דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אהבת חיי השניה 

מאת    [ 10/07/2007 ]

מילים במאמר: 376   [ נצפה 2871 פעמים ]

אמונה, ערכים, גישור


"אהבת חיי השנייה" - אימון לזוגיות פרק ב'

מי שמחפש "זוגיות פרק ב'" כבר חווה "זוגיות פרק א'". בין אם פרק א' היה עבורו חוויה נפלאה והוא מלא געגועים ובין אם נשאר ממנו רק טעם מר, בין אם הסתיים לפני שנים רבות ובין אם נגמר לא מזמן, מי שמחפש "זוגיות פרק ב'", אינו מיואש. הוא חולם, מצפה, מקווה, שמשהו טוב יקרה: הוא ימצא את אהבת חייו ויחד הם ירקמו לעצמם את הזוגיות החדשה שהוא רוצה אותה דומה ככל האפשר (?) שונה ככל שניתן (?) מ"זוגיות פרק א'".

הוא יודע שהוא מחפש את ה"אישה המתאימה". היא יודעת שהיא מחפשת את ה"איש המתאים" (וישנם אלו המחפשים את בני מינם) והם הולכים מדייט לדייט, ממועדון פו"פ אחד למשנהו,יושבים על אתרי היכרויות באינטרנט עד השעות הקטנות של הלילה, או סתם מחכים שמשהו יקרה סוף סוף... ושום דבר לא קורה.

הם אינם מיואשים, אבל הדרך נדמית חסומה והפער בין המצוי לרצוי נראה גדול מידי לגישור.

כאן המאמן נכנס לתמונה. כמובן שלא לתמונה המכלילה המתוארת למעלה, אלא לתמונה הייחודית והחד פעמית שלך - המתאמן או המתאמנת שלו. בהסכם האימון עליו אתם חותמים, המאמן מתחייב להיות שותף שלך בדרך להשגת מטרתך. הוא ינחה אותך במסלול של התבוננות וחקירה של המציאות הנוכחית שלך, של התקוות והחלומות לעתיד, של האמונות והערכים שלך. יחד איתו תיבחנו את ההתאמה בין אותם אמונות וערכים לפעולות שאתה או את בוחרים לעשות.

האימון מתנהל בסדרה של שיחות, בהן תרומתו של המאמן היא בעיקר וקודם כל הקשבה נדיבה, חפה משיפוטים ומביקורת, מתוך התעניינות כנה ומחויבות "להיכנס לראש שלך" כדי להסתכל על הדברים מנקודת המבט שלך. צעד אחר צעד, מתבהרת ויוצאת מתוך הערפל התמונה המדויקת של המצוי, של הרצוי ושל הפער שביניהם.

ייתכן ויסתבר לך שישנם בחייך עניינים לא מוסדרים מהעבר העוצרים אותך מלהשיג את המטרה, ייתכן והזוגיות נמצאת בהישג יד והשיחות הפנימיות הן אלה שמפריעות לך להתקדם ואולי יסתבר לך שהמטרה כלל אינה זוגיות פרק ב', כפי שחשבת בתחילת הדרך. ואולי יתגלה לך שכלל אינך זקוק לזוגיות כדי להיות מאושר? כאשר האושר הבא מבפנים נגלה לך, הוא מתקיים בזוגיות או באי זוגיות - בכל מצב קיים... בכל שיחת אימון מתבהרות מספר נקודות עמומות, ומתוך הבהירות נבחרות על ידך פעולות ומתקבלות החלטות כברורות מעליהן.

האימון הינו תהליך המזמין את המחפשים "זוגיות פרק ב'" ואינם מיואשים, לוותר על הסיבות ועל ההצדקות ולקחת מחדש את האחריות על חייהם מעבר לנסיבות.
מאמנת אישית ומאמנת צוותים. בעלת ניסיון ייחודי בהובלת גישות חדשות בתחום החינוך ובניהול קהילה בקיבוצים. מילדותי למדתי שמה שקובע הינו ההקשר שאנחנו נותנים לאירועים ומה אנחנו בוחרים להפיק מהם ולא הנסיבות, שלרוב הן אינן בשליטה שלנו. עם האמונה הזאת חייתי, עם האמונה הזאת גידלתי את שלושת בני, והיא המשמשת לי בסיס לעבודת האימון. במהלך האימון תחווה הנאה, שמחה, קלילות, ישירות, הוקרה, עניין, שותפות, כבוד רב לך ולנושאים העולים במהלך האימון ...וגם דמעות תתקבלנה באהבה. אני חברה ב"דרך השפע" ובאתר שלנו ניתן לקרוא בהרחבה עלי, על עבודתי כמאמנת ועל עמיתי בחברה. www.shefa.be



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב