דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יחסי ציבור ופרסום לעצמאי ולעסק הקטן איך נעשה את זה? 19.1.11 

מאת    [ 13/01/2011 ]

מילים במאמר: 612   [ נצפה 1844 פעמים ]

מצד אחד אתם עצמאים או עסק קטן ואינכם יכולים להרשות לעצמכם יחסי ציבור קבועים ,מצד שני בשל הצפת המידע שקיימת בעולמנו בכדי "לצוף" באוויר אתם נדרשים לדעת איך לייצר קצת "רעש תקשורתי סביבכם.אז בכל זאת איך -

מניסיוני בעלי עסקים קטנים רבים  ועצמאים רבים מקימים מיזמים נפלאים, ומכשלתם שאף אחד לא יודע על זה ואם לא יודעים על זה בחינת העולם זה לא קיים.

שיטת ,מפה לאוזן" טובה ככל שתהייה היא אפקטיבית לזמן מסוים ובהחלט אינה מספקת בכדי לעמוד בקצב העולם המודרני ובעולם התוכן והפרסום העצום שאנחנו נחשפים אליו מדי יום.



עצמאי ועסק קטן מבחינה שיווקית ויחסי ציבור צריך להתנהל בדיוק כמו עסק גדול , לעבוד עם תקציב לעשות יחסי ציבור ולשווק  ובהחלט ניתן לעשות את זה בעצמכם, איך?
על ידי הכנסה לשגרה של שעת עבודה ביום קבועה לאורך זמן תוכלו לבסס לכם מעגל לקוחות הולך ומתרחב ואת השם של העסק של העסק ימשיך "לצוף" באוויר גם בתקופות של שגשוג ופריחה עדיין ההשקעה חייבת להיות יומיומית ומתמשכת, כמו בטבע ככה גם בעסקים יש עליות וירידות ותפקידנו היא לדאוג לרמת יציבות בסיסית והעליות והירידות שיהיו מעט יותר מתונות.



למי הסדנא הזו מיועדת? לכל עצמאי , בעל עסק קטן או בינוני אשר מעוניין  לקבל טיפים
לעבודה מול התקשורת והמדיה וכיצד להגדיל בכלים פשוטים ורבים מהם חינמית לבסס את הנוכחות 
 התקשורתית שלו במגוון כלי התקשורת הקיימים כיום, אינטרנט, רדיו, עיתונות כתובה וטלווזיה.

פעולות תקשורת שיווקית היא למעשה הטמעת המסר שלנו לעולם והיות וכמות המסרים היומית היא עצומה אנו נדרשים לחזרתיות במגוון כלים בכדי לקדם את המסר.


7שעות בהם תקבלו מידע  וכלים לפעולות קבועות וקטנות בשגרה העסקית היומיומית אשר יבססו את מקומכם בשוק , יגדילו את הנוכחות שלכם באמצעי מדיה השונים ויגדילו את מאגר הלקוחות בצמיחה טבעית וקבועה.  

הנשואים עליהם נעבור במהלך הסדנא : 

 

תקשורת שיווקית: מהי תקשורת שיווקית ומהם ההבדלים בין יח"צ, פרסום ושיווק

 

מהפכת האינטרנט והשפעותיה על עולם יח"צ והפרסום – סקירה + איך נוכל לקדם את עצמנו

ברשת ולהעלות את הדירוג והתוצאות שלנו.

ניוזלטר ככלי ליחסי ציבור ושיווק ולא ככלי שיווקי בלבד.
  
הודעות לעיתונות: מהו קומניקט עיתונאי - איך לכתוב אותו ואיך נאתר את העיתונאי שמתאים לצרכנו?

ולייצר כתבות.

שיווק באינטרנט –

תוכניות שותפים ופרסום חינם ברשת




עולם הרשתות החברתיות ברשת ואיך ננצל אותו לטובתנו בצורה הטובה ביותר. עם דגש על כללים בסיסיים בפייסבוק וחשיבותו כרע בעולם התוכן השיווקי פרסומי.


פרסום

איך ניצור פרסום אפקטיבי - למה פרסום ממוקד לעולם לא עובד ומה חשיבותו של תקציב פרסומי קבוע לאורך כל השנה.




עלות 350 ש"ח

 

הסדנא מועברת על ידי לילה בן הרוש : עיתונאית , יחצני"ת ואמנית .


פרטים נוספים: 0526788827 077-4011295
Lilabh7@gmail.com 

רוצים פרטים נוספים או שאצור קשר בכדי לתת לכם פרטים נוספים הכנסו לאתר

לילה בן הרוש - מפיקה ויח"צנית,  עיתונאית, אמנית ועורכת הניוזלטר לאן נושבת הרוח.  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב