דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אל תפחדי מעצמאות 

מאת    [ 05/01/2011 ]

מילים במאמר: 629   [ נצפה 1578 פעמים ]

כל אחת ואחת תוהה עם עצמה מרגע שהיא קמה בבוקר לאן הצעד הבא שלה מוביל , מרגע שתניח את רגלה ותצא מהמיטה יתחיל מרטון יומה שבסופו היא תיכנס למיטה שפופה, עייפה , מרוטה, ותאמר לעצמה למה זה מגיע לי.

יקרות שלי הסוד טמון בתוככם אל תפחדו במהלך היום לעמוד על דעתכן וזו לא חייבת להיות התמודדות של מאבק כשתרצי תעשי . אני לא באה כאן לנופף לכן עם עוד הצהרה של פמיניסטית אני מנסה לשתף אותך בחוויה העצומה שאת יכולה לשנות את נתיב חייך לאן שתרצי איך שתרצי וגם בסופו של יום לחייך. 

מי מאיתנו לא אוהבת לקבל פתק קטן ובו מילות יחס אוהב ותומך , מי לא אוהבת לקבל פרח בלי שום סיבה כל אחת ,אבל לא כל אחת זוכה לכך ומכאן תתחיל מלחמת הרגשות שלך עם עצמך ותעריכי את עצמך במעט וזה יוביל לחוסר כבוד עצמי שלך לעצמך.

תביטי במראה כל בוקר, אהבי את מה שאת רואה ותחייכי אליו, תשאירי פתקים לאוהבים שלך, מהקטן עד לגדול תביעי  את הרגשות שלך,תקטפי לך פרחים בדרך מהעבודה תשתפי את היקרים שלך על חוויות היום תביעי הערצה לכל הצלחה או כישלון ,

אל תשפטי תשתפי. 

רובינו מבקשות אם בעקיפין או במיישרים תגובות ועל עשיה אנחנו מחפשות פרגון אנחנו מחפשות נחמה רובינו נתקלום בקיר אטום כן זו המילה אבל למה לכן להיכנס למירמור  זה המתכון המוצלח להרס קשר.כשאנחנו מתכסות ברחמים עצמיים לא נתקדם בחיים עם עצמנו נרגיש מרמור בכל מה שנעשה ואז הכל יתעטף בשלילי.

אין מילה כזו אני לא יכולה יש מילה אני לא רוצה אני מפחדת. כל אחת ואחת צריכה לשנן עם עצמה שהיא ורק היא תשפר את הרגשה והיא ורק היא תעשה טוב לעצמה ע"י שינוי בחשיבה. בכל אחת ואחת טמון קסם זה מה שמבדיל אותנו זו מזו אחת משלימה את השניה  בנו יש את הקסם לשנות אפילו בחיוך קטן ,במילה עם השינוי שלנו יבוא השינוי הסביבתי  כל אדם ואדם צריך להדבק לאמונה חזקה יבחר אשר יבחר איזו ולרקום רשת הגנה שאם יפול הוא מוגן . אף אחד לא יעשה את העבודה יותר טוב מאיתנו.

רבות הספרים והמאמרים שנכתבו אודות חשיבה יוצרת על שינוי אבל לכולם ישנה נוסחא אחת ויחידה היישום. כל אחד ואחת מאיתנו תרם בכוונה או שלא מתכוון לכתיבת הספר או המאמר מילה שנאמרה מעשה שנעשה לכל אחד ואחת יצא לצפות בסרט או הצגה טובה ולומר אני רוצה להיות כמוהו/ה אבל אותו סיפור נכתב רק בגוף שלישי כי ההואההיא זה אתםאתן .

ללא ספק קיים אצל כל אחד ואחת דמות קטנה סמויה בפנים שנכנעת לכל מצב שאנו נתקלים בחיים, זה הזמן לאלף את הנמר החבוי בתוכנו  ולנהל את הקרקס לבדנו ללא שותפים . המצב שאני לא אצליח לא קיים זו הכנעות, כניעה לרגש פחד מהתמודדות אני לא מספיק טובה כל אחד ואחת מאיתנו טוב בדרך שלו. תוכניות הריאלטי נותנות בעצם במה פומבית לאנשים שיבטאו את עצמם לדוגמא השרדות או לרדת בגדול אותו משתתף מבטא את מה שכל אחד ואחת מאיתנו מרגיש ובעצם מחפש זהות שעות מבלים מול המרקע מחכים לתוכנית המיועדת עם שעון חול מתי היא מתחילה וכשהתוכנית תסתיים ויהיה מנצח נרגיש יתומים אין מי שייתן לנו השראה כאן הטעות התוכניות עובדות עלינו בצורה פסיכולוגית והחכם באדם ייקח את הניצחון של השחקן למקום הפרטי שלו. אם הוא טוב למה לא אני יגיש מועמדות לעונה השניה ימשיך את האמונים ירצה להיות טוב יותר אז למה לחכות לתוכנית טלויזיה למה לא ולהתחיל את השינוי כבר עכשו .תאלפי את הנמר ואל תתני לשום פחד לגדול אצלך הגדולה שלך מתחילה בך ואת סוחפת איתך את הסובבים אותך.

בסיפור של החלילן מהמלין אף אחד לא האמין שמנגינה אחת של איש אחד תוכל להוביל שיירה של עכברים כמו שהובילה שיירה של ילדים אף אחד לא האמין שיקומו לבוקר חדש, אבל התגלמה ההפתעה וכל העכברים נעלמו ע"י מנגינה אחת של איש אחד.

זו המנגינה של חייך את מחליטה אם יהיו מילים או רק מנגינה תצעידי את עצמך אל המחר עם ראש מורם ותסחפי אחריך עוד אנשים וביחד יהי זה עולם יפה יותר לחיות

השלום והברכה 

ניצחית.

 

 

 

 

ניצחית




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב