דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כעס ותסכול - בביקור בנימין נתניהו בקיבוץ בית אורן 

מאת    [ 07/01/2011 ]

מילים במאמר: 387   [ נצפה 1928 פעמים ]

בס"ד

 

לכבוד

ישראל ישראלי

 

כעס ותסכול צער כאב שברון ועצבות הם מילים לתחושה כללית של אבלות כאב גדול מנשוא האוחז את ליבנו ושובר את נפשנו.אין את המילים להביע את הצער שעוטף אותנו קשה לנו להסביר ולהכיל את העוצמה.

כשיסתיימו ימי השבעה אחרי שהמשפחה החברים והמכרים יהיו בביתכם והשתתפו בצערכם לפתע תרגישו את עצמכם לבד עם הכאב ועם התמודדות עם האבל האישי של כל אחד ואחד מכם. עם האבל והצער שיש לילדים שלכם של הבעלים והכלות והנכדים הם יביטו עליכם ינסו לעזור לכם ומצד שני הם יבקשו כתף מקום בו תעזרו להם לעבור את המשבר הזה ביחד כמשפחה אחת עם תמיכה והבנה.

אני בטוח שאתם תעשו ככל אשר לאל ידכם לעשות הכל למען ילדכם אבל אבקש ממכם דבר אחד דבר חשוב ומאתגר בונה ומחשל.

אל תשכחו את עצמכם את שניכם כן כן אתם ישראל וישראלה אני מבקש מכם תקחו את הכאב והצער הזה ותשתמשו בו כמנוף לבניית הזוגיות שלכם - לשותפות.

שותפות זה לדבר אחד עם השני מתוך כנות ופתיחות אמיתית לספר אחד לשני את הקושי והכאב את באהבה רק ככה תוכלו לאגור כוחות כדי לעכל ולנצח את הכאב והצער ולאחר מכן לצמוח ולבנות את חייכם ולהצליח באמת להיות גם מקור של השראה סמל וצמיחה ובניה לילדכם, קרקע מוצקה לקשיהם להבין ולעזור להם מתוך אהבה אמיתית.

 

ישראל היקר! אני מבקש ממך לתת לישראלה את המקום שלה להתאבל תאזין לכאב שלה תן לה לבכות זה ישחרר אותה וזה יעזור לה כי בסה"כ היא אמא ששמחה כ"כ שזכתה להביא לך בן את ההמשכיות של משפחתך והכאב הוא עמוק מאוד.

 

ישראלה היקרה!

תני לישראל את השקט שלו את החזרה לשגרה חברים וכל מה שאת יודעת שטוב לו תתני לו לדבר לא להפריע לכבד ולתת לו את האפשרות להיות איתך לחלוק איתך את כל המחשבות מתוך תמיכה, מחשבה, אהבה, ועידוד.

בטח אתם שואלים את עצמכם מי זה האדם הזה מה פתאם הוא כותב לנו הוא מכיר אותנו? ואני יהיה כנה איתכם ואומר לכם שאתמול שראיתי את הידיעה המרה והמעציבה הזאת הרגשתי צורך לשבת ולכתוב לכם לנסות להעניק לכם נחמה אמיתית והסתכלות שונה על המציאות שלכם וחשבתי שזו הדרך הטובה ביותר וזאת מתוך הערכה על עשייתכם למען הכלל והפרט.

 

בעל הנחמות שהוא מקור הטוב הנותן חיים ובריאות נחמה ושמחה יערה עליכם ממרומים לטעת בכם נחמה ושמחה ממשפתכם היקרה מתוך בריאות אושר ועושר והצלחה ורוב סייעתא דשמיא תזכו לאריכות ימים ושנים טובות.

 

בידידות

מנחם פיש

 

 

 

רקע כללי: מנחם פיש הוא מאבחן ויועץ נפשי ורגשי אדם העוסק בתחום הנפש לומד וחוקר אותה שנים רבות עוזר ומייעץ למבוגרים ולבני נוער מאתגרים. פריצת הדרך היחודית היא האבחון היחודי המשלב שלשה שלבים חלק חזותי חלק אנרגטי וגלגל העין. היחודיות היא שהאבחון הזה הוא פרי עבודתו ומחקרו במשך שנים ובפרט לאור הנסיון והעזרה לאנשים רבים בבעיות אישיות ומשברים נפשים ורגשיים הדבר מביא אותו באבחון שלו ליחודיות עקב הגעה לרבדים עמוקים מאוד בנפש האדם וזאת אף כמעט ללא שיחה עם המטופל. תוכלו למצוא אותי בפייסבוק מנחם פיש




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב