דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בלוג כמה זה? | פורטל כמה זה? 

מאת    [ 16/01/2011 ]

מילים במאמר: 507   [ נצפה 2125 פעמים ]

בלוג חדש יצא, הבלוג של כמה זה?

אומנם הח'ברה בכמה זה מעדיפים לקרוא לבלוג שלהם פורטל, אך עדין, בלוג זה בלוג.
השילוב יחודי, טכנולוגיה של בלוג לשימוש של פורטל, הבלוג למעשה מבצע סקירה של כל נותני השירות אשר יהיו תחת חסותו ומעניק להם ציון אמינות. הבלוג של כמה זה? מתיימר לתת חוות דעת כנה ואמיתית לגביי טיב שהוא מספק נשאלת רק שאלה, מה לגביי ניגוד אינטרסים? הראיון המלא מוגש לפניכם:

נא להכיר, פורטל "כמה זה?"

את בלוג "כמה זה?" מנהל איש העסקים, ליאור הרשקו מחיפה. הפורטל כדבריו נפתח במטרה לספק לגולשים מידע על עסקים אמינים אשר מספקים מחירים אמינים לכלל הציבור. "נמאס לי כבר לראות את אותם אנשי עסקים אשר מספקים עסקאות זהות במחירים שונים", מלין ליאור בפניי, "אותם בעלי עסקים אשר מנצלים דווקא את החלשים, את אלו אשר לא יודעים אפשר להתווכח על המחיר."

מהתרשמותי האישית אני מסיק כי ליאור מדבר דווקא על החברה הקודמת בה עבד, כשאני שואל אותו על כך, הוא משיב לי שלא "הריי היום אפשר למצוא את דרך ההתנהלות הזאת בכל מקום" הוא משיב, "אפילו בסלקום, באורנ'ג ובפלאפון, אם אתה לא מתווכח אתה תקבל חבילה סטנדרטית, אם לא תאיים להתנתק תקבל מחיר הכי יקר שיש...".

אז למה נועד למעשה פורטל "כמה זה?"

באמצא הראיון אני שואל את ליאור את השאלה המכריע, מה היעוד של פורטל "כמה זה?" ואיך הוא מתכנן לעבוד? "הפורטל נועד לספק מידע אטרקטיבי על אמינות נותן השירות" עונה לי ליאור ומוסיף "אין אנו בודקים את המחירים של המוכר, וגם לא מפרסמים אותם, אנו בסך הכל מעניקים לו ניקוד עם הוא עסק אמין שנתפס כעסק לא משנה את מחיריו"

איך אתם בודקים את העסק?

"כל עסק אשר נרשם לפורטל כמה זה? מקבל מאיתנו טלפונים יזומים ומדומים. הטלפונים נעשים ע"י מספר אנשים בהתחזויות שונות. לפעמים אנו נתקשר בתור בעליי עסקים, ולפעמים בתור נכים, ונבדוק אם בעל העסק משנה את מחיריו לפי האיש אשר מדבר איתו."

זה עולה כסף להרשם לפורטל כמה זה?

"כן הפורטל הוא בתשלום מאוד סימלי, התשלום נועד להחזיר הוצאות של טלפונים, פרסומים ועוד. אבל בתמורה לתשלום הזה מקבלים גם אפשרויות קידום לאתר של העסק בצורה נרחבת ע"י הוספת לינקים איכותיים מהפורטל לאתר הלקוח."

"אז מה קורה כשעסק משלם ונכשל בתוצאה?"

"כמו שאמרתי, אחוז הרווח שלנו מהפורטל כמה זה? הוא אפסי עם בכלל קיים. אנו מספקים את הפורטל בשביל להלחם באנשי העסקים אשר מנצלים את השכבות החלשות. שלא תבין אותי לא נכון, אני גם היתי מהשכבות החלשות האלו עד לפניי מספר שנים, גם אני לא ידעתי שניתן להתווכח על מחיר, היום זאת הנקמה הקטנה שלי באותם עסקים שרימו אותי."

עוד קצת על ליאור הרשקו

בקרוב אני מתחנן לצאת עם כתבה נרחבת על ליאור הרשקו, בנתיים ארחיב ואפרט, ליאור בן למשפחה מכובדת בחיפה, עוסק בצילום ובניית אתרים. ליאור חיבר בין העולמות ובנה חברת בניית אתרי אינטרנט בשם Msp-Site. החברה עוסק בקידום אתרי פלאש, בניית אתרי פלאש, ואחסון אתרים.

הכל על שירות משלים

ליאור שעבר בשירות הלקוחות של הוט הבין כי הדרך להצלחה תמונה דרך שירותים משלימים. בעודו צלם ובן של צלם ליאור החליט לספק שירותי צילום ושירותי דוגמנות לעסקים אשר מעוניינים לבנות אתר חדש. הצילומים אגב בתשלום מאוד סימלי.

צוות מאמרים
Msp-Site


קידום אתרים | בניית אתרים | אחסון אתרים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב