דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שייט רומנטי - הדייט האולטימטיבי 

מאת    [ 09/01/2011 ]

מילים במאמר: 451   [ נצפה 2954 פעמים ]

הפלגה רומנטית היא דרך נפלאה לציין אירועים מיוחדים, כמו ימי הולדת, למשל, או ימי נישואין. בתרבות בה דייט רומנטי פירושו, בדרך כלל, סרט או הצגה וארוחת ערב, ולעיתים נדירות אנו מרשים לעצמנו להתפנק עם צימר בצפון, או חופשה קצרה בחו"ל – שייט רומנטי הוא שובר שגרה מרענן וכייפי, ייחודי מאוד, ובעיקר – מותאם אישית: ניתן להרכיב כמעט כל קומבינציה, מארוחת ערב על הסיפון, דרך שייט בן מספר שעות ועד לטיול קסום של כמה ימים.

 

הפלגה רומנטית – לשבור את השגרה

לא חייבים אירוע מיוחד בכדי לעלות על יאכטה ולצאת אל עבר השקיעה, במסגרת שייט רומנטי. מספיקים אהבת הים, הרצון להתבודד ולבלות קצת זמן איכות עם בן/בת הזוג, ויצר הרפתקנות בסיסי. וכך סתם באמצע היום  להגיע אל הנמל, לעלות על יאכטה מפוארת – ולפרגן לעצמכם הפלגה רומנטית, שתתדלק את הזוגיות ותחדש את האהבה. הים הכחול, רחש הגלים, הבידוד והאינטימיות יכולים להוות את התפאורה המושלמת להצהרות אהבה, ואפילו להצעת נישואין.

הפלגה רומנטית היא ההפוגה המושלמת בתקופת הקיץ – אז הרוח מפיגה את החום הלוהט, הים שקט ומימיו צלולים כבדולח. אולם גם באביב או בסתיו שייט רומנטי הוא בילוי נפלא. באביב מנץ הטבע כולו, גם זה שלא על היבשה, וניתן לראות להקות דגים, ואם מתמזל מזלכם – אפילו דולפינים. ובסתיו, ענני עונת המעבר מעניקים לשמיים הפתוחים, הנראים מלב היאכטה, מראה מרהיב ממש.

 

שייט רומנטי – להתנתק מהכל
הפלגה רומנטית מאפשרת לכם להתנתק מטרדות היום יום לכמה שעות, להתרכז במים הצלולים, בשמיים הכחולים, ברוח בשערכם, באוויר הים המלוח. תוכלו לשבת חבוקים על הסיפון ולצפות בגלים, לחייך אל השחפים, לעסוק בדיג, או סתם לבהות באופק, להירגע ולתת לדמיון להפליג, ממש כמוכם.

אולם שייט רומנטי יכול לאפשר לכם להתנתק לא רק לכמה שעות – אלא גם לכמה ימים. בשוק קיימות יאכטות שניתן לשכור לתקופות ארוכות, ולהפליג איתן למרחקים ארוכים. שייט כזה הוא החופשה הרומנטית האולטימטיבית: במקום לחפש טיסות, בתי מלון, רכבים להשכרה, מוזיאונים ואטרקציות – תוכלו להפליג לכם בניחותא ממקום למקום, במסלול שאתם קבעתם ובכלי רכב שתמיד מסונכרן ללוח הזמנים שלכם, ותמיד תוכלו לקבוע לאן לפנות, איפה להטיל עוגן לשעות ואיפה לימים, מתי לרדת אל הרציף – ומתי להישאר על הסיפון, ולהתנתק מהעולם...

 

הפלגה רומנטית – במקום עוד ארוחת ערב
כמובן, לא תמיד יש לנו את הזמן, או התקציב, לפרגן לעצמו הפלגה רומנטית בת מספר ימים. שייט רומנטי יכול להיות גם, בפשטות, תחליף לארוחת ערב. במקום להגיע למסעדה – מגיעים אל הנמל. ארוחת הערב תוגש במקומות הטובים ביותר שאפשר לדמיין, עם נוף לים הפתוח. התפריט משתנה, כמובן, מיאכטה ליאכטה, בהתאם לבחירתכם. במקרים מסוימים תוכלו אפילו לדוג לעצמכם את ארוחת הערב.

בהתחשב בכל אלו, פלא שאנשים לא מפרגנים לעצמם הפלגה רומנטית לעיתים קרובות יותר. בפעם הבאה שאתם חוגגים, לעצמכם או לאלו שאהבה נפשכם, אל תהססו – פנקו אותם עם שייט רומנטי, ותראו באיזו קלות ניצתת האהבה מחדש...




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב