דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ניהול השקעות בעזרת בית השקעות 

מאת    [ 11/01/2011 ]

מילים במאמר: 370   [ נצפה 1779 פעמים ]

מהם בתי השקעות? אלו חברות שהופכות לנפוצות יותר ויותר בשנים האחרונות, ואשר מציעות שירות של ניהול תיקים פיננסיים עבור לקוחותיהן. ניהול תיק פיננסי כולל ייעוץ כלכלי בנוגע להשקעות השונות, עזרה בגיבוש מדיניות ההשקעה העתידיות, וניהולו בפועלו של תיק ההשקעות. הניהול בפועל כולל מנהל בעל ייפוי כוח בחשבון הבנק המיוחד שפותח הלקוח למטרה הזאת ספציפית, העברה של כספים למטרה של קניית מוצרים פיננסיים שונים, ופעילויות בתחומי הבורסה ועוד.

כאשר מתחילים בביצוע ניהול תיקים, יש ליצור תיק השקעות שיתאים לצרכים ולדרישות של הלקוח. יש לקוחות שיירצו השקעה לטווח ארוך, ויש שיעדיפו השקעה לטווח קצר. חשיבה על אפיקי ההשקעה- מסוכנים יותר או פחות, וכמובן בהתאם לסכום הכסף שיש להשקעה, ונזילותו. יחד עם המנהל מטעם בית ההשקעות, מגיעים למדיניות ספציפית לאותו לקוח ולאותו תיק השקעה, שיתאים לשני הצדדים ושבתקווה יוביל לרווח גבוה ולתשואה נאה, תוך מינימום של סיכון.

בתי השקעות בונים את תיק ההשקעה בהתאם לכל לקוח, ולפני שמתחילים לסחור ולהשקיע את הכספים, הם שואלים שאלות רבות, ומנסים לקבל כמה שיותר מידע על הנכסים והצרכים של הלקוח. חשוב לדעת שהשקעות דרך בתי השקעות הן לא השקעות בטוחות וסולידיות כמו לדוגמה תכניות חיסכון של הבנקים השונים, אך התשואה האפשרית היא גדולה וגבוהה הרבה יותר מכל תכנית חיסכון שיש בשוק. חשוב לקרוא מעט על התחום ועל האפשרויות לפני שמתחילים להשקיע.

ניהול תיקים הוא מקצוע מעניין ומרתק. אדם שמעוניין לעבוד בניהול תיקים בבתי השקעות, צריך לדעת הרבה על התחום, ולהיות בעל עבר וידע בתחום הכלכלה וההשקעות השונות. אם התחום מעניין אותך, והיית רוצה לעסוק בו, ישנם מקומות שונים שבהם ניתן ללמוד את התחום, ולאחר מכן לנסות ו לקבל עבודה באחד מבתי ההשקעות שקיימים בארץ. ישנן תוכנות מחשב שמדמות מסחר בבורסה ובשאר המוצרים הפיננסיים שקיימים בשוק, ובעזרתן ניתן להתנסות ולראות האם צורת המחשבה וההשקעה שלכם נכונה ומובילה לתשואות ולרווחים. זהו תחום שמעט קשה להיכנס אליו, והוא פופולארי מאוד, אך אנשים בעלי ידע, ניסיון ותשוקה לנושא יכולים להרוויח בו יפה, ולעסוק במקצוע מעניין מאוד.

ישנם בתי השקעות שנסחרים בבורסה בעצמם, וכאלו שמציעים מוצרים פיננסיים שונים שהם בעצמו פיתחו ומנהלים. לפני שאתם בוחרים בבית השקעות, בדקו את צורת ניהול התיקים שהוא מצהיר עליה. לכל בית השקעות מדיניות מעט שונה, דמי ניהול בגובה שונה, ומדיניות השקעה וליווי עסקי משלו. האופי של בית ההשקעות שתבחרו צריך להתאים לכם ולצורכיכם ככל האפשר.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב