דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


eBay , החנות הגדולה מכולן. 

מאת    [ 09/07/2007 ]

מילים במאמר: 380   [ נצפה 3656 פעמים ]

לפני שנגשים לביצוע קניה או מכירה , מומלץ מאוד ללמוד היטב את כל נושא המסחר באתר זה. אתרים ופורומים רבים מציעים עזרה והסברים איך ניתן לבצע מכירה מוצלחת דרך eBay .
גם אנחנו, הישראלים יכולים לסחור באיביי. למכור מוצרים, לפתוח חנות ולרכוש כמעט כל מוצר דרך האתר . ניתן לקבל ולשלם על מוצר בדרכים שונות . הדרך המומלצת לקבלה או קנית תשלום היא פתיחת חשבון ב paypal . לישראלים קיים קושי למשוך את הכסף דרך paypal לחשבון בארץ , אבל לא בלתי אפשרי. תשלום עבור סחורה דרך paypal , מומלץ בטוח ונוח. התשלום מצריך כרטיס אשראי בנלאומי ( מסטרכארד , ויזה וכדומה ).
לישראלים מומלצת מכירה של דברים ייחודים המאפיינים אותנו.לדוגמא: דברים הקשורים לצה"ל: סמלים, כובעים וכו" ( בשום פנים לא נשק. תקנות eBay אוסרות מכירות מסוג כזה ). מוצרים הקשורים לירושלים, ים המלח . ניתן כמובן לנסות למכור כל מה שעולה בדעתך. ( אל תשכחו לחשב את עלויות המשלוח ). ניתן לקנות מוצרים רבים בזול ולמכור בארץ באתרי מכירה בישראל כדוגמת : yad2, wallabay , winwin .
דוגמאות מוזרות למכירות שחלקן גם בוצעו. וכן ,שילמו על זה כסף: דף ריק המכיל קורות חיים של אדם משעמם, כליה , בתולין של אשת איש, מגף ימיני (השמאלי אבד ),מכירה של כלום! (nothing), מכונת זמן (לא בטוח שעובדת ),ילד לאימוץ , חבר דמיוני ( " התבגרתי,אני בן 27 ואני מרגיש שאני יכול להסתדר בלעדיו. הוא מאוד חברותי, יחד איתו אני אמסור גם את החפצים שאהב),מפתחות מקורים של תאי כלא , ברזילאי שניסה למכור את גרושתו ב 40 דולר ממש מציאה ! ( "היא שווה את משקלה בזהב". ) ,ליסה פרי החליטה להתחיל הכל מחדש ומכרה את כל רכושה באיביי, פרסומות על הראש ועוד כיד הדמיון.

חלק מהמכירות נמחקו בסופו של דבר על ידי איביי. לא כל דבר מותר למכור באיביי. אסורה מכירה של אלכוהול, סמלים נאצים, סמים, בעלי חיים , נשק ,בני אדם . בשוק של מיליונים רבים ,החשיפה למוצר שלך עצומה. מוצרים מיד שנייה , מוצרים לתחביבים שונים , אספנות וסתם פריטים שיש לך בבוידם יכולים להימכר היטב. ניתן לפתוח חנות משלכם עם מוצרים פיזיים או ווירטואליים. העסקאות מאובטחות היטב, רובן מבוצעות דרך שירות paypal וכוללות ביטוח לכסף ששילמת. רמאים וסוחרים מפוקפקים עפים מזירת המסחר ללא עוררין ,אל תנסו . שליחת המוצרים שמכרת פשוטה וקלה . דואר ישראל יעיל ועלויות המשלוח נמוכות. לעיתים משלוח מישראל לארה"ב עולה פחות ממשלוח בין חוף מערבי למזרחי בארצות הברית. איביי, זו דרך טובה להכניס כסף.זכרו ! אל תקפצו למים לפני שלמדתם היטב את רזי המשחק.


רמי ישראלי , WebMaster ,עוסק מעל עשור בתחום שיווק ובנית אתרי אינטרנט. מפעיל אתר http://boomboom.co.il בנושא הכנסה נוספת. ואתר http://behealthy.co.il

לעזרה בפתיחת חשבון ebay, כנסו לאתר : http://learn.news2watch.com
תמיכה חינם .



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב