דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


למה מאמירים מחירי הדירות לציבור החרדי 

מאת    [ 11/01/2011 ]

מילים במאמר: 416   [ נצפה 2705 פעמים ]

חשיפה: הסכסוך על המגרש הכי חם לציבור החרדי.
 
הציבור החרדי אינו תמיד מודע על ההתרחשויות האמיתיות מאחורי הקלעים, לעיתים אנו קונים מגרש או דירה מקבלן והקומבינות שעושים היזמים על הגב של הציבור, נעלמות ונסתרות, לסוחרי הקרקעות הפתרונים.
 
איך זה קשור? כידוע לכל שחלק נכבד מעלות הדירה, מחושבת לפי תמחיר הקרקע הראשוני.

לפני מס' שנים, חברת "רוזניו" בבעלות עורך הדין החרדי, עו"ד גיא ניומן, ניסתה לקנות מגרש נטוש ברמלה מאת חברת רסידו מילומור בבעלותו של פרדי רובינסון. להזכירכם, רמלה דאז היתה כדין "גבעת שמואל" ו"ראש העין" בטרם התחדשו, ומחירי הקרקע היו בשפל.
 
עו"ד ניומן, שזיהה את הפוטנציאל ניגש להתמחרות על המגרש והגיש בשם חברת רוזניו שבבעלותו את ההצעה הגבוה ביותר בסך 14.5 מיליון ש"ח, לידי הנאמן בהקפאת הליכים רו"ח חן ברדיצ'ב. כבר בשלב ההתמחרות הבחינו נציגי "רוזניו", כי נפלו שיבושים רבים וחוסר הצדק בהתנהלות הליך ההתמחרות.
 
בסיום הליך ההתמחרות, ולאחר שהזוכה לכאורה, לא עמד בתנאים שנקבעו בהסכם ההתמחרות, ומטעמים משפטיים נוספים,  הגישה רוזניו בקשה "לפסילת מתמחר" שתידון בפני כבוד השופטת ורדה אלשיך, להכריז עליה כזוכה ולפסול את המתמחר שהוכרז "כזוכה". בשלב זה, החלה מערכה משפטית כבדה בה היו מעורבים טובי עוה"ד, כש"רוזניו" מצרפת את עוה"ד יחזקאל בייניש לייצוג בתיק, יחד עם עו"ד גיא ניומן.

המערכה המשפטית לא מנעה משרלטנים ועמותות שונות, לפרסם מודעות ענק ולארגן קבוצות רכישה, לאסוף דמי קדימה על החשבון, על קרקע שעדיין נותרה במחלוקת משפטית.

עו"ד ניומן עצמו, נכח באופן סמוי בערב שנערך באולם השמחות וגשל בבני ברק. בו חברה קבלנית באמצעות אנשי שיווק, בליווי רבנים שישבו בשולחן הכבוד, ניסו למכור לציבור הרחב את הקרקע נשואת המחלוקת, כולל "ועדת קבלה" לשכונה החרדית העתידית.....   במהלך הערב חולקו לנוכחים מול עיניו הנדהמות של עו"ד ניומן, פרוספקטים צבעוניים בהם תואר הפרוייקט בקווים דמיוניים, אשר אין בהם כדי לשקף נאמנה את המציאות על פי התב"ע.

בעיצומם של ימים אלו, המערכה המשפטית שלוותה בעשרות כתבי בית דין גדושים בטענות משפטיות הגיעה לנקודת הכרעה, וזאת על ידי הכרעה של כבוד השופטת ורדה אלשיך (פר"ק 2548-08) בה נפסק באופן נדיר כי, יש להוציא את המגרש נשוא המחלוקת, לשם ישוב המחלוקת עם עיריית רמלה ולהתמחרות מחודשת.

ראוי לציין, כי כיום לאחר כשנתיים מתחילת ההליכים דלעיל, ובפרט לאחר כניסת קבלני משפחת גינדי, לעיר רמלה ושיווק הפרוייקט הראשון בעיר. האמירו מחירי הקרקע באיזור באופן חד, עד כי, הקרקע נשואת המחלוקת שווה כיום כ- 36 מיליון ש"ח .
 
אח"כ מתפלאים למה לא ניתן לקבל מחיר דירה סביר באיזור המרכז?
 

קראו את הכתבה בגלובס, שמסתירה את כל ההתרחשות הנ"ל.
קישור: http://tinyurl.com/guy-newman

עו"ד גיא ניומן, חבר לשכת עוה"ד בישראל. בוגר תואר ראשון במשפטים L.L.B. מכהן כיו"ר קרנות השקעה ונאמנות בנדל"ן ונשיא הדירקטוריון באיגוד מקרקעין. המשרד מאפשר ללקוח חליפה משפטית מושלמת, במגוון תחומים משפטיים, לרבות מתן שירותים נוטריונים ופתרונות יצירתיים, יעוץ עיסקי אסטרטגי וגישור. המשרד נוסד בשנת 1974 ע"י עו"ד ונוטריון חנוך קליין. עורכי הדין, הנוטריונים והמגשרים המכהנים במשרד, הינם בעלי וותק וניסיון עשיר שנצבר במהלך עשרות שנים. תחומי התמחות המשרד הינם, בהוצאה לפועל, אזרחי, מסחרי, נזיקין, מקרקעין, דיני משפחה וירושות. לרבות ייצוג לקוחות בבתי המשפט בכל הערכאות ובבתי הדין השונים. משרד עו"ד חנוך קליין את ניומן. ההסתדרות 26 (מגדל פלינר), פתח תקווה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב