דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בניית אתרים בחינם בוורדפרס 

מאת    [ 09/01/2011 ]

מילים במאמר: 558   [ נצפה 3135 פעמים ]

ישנם הרבה אנשים שלומדים איך ליצור אתר וורדפרס. זוהי אחת ממערכות ניהול התוכן הפופולרי ביותר.  וורדפרס הורדה כבר מעל 32 מיליון פעמים מהאינטרנט. 

עם כל כך הרבה אנשים באמצעות תוכנית יש לך לתהות: כמה קל זה? מאוד, מאוד קל. מתחילים ולומדים כיצד ליצור אתר וורדפרס. התהליך לוקח רק כמה דקות ספורות, ויש את כל ההנחיות בשבילך לעשות את יצירת האתר שלך. יש אפילו כמה מדריכים שם בשבילך כדי להשתמש כדי להוסיף ותוספות לאתר. 

בעוד הגרסה הסטנדרטית נעשה שימוש כל כך הרבה, ועל ידי כל מיני אנשים; הקלה ביותר היא שימוש במדריך ובקורס הוידאו מדריך בניית אתרים בחינם בוורדפרס Express. גרסה זו ממש לוקח את הלמידה של איך ליצור אתר וורדפרס. יש רק שלושה שלבים בסיסיים בתהליך, אבל תצטרך שם מתחם מראש, ואירוח אתרים. כל מה שאתה בעצם צריך לעשות זה לבחור שם האתר שלך, לבחור את התבנית הרצויה ולאחר ביקורת אלה, ואז פשוט ליצור. זה כל כך קל, ועל כך מהר. לאחר מכן תוכל להמשיך ולהתאים אישית את האתר שלך בתוך דקות ספורות ולקבל את זה להגדיר את הדרך בה אתה רוצה אותו. 

אתה לא צריך לדאוג להיות תקוע עם התבנית שבחרת או. גרסאות חדשות של תוכנית זו תאפשר לך לשנות את הצבעים, ערכות נושא, ותבניות גם אחרי שיצרת אותן. 

וורדפרס היא משהו אפילושלמתחילים יכולים לעשות בקלות ונותן תחושה של הישג. כל תוכנית עם וורדפרס מוגדר להיות ידידותי למשתמש, והם מספקים על כך.תחשבו על זה; מעל 32 מיליון הורדות כלומר- אנשים משתמשים בזה וזה מצא חן בעיני. 


לאחר שהתקנת וורדפרס על שטח אירוח התחום שלך, הצעד הבא הוא לבחור נושא. בניית אתרים בחינם בוורדפרס בנוי להתאמה אישית עם ערכות נושא ויש הרבה ברירות. חפשו נושא שבו יש את הפריסה הכללית שאתה אוהב. לדוגמה, אם אתה רוצה ליצור אתר עם כותרת, אז תפריט מתחתיו, ולאחר מכן הצדדי ואת התוכן, אתה רוצה לבחור ערכת נושא עם הפריסה. נושאים חלקם גמישים יותר מאחרים ולכן אתה רוצה להסתכל על הדגמות חיות של נושאים. 

ברגע שבחרתם נושא והתקין אותו באתר שלך, הצעד הבא הוא ליצור מה יהיה "הבית" שלך או דף "ברוכים הבאים". תחת "דפים" לחץ על "הוסף חדש" וצור בדף שלך. 

הבא אתה רוצה לספר וורדפרס כדי להציג את הדף כמו דף הבית של האתר שלך, במקום לרשום את ברירת המחדל של הפוסטים בבלוג החדש. כדי לעשות זאת, ללכת "הגדרות" ולאחר מכן לחץ על "קריאה". תראה הבחירה שכותרתו "תצוגה בעמוד הראשי" ואת זה הוא המקום שבו אתה רוצה ללחוץ על "דף סטטי" ולאחר מכן לבחור את העמוד הראשי שלך הנפתחת. שמור את השינויים בעזרת הלחצן בתחתית הדף. 

עכשיו אתה יכול לשנות יישומונים הצדדי שלך. תחת "מראה" "יישומונים" לחץ ותראה איפה אתה יכול לגרור ולשחרר את הבחירות שלך דברים כדי להופיע על הצדדי של אתר האינטרנט שלך. מאז שאתה לא יצירת בלוג, אתה לא רוצה לכלול יישומונים כמו "קטגוריות" או "הודעות אחרונות". במקום להשתמש "דפים." אם ברצונך להוסיף להירשם בטופס עבור הידיעון ניתן להשתמש יישומון "טקסט". 

אולי אתה רוצה להתקין ולהפעיל את התוסף "עמוד Mash" כדי להקל על ניהול הניווט שלך. זה יאפשר לך בקלות לארגן את סדר העמודים מופיעים ולהסתיר הדפים כנדרש. 

כפי שראינו כשמדובר על בניית אתרים בחינם וורדפרס היא מערכת אידיאלית. בהתאם לנושא שבחרת אתה עשוי לגלות שאתה רוצה לבצע התאמות אישיות נוספות או שינויים. זה המקום שבו נושא הפרמיה יכול להיות שימושי. אם אתה רוכש ערכת נושא Premium מחברה כמו StudioPress, WooThemes, iThemes או תזה שהם יסייעו בצורה  נוספת לאתר שלך.

 

 

שירות חינם לבעלי עסקים: קורס הוידאו בניית אתרים בחינם בוורדפרס




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב