דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דימוי עצמי נמוך ניתן לטיפול בעזרת הומאופתיה קלאסית 

מאת    [ 06/01/2011 ]

מילים במאמר: 508   [ נצפה 3244 פעמים ]

דימוי עצמי הוא ביטוי אשר מכיל בתוכו רעיונות רבים: הערכה עצמית, ביטחון עצמי, אהבה עצמית, אסרטיביות, ערך עצמי והכרה עצמית.

ההערכה העצמית, הדימוי העצמי, הוא כעין "מערכת החיסון" אשר קובעת את הבריאות שלנו בתחום ההתקדמות בחיים, בתחום ההגשמה, בתחום מימוש הפוטנציאל.

הפן הגופני של מערכת החיסון קובע, כמה נהיה חולים, כמה "נתפוס" וירוסים או חיידקים. אנשים עם מערכת חיסון לא תקינה, נוטים להפסיד ימי עבודה, לשבת יותר בבית כי כל מחלה ש"עוברת בסביבה" הם תופסים.

הפן שנקרא לו פן ה"מימוש העצמי" של מערכת החיסון, קובע כמה נתקדם בחיים וכמה יכולת תהיה לנו לממש את עצמנו. אנשים עם ביטחון עצמי נמוך, "מערכת החיסון" שלהם בתחום המימוש העצמי עוצרת אותם מלהתקדם בחיים. הם נמנעים מלקחת על עצמם משימות כי הם לא נוטים להאמין שיוכלו לעמוד בהן, הם נמנעים, לעיתים ממפגשים חברתיים כי יש להם מחשבות שליליות על עצמם.

ברור לנו שעלינו לטפל ב"מערכת החיסון" שלנו על כל היבטיה: ההיבט הגופי, החוסן מפני חיידקים ווירוסים, וההיבט האישיותי, היכולת להכיר בערך שלנו.

אן כל קשר בין המציאות האוביקטיבית, עד כמה שמציאות כזאת אכן קיימת, ובין הדימוי העצמי. אנשים יפים יכולים להיום עם דימוי עצמי חיובי או שלילי. אנשים חכמים יכולים להיות עם דימוי עצמי או שלילי וכך בכל נושא אחר.

כל אדם נולד עם יכולת פנימית גבוהה. כן, זה נכון, לא תמיד אנו מודעים ליכולת הפנימית הזאת. חלק מחוסר המודעות הזאת נובעת מחינוך שבו הסביבה המעיטה בערכנו בשנות הילדות שלנו וגרמה לנו להאמין באמת שאנו חסרי ערך. החלק האחר הוא ה"משקפיים" שנולדנו איתם, האופן שבו אנו מנתחים מצבים ושופטים את עצמנו ואת הזולת.

מהו דימוי עצמי נמוך? החלק השיפוטי שבנו אינו רואה את הפוטנציאל, את היכול הפנימית האמיתית הגבוהה אשר קיימת בנו.

בחלק השיפוטי הזה, ב"משקפיים" שאיתם נולדנו יש לטפל.טיפול כזה בדיוק מאפשרת לנו שיטת ההומיאופתיה הקלאסית אשר נוגעת ומחזירה לאיזון את "כוח החיים" הפנימי שלנו, אותו כוח אשר אחראי על בריאותנו מבחינה גופנית, רגשית, מנטאלית ורוחנית.. 

בנוסף יש לדאוג מעתה לסביבה תומכת, אשר תכיר ביכולת האישית שלנו ותעזור לנו להזכר בה. סביבה כזאת לא חייבת לבוא מחוץ לנו. אנו יכולים להמציא אותה בתוכנו.

בלי בסיס של הערכה עצמית או דימוי עצמי בריאים, כל עבודה שננסה לעשות עם עצמנו בכל תחום הקשור לאישיות שלנו ולצמיחה אישית, בסופו של דבר ילך לאיבוד. אם הדימוי העצמי נמוך מאד, לא תהיה אפילו המוטיבציה, יכולת ההנעה הפנימית, להשתפר ולהתפתח בחיים. אם אינך מרגיש באופן יסודי ובסיסי בעל ערך, אינך מרגיש שמגיע לך להיות מאושר, לא משנה מה תעשה כדי להתקדם, בסופו של דבר, תצליח להרוס את התוצאה ולהגיע למקום המוכר של "חוסר הצלחה" של "לא שווה" המתאים לדימוי הפנימי שלך על עצמך. המציאות החיצונית תמיד תתאים את עצמה, בסופו של דבר, לדימוי הפנימי, לערך העצמי, להערכה האישית שיש לך על עצמך.

בכל זאת, כדי לטפל בדימוי העצמי, כל שעליך לעשות הוא להכיר בקיום הבעיה, ולמצוא דרך אשר מטפלת בגורמים החיצוניים, ובעיקר, נוגעת במוקד הפנימי החרוט בך, הכוח המניע את גופך, רגשותיך ונפשך לבריאות, אשר בהומיאופתיה קלאסית הוא נקרא "כוח החיים".

רפואה שלמה!

איילת גושן RcHom, הומיאופתיה קלאסית, ריפוי טבעי

050-2070766

ayelet.goshen@gmail.com

 

איילת גושן   RCHom RCp BSc הומאופתית קלאסית מטפלת משנת 1998 ירושלים, שמואל הנגיד 13 (מרכז העיר). טיפול הומאופתי גם דרך האינטרנט, באמצעות שיחה עם מצלמת אינטרנט,  למי שאינו מעוניין להגיע לירושלים. מתאים למתגוררים בארץ ובחו"ל.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב