דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יחידת נופש עם בריכה חלום שמתגשם 

מאת    [ 10/01/2011 ]

מילים במאמר: 376   [ נצפה 2325 פעמים ]

חשבתם לאחרונה אולי לצאת עם המשפחה לחופשה? אם התשובה לשאלה הזאת היא תשובה חיובית, הנה הצעה לחופשה מסוג זה, הצעה שתתקשו מאוד להישאר אדישים אליה. חופשות משפחתיות הן רעיון שמטבע הדברים זוכה בהחלט לפופולאריות המוצדקת שלו. האפשרות לבלות זמן קרוב ואיכות עם בני המשפחה הקרובים אלינו ביותר עושה את שלה והיא מדברת לרבים מאוד. זה קודם כל נעים וזה גם חשוב מאוד. בני המשפחה שלנו הם האנשים הקרובים לנו יותר מכולם ולא תמיד אנחנו מצליחים לראות אותם כמו שבאמת היינו רוצים. לכל אחד יש עיסוקים משלו שגוזלים לא מעט זמן וכך המשפחה נשארת עם מה שנשאר וזה בכלל לא הרבה.

אז הנה בא הזמן של החופשה המשפחתית וכולם שמחים. אבל כאן יש בעיה אחרת: במשפחה יש כמה אנשים ובטווח גילאים לא קטן (הורים וילדים וגם ילדים קטנים וילדים גדולים יותר) וצרך איכשהו ליישב את הטעם של כולם במקום אחד. איך עושים את זה? האם יש פיתרון פשוט לשאלה הזאת שייתן לנו את החופשה הזאת שכל המשפחה מחכה לה כבר חודשים? בטח שיש פיתרון כזה! יש דברים שהולכים חזק עכשיו בעולם הנופש והם מקומות רומנטיים ללילה המשולבים עם בריכה שצמודה ליחידות הנופש. מה זה צמודה? צעדים ספורים, לא יותר.

אתם יכולים אפילו לספר למשפחה שלכם שהחלטתם שכולם ביחד הולכים לצאת לחופשה מסוג שונה כמו אירוח כפרי למשפחות באזור הצפון הכולל צימר ובריכה צמודה. מה אתם צפויים לשמוע? קריאות שמחה הן אחד הדברים שאתם כמעט בוודאות הולכים לשמוע. הרי אם ההתלבטות הקבועה בחופשה כזאת היא איך לרצות את כולם, עם צימרים עם בריכה אין לנו מה לחשוש מהדבר הזה. אין כמעט מישהו ולא משנה באיזה גיל שלא יתלהב מהאפשרות של בריכה שצמודה אליו ושבה הוא נהנה מפרטיות שלא מוצאים במקומות אחרים. כל המשפחה יכולה להיות ביחד בחופשה מתוך הנאה אמיתית בלי שמישהו ירגיש שיש משהו אחר שהיה יכול להתאים יותר. חופשה המשלבת אירוח עם בריכה , אתם בהחלט תרגישו בבית.  

ההרגשה של בית תהיה כמובן לא רק בגלל שש בהם בריכה שכן היא אולי הדובדבן שבקצפת אבל יש עוד דברים מעולים ביותר חוץ ממנה. מדובר פה בחברים גאים במשפחת המקומות שהם חלק מתחום התיירות הידוע כלינה כפרית, ענף נופש שרבים מכירים ומכירים לטובה. הרי ידוע שמי שרוצה לקחת קצת הפסקה מחיים בקצב גבוה יכול לבוא לכאן ולהרגיש שהשלווה היא חלק בלתי נפרד מהעסקה שעשה. גם המשפחה כולה יכולה להרגיש כך על ידי כך שתזמינו חופשה כזאת כמובן.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב