל וקצת הולכים לאיבוד. לא בטוחים אם לצרף תמונה ואיזו, לא מבינים את פשר ההמלצות ואם יש בהן צורך, לא יודעים איך בדיוק למצוא את אנשי הקשר הנכונים.  במאמר זה ננסה לשפוך אור על הנושא, ולהדריך אתכם בצעדיכם הראשונים ב-LinkedIn.

 

איפה מתחילים?

מתחילים כמובן, בפרופיל. נסו למלא את הפרופיל שלכם מעל 90%. ככל שהפרופיל יהיה מלא יותר, כך יהיה קל יותר למצוא אתכם. ציינו את מקום העבודה הנוכחי ומקומות העבודה הקודמים, כתבו במה אתם מתמחים, וחשבו כיצד להגדיר את עצמכם. נסו להשתמש בכמה שיותר מילות מפתח הרלוונטיות לתחומכם (לדוגמה- לעורכי דין, הכניסו לפחות אחת או יותר מהמילים legal, advocate, lawyer, Attorney, law, associate), צרפו תמונת פנים ברורה וייצוגית, וכתבו סיכום קצר המתאר את ניסיונכם המקצועי.

 

איך יוצרים קשרים?

התחילו בבסיס- חפשו קשרים ממוסדות הלימודים שלמדתם בהם וממקומות העבודה הקודמים שלכם. כך תתחילו להתחבר לאנשים שאתם מכירים. כדי להתחבר לאנשים שאינכם מכירים, אך מעוניינים להכיר-

אחת הדרכים הטובות ביותר היא להשתתף בקבוצות. חברות בקבוצות מאפשרת לכם לאתר אנשי מפתח רלוונטיים- מנהלות משאבי אנוש או רכזות גיוס, אנשי מקצוע מתחומכם, מנהלים בחברות בהן אתם שואפים לעבוד. ככל שתגדילו את רשת הקשרים שלכם, כך גדלים הסיכויים שתדעו קודם על משרה חדשה שנפתחת, ושתוכלו לברר inside information לגבי חברות שתשקלו לעבוד בהן.

 

איפה מוצאים הצעות עבודה?

ישנן עשרות קבוצות המיועדות ספציפית לחיפוש עבודה. השתמשו ב-search בצד הימני העליון של דף הבית כדי למצוא אותן. במידה ואתם מחפשים עבודה בארץ, חפשו באופן ספציפי קבוצות מישראל, על מנת שהמייל שלכם לא יוצף בהצעות עבודה לא רלוונטיות. בנוסף, בדקו אם קיימות קבוצות של חברות השמה בתחומכם. בקבוצות כאלו תוכלו לקבל עדכונים יומיים על כל המשרות החדשות שחברת ההשמה פותחת. כאשר אתם נרשמים לקבוצה, אתם יכולים לבחור אם לקבל עדכונים יומיים לתיבת המייל שלכם, או עדכון על כל דיון חדש שנפתח. מייל מקבוצה יכלול את הדיונים והצעות העבודה שפורסמו באותו יום.

את הצעות העבודה תוכלו למצוא בלשונית ה-jobs של הקבוצה.

 

ומה אם אתם מחפשים עבודה באופן דיסקרטי?

אם אתם מחפשים עבודה בדיסקרטיות, חשוב לדעת, שגם את הקשרים שלכם וגם את הקבוצות בהן אתם חברים, ניתן להסתיר בכל שלב שתבחרו. הגדרות הפרטיות של לינקדאין מאפשרות לכם להגדיר את

ה-connections שלכם כחסויים. הגדרות כל קבוצה מאפשרות לכם להוריד את סימול לוגו הקבוצה מהקבוצות שמופיעות בפרופיל שלכם. צריך לקחת בחשבון שמי שיתאמץ לבדוק מיהם חברי הקבוצה כן יוכל למצוא אתכם ביניהם, ולכן כדאי לשקול את הנושא. בכל מקרה רצוי שיהיה לכם פרופיל פעיל וייצוגי בלינקדאין, וגם אם לא תשתמשו בו לחיפוש אקטיבי של משרות, מעסיקים יוכלו לאתר אתכם באמצעותו.

שולטים כבר בכל מה שכתבנו, ותוהים מה השלב הבא? הנה מאמר עבור המתקדמים מביניכם:

http://a-one.co.il/Articles2.asp?ID=31

 

רוצים להתחבר לקבוצה שלנו בלינקדאין? הקליקו כאן

לאורה יצחק, אחראית פעילות אונליין בחברת ההשמה A-one Executive recruitment- חברת השמה לבכירים בתחומי המשפט, הכספים וניהול בכיר. אנו עוסקים בהשמת עו"ד, אנשי כספים ומנהלים בכירים במשרדים וחברות מובילים במשק. לצפייה במשרות הפתוחות היכנסו לאתרנו www.a-one.co.il.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב