דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


נופש באמסטרדם להורים ולילדים 

מאת    [ 11/01/2011 ]

מילים במאמר: 355   [ נצפה 2416 פעמים ]

מעבר להיותה של חופשה באמסטרדם חלק ממכלול של חבילות נופש מעולות באירופה, נופש באמסטרדם אמור להיות מתאים גם לבילוי של הורים עם ילדיהם. במהלך חופש באמסטרדם יוכלו התיירים ליהנות ממגוון רחב של מוזיאונים מעניינים, אזורי בלויים רבים ומגוונים, וכן גני שעשועים וגני חיות לילדים.

עבור חבילות נופש המשלבות חופשה באמסטרדם של הורים עם ילדיהם, מומלץ להתחיל נופש בעיר ב"ארטיס זו" ? גן החיות הוותיק ביותר בהולנד. חוץ מגן חיות, נופש הכולל ביקור בגן החיות יכול לכלול קפיצה לפלנטריום שבמקום, לגן הבוטני, וכן ב"ארטיס זו" נוכח מוזיאון לגיאולוגיה וזואולוגיה. במהלך חופש עם הילדים בגן ניתן להתרשם מההיסטוריה של כדור הארץ וכיצד הוא התפתח במשך מיליארדי שנים, במסגרת הביקור במוזיאון הזואולוגי.

חבילות נופש באמסטרדם של ילדים עם הוריהם יכולות לכלול גם ביקור ב" וואליבי וורלד", פארק שעשועים המרוחק כשה וחצי נסיעה מהעיר. במהלך חופשה בעיר המשלבת ביקור בפארק מומלץ להעביר במקום נופש של יום שלם הכולל ביקור בגלגל הענק של הפארק, ברכבות הערים המפורסמות, ומגוון נוסף של מתקנים לאמיצים בלבד.

במסגרת בילוי של חופשה עם הילדים מומלץ לשלב נופש באמסטרדם עם שייט באחת מהתעלות המפורסמות של העיר. השייט מאפשר לשלב חבילות נופש של טיולים רגליים עם נקודת מבט מעט שונה על העיר ? מהנהר של אמסטרדם. קיימות מספר חברות נופש המפעילות סירות השתות לאורך התעלה, וניתן למצוא אותם ברחוב דאם וכן ברחוב רוקין, במחיר של 15 יורו.

חופש באמסטרדם יכול לשלב גם מפגש עם סוגים שונים של פרחים יפיפיים. שוק הפרחים של אמסטרדם, Bloemenmarkt, מתקיים במשך השבוע משעות הבוקר ועד אחה"צ. מדי יום ניתן לשלב חופש בעיר עם ביקור במקום ? ברחבי השוק פרוסים דוכנים רבים של פרחים, פקעות שונות, וכן עציצים ומיכלי צמחיה שניתן לרכוש.

מרכז ההזמנות המקצועי לטיסות בינלאומיות הדני חופשות מספק מגוון חבילות של חופשה באמסטרדם וליעדים נוספים ברחבי העולם. העונה האידיאלית ביותר עבור חבילות נופש לאמסטרדם מתקיימת בין החודשים יוני עד אוגוסט, בעוד שבמהלך חודש מאי ניתן גם למצוא טיסות וכן חבילות של חופשה במחירים אטרקטיביים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב