דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חלונות אלומיניום 

מאת    [ 11/01/2011 ]

מילים במאמר: 373   [ נצפה 3077 פעמים ]

שדרות רוטשילד בתל אביב הוא אחד הרחובות ביותר בעיר והפך למרכז בילוי כבר לפני לא מעט שנים. הגורמים המושכים את הציבור להגיע לרחוב משלבים מקומות בילוי, בתי קפה, שדרת עצים יפה וכדומה אך לאחרונה החל טרנד חדש והוא טרנד עיצוב הבתים ברחוב שמוסיף נופך עיצובי משמעותי לשדרה. בעל בתים ברחוב זה מבינים שהעוברים ושבים מרימים את ראשם מעלה ועל כן בוחרים להשאיר את החותם שלהם. הדרך הנפוצה ביותר לעשות זאת היא התקנת חלונות אלומיניום המוכרים יותר בשם חלונות בלגיים, ועליהם אדון במאמר זה.

 

חלונות אלומיניום רחבים

 

רב אותם חלונות העשויים פרופיל אלומיניום נועדו להחליף את תריסי המרפסת וחלונות הזכוכית שהכרנו במהלך שנות התשעים ורב העשור הראשון של המאה העשרים ואחת. מדובר בחלונות אלומיניום שעשויים ברובם זכוכית שיכולה להיות או חלבית כדי לטשטש את קרני השמש החודרות לדירה וכדי שלא יראו את פנים הבית, או בזכוכית שקופה ועבה שנועדה גם לבודד את הבית מטמפרטורה חיצונית ומרשים. לוחות הזכוכית נמצאים בתוך מסגרת אלומיניום שהתברר כחומר יציב, חזק ועמיד לגשם, שמש ורוחות ויחד הם יוצרים את אותם חלונות אלומיניום. כאמור חלון אלומיניום רחב בא במקום חלונות המרפסת ועל כן מדובר על ארבעה חלקים זהים שיוצרים חלון אחד גדול לאורך כל הסלון או המרפסת הפנימית של הבית. חלונות אלומיניום אלה הם הפופולאריים ביותר וניתן לראות אותם כיום כמעט בכל בניין ברחוב המדובר וברב השדרות האחרות בעיר.

 

חלונות אלומיניום צרים

 

חלונות אלה נועדו למעשה להחליף את חלונות החדרים. לפני הופעתו של טרנד זה חלונות רבים בחדרי הדירות היו חלונות עשויים עץ שהיא חומר מאוד לא עמיד. הגשם גרם לו להתפרק, החום להתרחב ובגלל הקור הוא התכווץ חזרה. באופן הזה , לאחר שנה מיום התקנה היו מופיעים קילופים ראשונים בפורמייקה, שנה אחר כך העץ היה מלא פיצוצים ולאחר שלוש שנים היה כבר צורך להחליף את החלון. בעיה נוספת שהייתה נפצה היא שהחריץ בין הקיר לחלון, במקום בו החלון היה נמצא כשהוא היה פתוח, הפך לבית גידול לחרקים והיה קשה מאוד לבצע שם הדברה. אחד היתרונות הגדולים מאוד של אותם חלונות אלומיניום לחדר הוא שניתן לייצר אותם במדויק כמו החלונות שהותקנו במרפסת של הבית וכך ליצור עיצוב מושלם לכל אורך הדירה.

 

מאמר זה היה הראשון בסדרת מאמרים העוסקים בסוגים השונים של חלונות אלומיניום. מאמר הבא אציג חלונות אלומיניום לסגירת מרפסת ושימוש בחומר זה גם עבור דלתות בלגיות.

מאמרים נוספים בנושא חלון אלומיניום במאמרים הבאים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב