דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כל מה שרציתם לדעת על חילופי זוגות 

מאת    [ 12/01/2011 ]

מילים במאמר: 446   [ נצפה 3672 פעמים ]

ההגדרה של המושג חילופי זוגות מתייחסת לסיטואציה בה מחליפים בני זוג, ורצוי כאלה המכירים זה את זה באופן אינטימי רציף וארוך טווח, עם שני אנשים נוספים, שאין ביניהם הכרות מעבר לסיטואציה המינית הזו. בחלק מהמקרים מדובר על קשר של הכרויות דיסקרטיות המתנהלות לאורך זמן עם אותם בני זוג, מתוך בחירה ביציבות וכוונה לשמור על דיסקרטיות היחסים, ובחלק מהמקרים מדובר רק בהוספה של צלע שלישית בלבד, ולא בתחלופה של שני בני זוג, דהיינו שלישיה.

מתירנות בחיי המין קורצת לרבים מהזוגות הוותיקים, שחשים את “עייפות החומר” ועדיין מבקשים לשמר את הגחלת ולא לבחור בפתרון של רומן, בגידה חד צדדית, או חלילה, גירושין. עם זאת, גם אם בחרתם במימוש פנטזיה של החלפת זוגות , חשוב לדעת לאיזו מיטה אתם נכנסים ולהכיר בעובדה כי חילופי זוגות לא מתאימים לכל אחד ואחת.

לפיכך, השלב הראשוני הוא לגלות את הרצון עם בן הזוג, ולוודא כי גם הצד השני מצודד ומעוניין בכך. תקשורת טובה היא הכלי הבסיסי ביותר לפתיחות מינית ולזוגיות בריאה. לא הייתם רוצים לגלות שבן זוגכם מתמלא קינאה ותחושת יגון וגועל, באמצע אקט מיני שלכם עם אדם אחר, אף כי קנאה היא רגש טבעי בהחלט בהתייחס לסיטואציה של חילופי זוגות, עדיין חשוב שהחלטה מעין זו תעשה מתוך אמון מוחלט בין בני הזוג, שיתופיות ושמירה על כבוד הדדי.

כמו כן, חשוב לקבל החלטה עם מי מבצעים את ההחלפה האמורה והיכן, כך למשל, יש זוגות המעדיפים להימנע ממסיבות המוניות המוגדרות מראש כאירוע שכל עניינו חילופי זוגות, ובדרך כלל מלווה בשתיית אלכוהול מרובה, מוזיקה ובעלות אופי מיני ונהנתני מאוד, ויעדיפו לשמור את מערכת היחסית הדיסקרטית הזו בין כותלי ביתם. בין אם בחרתם לערוך מסיבת חילופי זוגות רבת משתתפים בביתכם, או בחרתם זוג נוסף אחד בלבד לצורך מימוש מטרה נכספת זו, כדאי לבנות אווירה מתאימה לנסיבות, ולא להגיע שתויים ונמהרים לאירוע, כך שתהיו בהכרה מלאה כל הערב.

הדרך לפגוש זוגות נוספים או בני זוג חלופיים מתחלקת לכמה מישורים: ראשית, ניתן לפנות דרך פרסום מודעות, או באמצעות היענות למודעה קיימת, אם כבר קיימתם בעבר את חילופי הזוגות ויש לכם חברים אפשר תמיד להשתמש בהמלצות של יודעי דבר, אך תמיד נדרשת סודיות מוחלטת. בנוסף, קיימים מארגני מסיבות המפרסמים את עצמם ואת הידיעה בנוגע לקיומן של המסיבות בדרכי התקשרות מרובות. אחרי השתתפות במסיבה אחת כבר תדעו לאן ואם לבוא.

שיהיה בהצלחה, ונתראה בזוגות...

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב