דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


צימרים ברמת הגולן 

מאת    [ 13/01/2011 ]

מילים במאמר: 515   [ נצפה 1904 פעמים ]

צימרים ברמת הגולן

צימרים ברמת הגולן הינם צימרים מפוארים ויוקרתיים אשר מציעים לכם חוויה מיוחדת במינה של נופש איכותי ומהנה למשפחות, לזוגות ולקבוצות של חברים. רמת הגולן, על אין ספור האטרקציות שלה ועל שמורות הטבע היפיפיות והגנים הלאומיים הייחודיים שלה, מושכת אליה מטיילים רבים מהארץ, כמו גם תיירים רבים מחו"ל בכל ימות השנה.

משפחות מגיעות לכאן על מנת ליהנות מחופשה רגועה ושלווה, בה כל בני הבית יכולים לבלות זמן איכותי אמיתי יחדיו, הרחק מטרדות היום יום וההמולה של השגרה. זוגות מגיעים לכאן עבור חופשה רומנטית ומיוחדת בשניים. האווירה הקסומה של רמת הגולן מתאימה לכולם כאחד, ויוצרת עבור כל מי שמגיע לכאן את הרקע האידיאלי עבור חופשה פסטורלית ומהנה.

צימרים ברמת הגולן כוללים פינוקים רבים, ולאחר כמה ימים בצימרים המפוארים הללו אתם מתחילים להבין מהו באמת אירוח בכבוד של מלכים. למעשה, ניתן לומר שאתם תרגישו בכך כבר ברגע הראשון בו תיכנסו אל הצימר שלכם- כחלק מקבלת הפנים החמה והלבבית של בעלי הבית, מאפים טריים אשר ימלאו את כל המטבח בניחוחות מתוקים ימתינו לכם על השיש ושוקולד איכותי ימתין לכם מונח בצד הכרית של המיטה.

הפינוקים הקולינריים הכלולים בחופשה שלכם אינם מסתיימים כאן! בנוסף למסעדות המובחרות הרבות שבאזור, אליהם תוכלו לצאת אל ארוחת ערב רומנטית משובחת אל אור הנרות, תוכלו להפתיע את בן או את בת הזוג עם ארוחות ערבות לחך שיוגשו היישר אל שולחנכם שבצימר- תוכלו להזמין לכאן ארוחת בוקר טרייה וטעימה או לחילופין ארוחת גורמה, מעשה ידי אחד השפים של מסעדות האזור, אשר תוכל על פי דרישותיכם הספציפיות וטעמכם האישי.

צימרים ברמת הגולן כוללים ג'קוזי גדול ומשוכלל בחדר האמבטיה. כמו שאר חלקיו של הצימר, גם החלק הזה מעוצב בקפידה רבה. אתם תמצאו כאן זרי פרחים ונרות ריחניים שפזורים מסביב ליצירת אווירה אינטימית ורומנטית ועל פי רוב גם הפתעות קטנות ומשמחות כמו תמרוקים יוקרתיים איכותיים להנאתכם (כמו קצף אמבט וקרם גוף) וחלוקי אמבטיה רכים ומלטפים לשימושכם.

בעוד אתם שוהים כאן, למה שלא תנסו את אחד הטיפולים המשלימים שניתן להזמין אל הצימר? מדובר בטיפולים מפנקים במיוחד, שעוזרים להשיב אל הגוף ואל הנפש את האיזון שכל כך חסרים להם. תוכלו לבחור בין טיפולי רפלקסולוגיה, טיפולי דיקור סיני, טיפול באבנים חמות, טיפולי שיאצו, מסאז'ים מסוגים שונים ועוד. בנות המין היפה (אך לא רק הן!) מוזמנות כאן ליהנות ממגוון של טיפולים קוסמטיים, כולל טיפולי פנים, פדיקור ומניקור.

צימרים ברמת הגולן כוללים לעיתים אפילו בריכת שחייה פרטית נפלאה. צימרים עם בריכה מציעים פינוק מיוחד עבור מי שאוהב לבלות בחוץ. כאן תוכלו לצאת אל שחייה קצרה של בוקר בשמש הטובה או לצאת אל שחייה לילית רומנטית אל אור הירח. והדובדבן שבקצפת? בריכת השחייה עומדת כאן לשימושכם הבלעדי ולא תצטרכו לחלוק אותה עם אף נופש אחר. נציין עוד שבצימרים הללו נעשה הכול על מנת לשמור על הפרטיות שלכם- לכל צימר וצימר ישנה כניסה נפרדת, מה מאפשר לכם פרטיות מרבית.

צימרים ברמת הגולן מהווים את נקודת המוצא האידיאלית עבור יציאה אל האטרקציות הרבות של האזור. מומלץ לבקר בחמת גדר, על המרחצאות והמעיינות החמים שלה. אם אתם מחפשים ספורט אתגרי, בקרו ביער האיילים שם תמצאו טיפוס אתגרי, אומגה, גן חיות וסוסי פוני. בקרו בשמורת הטבע נחל בניאס, בשמורת הטבע גמלא ובגן הלאומי מבצר נמרוד עבור חוויה מרתקת ומהנה לכל המשפחה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב