דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


למה אייפון ? 

מאת    [ 16/01/2011 ]

מילים במאמר: 369   [ נצפה 2427 פעמים ]

הוא מהיר, חד וקל ולכל מי שעדיין לא הבין, העתיד כבר כאן. אייפון 4 הוא בהחלט נייד חכם המצמצם פערים משמעותיים בתחרות הסמארטפון המתחוללת בשוק. המכשיר מאפשר למשתמשים ליהנות מאינסוף יישומים, או בעברית רהוטה, אפליקציות.

מי שכבר רכש אייפון מהדור החדש יותר יכול ליהנות בעירבון מוגבל משהו, מהמערכת החדשה ios 4 ולהוריד אותה ללא תשלום דרך תוכנת אייטיונז. העירבון המוגבל מתייחס לריבוי המשימות המהולל והיעיל ביותר בחוויה החדשה הזו. הדגמים שתומכים בכל התוכנות החדשות ובריבוי משימות הם עבור GS3 וכמובן אייפון דור 4. דגם G3 תומך ברוב התוכנות אך לא בריבוי משימות. אייפון מהדור הראשון נשכח ונזנח מאחור ללא שום אופציה לשדרוג כזה או אחר, לא של המערכת ולא, כיוצא מכך, של אפליקציות המתואמות למערכת.

החידוש והשדרוג הבולט ביותר במכשיר אייפון 4 הוא ללא ספק ריבוי משימות המאפשר למשתמש להשאיר אפליקציות עובדות ברקע, לקפץ בין אפליקציות שונות, לצאת ולהיכנס אל היישומים האחרונים שנפתחו מבלי להפעילן מחדש וכך בעצם לשמור על המידע המעודכן האחרון, ויותר מכך, להשתמש בתוכנות הרצות (כגון תוכנות ניווט וכו') גם כשהוא לא נמצא בתוכן.

גימיק מעניין נוסף במכשיר החדש של אייפון הוא האופציה לסדר אפליקציות בתיקיות. בכל תיקייה ניתן לאחסן 12 יישומים ע"י גרירה פשוטה של אייקון לתוך אייקון אחר. המערכת יוצרת שם לתיקייה על פי הנושא שקשור לאותן אפליקציות וניתן גם לבחור לתיקייה איזה שם שרוצים. בעולם מלא אפליקציות, הסדר הזה הוא יותר מגימיק, הוא ממש מועיל והכרחי.

גם החלק הוויזואלי של אייפון 4 עבר שינוי מרענן, ולא, לא מדובר על המייקאובר החיצוני של מבנה המכשיר שהוא מרובע לעומת קודמיו המעוגלים. מדובר פה על רמת רזולוציה גבוהה ביותר (960X640 פיקסל) ובאמת אין מה לומר מלבד לחדות מעולה. בנוסף, שיכללו והוסיפו מצלמה קדמית (מועיל ביותר לשיחות וידאו וגם לצילום עצמי נוח) ומצלמה אחורית בעלת 5 מגה פיקסל ופלאש לצילום תמונות ווידיאו. צילום הוידאו נעשה באיכות HD.

עוד פונקציה שבהחלט הייתה חסרה, בעיקר למשתמשים באייפון ככלי משרדי הוא ריכוז, או איחוד תיבות דואר ותיבות דואר אלקטרוני כך שאפשר לראות את כל המיילים השונים שהתקבלו מהחשבונות השונים במסך אחד (להבדיל ממכשירים קודמים בהם ניתן היה להגדיר רק חשבון אחד).

סך הכל, החוויה של אייפון השתפרה מאוד מהדור הראשון לדור הרביעי, באופן שמורגש במהירות המערכת, בחדות הפיקסלים, בנוחות השימוש והתפעול של אפליקציות שונות ובכלל. החמישי מגיע בקרוב.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב