דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מלונות בוטיק יוקרתיים 

מאת    [ 09/01/2011 ]

מילים במאמר: 505   [ נצפה 2181 פעמים ]

מלונות בוטיק יוקרתיים

נוסעים מתמידים אשר מכירים את חו"ל היטב יודעים לספר בשבחם של מלונות בוטיק יוקרתיים. מדובר בבתי מלון קטנים ואיכותיים, אשר פופולאריים מאוד ומושכים קהל נאמן של לקוחות.

המיוחד בבתי מלון אלו הוא הדגש שניתן בהם על איכות ועל יוקרה. בעוד בתי המלון הגדולים מחויבים, מתוקף המציאות, להתפשר ולעגל פינות בכל הקשור לרמת האירוח בגלל הכמויות הגדולות של נופשים שהם מארחים, מלונות הבוטיק מקפידים על כל פרט ופרט, מקטן ועד לגדול- החל מהמגבות העבות והאיכותיות ועד לאוכל האנין שיגישו לכם כאן.

למרבה השמחה הטרנד העולמי של מלונות יוקרתיים ומפנקים אלו הגיע בשנים האחרונות גם לארץ. ניתן למצוא אותם בכל האזורים, מהצפון ועד לדרום, והם מבוקשים מאוד בכל ימות השנה.

מלונות בוטיק יוקרתיים מציעים לכם חוויה של נופש איכותי ומפנק במיוחד. כאן יארחו אתכם בכבוד של מלכים ויפנקו אתכם מכף רגל ועד ראש. הג'קוזי שתמצאו בחדר שלכם הינו גדול ומפואר והוא מהמשוכללים הקיימים כיום בשוק. בצד הג'קוזי תמצאו כאן הפתעות קטנות ומשמחות כמו מארזי תמרוקים יוקרתיים שכוללים קרם גוף וקצף אמבט, במיוחד בשבילכם, וכמובן גם חלוקי אמבט רכים ומלטפים ונעלי בית, לשימושכם.

בתי מלון אלו מציעים חדרים במגוון של גדלים על מנת להתאים לצרכים השונים והייחודיים של כל אורח ואורח. אך בכל החדרים כולם, בנוסף לחדר האמבטיה המאובזר, תמצאו את כל אותם פריטים קטנים שיהפכו את השהות שלכם לנעימה ונוחה. יש כאן טלביזיה עם מסך ענק ושלל ערוצים בלוויין או בכבלים, כמו גם אינטרנט אלחוטי חינם לטובת מי שמקפיד לשמור על קשר ולהתעדכן גם במהלך ימי החופשה. בחדר תמצאו גם פינת קפה עם מכונת אספרסו משובחת, על מנת שתוכלו לפתוח את הבוקר שלכם עם חיוך.

מלונות בוטיק יוקרתיים כוללים ספא מפואר ומפנק. אתם מוזמנים להגיע לכאן עבור טיפול הוליסטי משלים שיעזור לכם להשיב לגוף את האיזון שהשגרה והיום היום נוטים לשחוק. תוכלו לבחור בין מסאז'ים מסוגים שונים (כולל מסאז' זוגי שמעניק חוויה רומנטית במיוחד), טיפול באבנים חמות, טיפולי שיאצו, דיקור סיני, רפלקסולוגיה ועוד.

בנות המין היפה, אך כמובן לא רק הן בלבד, מוזמנות ליהנות משפע טיפולים קוסמטיים איכותיים, כמו טיפולי פנים, פדיקור ומניקור. מלונות אלו נודעים כמובן גם בפינוקים הקולינריים יוצאי הדופן שהם יודעים להציע לאורחים. מסעדת השף מנפיקה מטעמים מגוונים בכל שעות היום והלילה. אתם מוזמנים לבקר במסעדה עצמה או להזמין שירות חדרים מפנק ואיכותי.

מלונות בוטיק יוקרתיים מעוצבים בטעם עילאי ועל פי רוב הם מתוכננים לפי קו מנחה מיוחד. בצפון תוכלו למצוא מלונות בוטיק אשר נמצאים בלב ליבו של ההוד והדר של הטבע המוריק. כאן הדגש יהיה על בריאות וערכים ירוקים ותוכלו למצוא במקום סדנאות יוגה ובריאות לצד מוצרים טבעונים וידידותיים לסביבה. בירושלים תוכלו למצוא מלונות בוטיק אשר שואבים את השראתם מהקדושה של העיר, וכאן הדגש יהיה על מורשת ומסורת.

במרכז תל אביב תוכלו למצוא מלונות בוטיק עם דגש על אמנות, בהם ישנן יצירות של מיטב האמנים הישראליים, וותיקים לצד צעירים, תלויים על הקירות, ומגזינים וספרי אמנות מפוזרים בכל החללים הציבוריים. כל מלונות הבוטיק כוללים צוות אדיב ומסור, אשר מכיר את האזור כמו את כף ידו ממש. התייעצו עם צוות הקבלה לגבי כל אותן שכיות חמדה נחבאות של האזור שתשמחו שלא פספסתם, אך אל תשכחו גם את האטרקציות המרכזיות כמו את שמורות הטבע והגנים הלאומיים המרהיבים והמזמינים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב