דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתנות לבת מצווה - איך לבחור? 

מאת    [ 17/01/2011 ]

מילים במאמר: 433   [ נצפה 3551 פעמים ]

משפט שחוק זה מקבל ערך מוסף כאשר מדובר בקניית מתנות לבת מצווה. אם בעבר, מרבית הבנות חלקו את אותם תחומי עניין, וקנייה של מתנה לנערה בת 12 הייתה משימה פשוטה למדיי, כיום תחומי העניין של נערות בגיל זה הם תחום רחב ביותר. עם כניסתה של הטכנולוגיה לחיינו, נערות צעירות נחשפות כבר בגיל מוקדם לאופנות וטרנדים, וטעמן האישי מושפע מהן מאוד. בנוסף, לא כל הנערות זהות, יש כאלו שבגיל זה נמשכות לכל מה שמשלב את הצבע הורוד ומנגד קיימות אלו המתנגדות לקיטש לחלוטין. אז כיצד לבחור לנערה המגיעה לגיל המצוות מתנה מתאימה? כיצד לרכוש מתנה אשר תישאר עם הנערה לאורך זמן אך גם תקלע לטעמה הנוכחי?

מתנות לבת מצווה – בלי לשבור את הראש

בראש ובראשונה כדאי לערוך בירור קצר מהו הסגנון האישי של הנערה. האם מכל טרנד שיוצא היא רצה לרכוש את כל הפריטים הקיימים, או שיש לה תחום עניין ספציפי בו היא מתרכזת – אוספים (מדבקות, בובות), ספורט, מחשבים וכו'. מרבית הבנות בגילאים אלה מתעניינות באייקונים מצוירים שונים – דורה, וובקינז, בראטס, בייבלייד וכו'. במקרים אלו האפשרויות אינסופיות – בובות בדמותה של דורה, חולצות עם הדפסים של בראטס, מדבקות וובקינז, סביבוני בייבלייד ועוד. זהו גיל בו הרומנטיקה והקיטש חוגגים – בובות פרווה, טלפונים ורודים ובעצם כל פריט המשלב לבבות, פרחים או דמויות חמודות יתקבל בברכה. אם ברצונכם לרכוש עבור הנערה מתנה בעלת נגיעה אישית קיימת האפשרות של הדפסת תמונה על כריות וכוסות. חנויות רבות מציעות הדפסות מסוג זה – הביאו את התמונה בה אתם מעוניינים ובחרו הקדשה. בין הפריטים השונים עליהם ניתן להדפיס, הפופולריים ביותר הם כריות בצורת לב, כוסות שתייה חמה ומחזיקי מפתחות. זוהי מתנה בעלת נגיעה אישית אשר תישאר עם הנערה לאורך זמן. כל המתנות שתוארו עד כה אינן חורגות מתקציב ה-200 שקלים. במידה ואתם מעוניינים להשקיע סכום גבוה יותר – כל נערה מתבגרת תשמח לקבל תכשיט. אחד התכשיטים הפופולריים ביותר למתנות לבת מצווה הוא שרשרת זהב עם תליון של שמה של הנערה, באנגלית או בעברית. כדאי לקחת בחשבון כי תליון כזה יכול לעלות בין 600 ל-1000 שקלים.  

מתנות לבת מצווה – לסיכום

בת המצווה מהווה עבור הנערה נקודת ציון דרך בה היא עוברת מילדות לבגרות. כדאי לזכור זאת בבואכם לקנות מתנה – רוב הבנות יעדיפו מתנה אשר מעידה כי הן כבר לא ילדות קטנות, אלא נערות אשר מתעניינות באופנה, מוזיקה ועוד. חשוב להקדיש לבחירת המתנה זמן וחשיבה, כדי למלא שני ייעודים עיקריים – מתנה אשר תרגש את הנערה ותהיה שימושית עבורה, אך גם כזו אשר תישאר איתה לאורך זמן, אל תוך שנות ההתבגרות הקרבות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב