דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


המדריך לביטוח נסיעות 

מאת    [ 05/01/2011 ]

מילים במאמר: 412   [ נצפה 1818 פעמים ]

 

פוליסות ביטוח נסיעות לחו"ל כיום זמינות מאי פעם. חברות אשראי רבות מעניקות פוליסות ביטוח נסיעות לחו"ל כשירות עבור בעלי כרטיסי אשראי יוקרתיים: כרטיסי אשראי בינלאומיים, כרטיסי אשראי "זהב" ו"פלטינום", קופות החולים מנפיקות פוליסות ביטוח נסיעות לחו"ל למבוטחיהן, ניתן לרכוש פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל באמצעות סוכני הנסיעות, מקומות העבודה מסדרים פוליסות ביטוח נסיעות לחו"ל לעובדיהם, ואף אמצעי הרכישה המקוונים וסוכני הביטוח אינם טומנים את ידם בצלחת. למרות ההיצע הרב עדיין קיימות בעיות רבות בנושאי פוליסות ביטוח נסיעות לחו"ל, בפרט בעת קרות מקרים ביטוחיים הדורשים תביעת הפוליסה לשם קבלת פיצויים, כי אז מתברר כי הפוליסה אשר נרכשה אינה תואמת את צרכיהם ואת נתוניהם, ולעתים קרובות נסיעה אשר אמורה להיות בראש שקט מתבררת כאסון פיננסי במידה ונדרשת עזרת חירום רפואית.

הפוליסות הנמכרות במסגרת חברות האשראי, קופות החולים וסוכני הנסיעות הן על פי רב פוליסות ביטוח נסיעות סטנדרטיות אשר אינן כוללות הרחבות שהן חיוניות לכיסוי מצבים מיוחדים.

ביטוח נסיעות - מצבים בריאות מיוחדים הדורשים רכישת הרחבות

אחד הנושאים הרגישים ביותר לנושא ביטוח נסיעות לחו"ל הוא נושא כיסוי החמרה במצב רפואי קודם או טיפול רפואי הקשור או נוגע למצב רפואי ידוע. פוליסות בטוח נסיעות לחו"ל אינן דורשות תהליך חיתום רפואי, תהליך בו חברת הביטוח מבררת פרטים לגבי מצבו הבריאותי של המבוטח לפני קבלת ההחלטה האם לבטחו ובאיזה הסכום, אולם במידה וקיים מצב רפואי קודם וחלה בו החמרה, יגלה המבוטח כי פוליסות ביטוח נסיעות לחו"ל אינן מכסות מצבים אלו על ידי הכנסת סייגים והחרגות לפוליסות ביטוח נסיעות הסטנדרטיים המשווקים הפוטרים אותן מאחריות במקרים אלו.

ההגדרה "מצב רפואי קודם" היא הגדרה כוללת למצבים רבים ושונים, בכלל זה קיום מחלות מתמשכות כגון מחלות לב, או מחלות קשות אחרות, אך אף למצבים אחרים אשר רבים אינם לוקחים בחשבון במצבים רפאוים קודמים. בין המצבים הללו ניתן למנות נטילת תרופות על בסיס קבוע, ומצבי הריון. בכל מקרה בו המבוטח היה מאושפז בתקופה של חצי שנה לפני הנסיעה המתוכננת יש להיוועץ עם חברת הביטוח לפני רכישת פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל על מנת להבין מה מכסה פוליסת הביטוח - ומה היא אינה מכסה.

ביטוח נסיעות - פעילויות ייחודיות בעת הנסיעה הדורשות רכישת הרחבות

לעתים בעת הנסיעה אנו מתכננים פעילויות ייחודיות לנסיעה אשר נכנסות תחת אחת משתי הקטגוריות: ספורט חורף וספורט אתגרי. ספורט חורף כולל פעילויות כסקי, החלקה על הקרח, קרוס קאנטרי וסנובורדינג, ואילו ספורט אתגרי כולל פעילויות כקפיצות בנג'י, צניחה חופשית, טיפוס מצוקים וסנפלינג, חקר מערות תוך שימוש בחבלים, צלילה ואחרים. פעילויות אלו דורשות רכישת הרחבה ייחודית עבור ספורט חורף או עבור ספרט אתגרי על מנת כי פציעות אשר מקורן בעיסוק בפעילויות אלו יהיה מכוסה על ידי פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל.

 

יועץ בענייני ביטוח




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב