דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קופירייטינג ומנועי החיפוש - זוגיות נצחית בעולם וירטואלי 

מאת    [ 10/07/2007 ]

מילים במאמר: 432   [ נצפה 2265 פעמים ]

קופירייטינג ומנועי החיפוש - זוגיות נצחית בעולם וירטואלי

קופירייטינג וכתיבה שיווקית
קופירייטינג וכתיבה שיווקית הם הגשר הוורבלי בין המוצר, המותג או החברה לקהל היעד שלה.
קופירייטר יכול בעזרת כישרונו וניסיונו המקצועי להיטיב לתאר ללקוח הפוטנציאלי את הכדאיות והתועלת שברכישת מוצר מסוים ולהביאו לידי ביצוע הקנייה.
קופירייטינג הנו מקצוע הנשען על מילים: מילים חדות, מילים שנונות, מילים עקומות, מילים יפות, מילים קטנות, מילים גדולות... פשוט מילים.

מנועי חיפוש אוהבים מילים
מנועי החיפוש כשמם הם. אלו הם מנועים חזקים, גבריים ויעילים המחפשים כל הזמן את המילים המתאימות, החמודות, המושלמות. מדוע? כי זה מה שאמא מקלדת ואבא חץ מכתיבים להם מלמעלה.
מנועי החיפוש עובדים יומם ולילה. כל הזמן מוכנים, כל הזמן ממיינים ובעיקר - מחפשים. הם מחפשים את הזוגיות המתאימה, ולו רק לחלקיק שנייה.

כמה מילים על כתיבת מאמרים
עכשיו, כשכולנו יודעים מה מחפשים מנועי החיפוש, כל שנשאר לנו הוא לכתוב מאמרים, פרסומות, שמות וכדומה בעזרת המילים הנכונות, אלה שמנועי החיפוש יאהבו.
לפעמים כדאי לכתוב מילים ישירות, לפעמים רצוי עקיפות, לעיתים רצוי להרחיב ולרוב פשוט לקצר. פעם לכתוב מילה מאותה שכונה ופעם אחרת אפילו לא מאותה מדינה. מעט מידי פיוטי? מעבר לשורה מחכה השלב המעשי.

מה שהכי קרוב הכי טוב
כאשר כותבים מאמר ומעוניינים שמנועי החיפוש יגיעו לדייט הנכסף שלהם עם המילים המושלמות, כדאי למלא את המאמר במילים שיש להן די.אן.איי דומה.
אפשר למצוא מילים נרדפות שהן בעצם מילים שחופפות (לא במספרה), ניתן למצוא מילים עם משמעות דומה בשפה אחרת או מילים בסלנג כזה כאילו.
דוגמא: משפט שתכליתו להדגיש את חשיבות ההפתעה, התמצית, העיקר או הפואנטה של נושא מסוים ייכתב כך או באופן פחות עמוס.

שדות סמנטיים - עולם שידוכים
שדות סמנטיים הם תחומים משותפים למילים שונות.
לדוגמא, כאשר אנחנו רוצים לשדך למנוע חיפוש אינטלקטואלי המחפש מילה דומה מתחום הכתיבה, נלך לחפש את הגברת בשדה הסמנטי של כתיבה. שם נמצאות המון מילים. חלקן נשיות, חלקן גבריות וחלקן כמו בימינו...מילים שהן דו.
אם מנוע חיפוש מסוים מחפש דחוף מילים תיאטרליות נוכל לחפש אותן בשדה סמנטי של תיאטרון.


ביטויים שכובשים מנועים
גם מנועי חיפוש, כמו בני אדם, אוהבים ביטויים שגורים. כאלה שגדלנו עליהם. כאלה שיושבים לנו עמוק בחומר האפור ומשפריצים לתוך מחזור הדם אדרנלין הנוסך מייד הרגשה מוכרת ובטוחה כשאנחנו פוגשים אותם.
כאשר כותבים מאמרים, שימוש בביטויים מוכרים מחזק את הרושם הנוצר על הקוראים ומאפשר למנועי החיפוש לבצע את עבודתם נאמנה וביעילות.

אופטימיזציה של זוגיות נצחית
עד ימות המשיח של עולם העיצוב הדיגיטאלי, בהם יחפשו מנועי חיפוש אתרי אינטרנט על- פי צבע, ריח וצליל, ימשיכו מנועי החיפוש לתור אחר מילים, משפטים ומושגים. הם ימשיכו לתדלק ולהעצים את עצמם בעזרת השפה.
בין אם מנועי החיפוש זקנים או צעירים, תשושים או נמרצים - הם בינתיים יחפשו את המילה הנכונה, אותה מילה שמתאימה רק להם - ולו לחלקיק שנייה.


אסף גופר- קופירייטינג | קופירייטר בפואנטה - נקודת יתרון מפורסמת http://www.puenta.biz



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב