דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רפלקסולוגיה לנשים בתהליכי פריון 

מאת    [ 04/01/2011 ]

מילים במאמר: 447   [ נצפה 2476 פעמים ]

רפלקסולוגיה

כולנו נעזרים ברופאים מומחים וברפואה הקונבנציונאלית. כבר אלפי שנים קיימת בעולם רפואה מסוג אחר, שזוכה לשם רפואה משלימה. אחד מהענפים הדומיננטיים ביותר ברפואה האלטרנטיבית הוא רפלקסולוגיה. תורת הרפלקסולוגיה רואה בכף הרגל מראה והשתקפות של כל איברי הגוף. דרך הסתכלות ולחיצות בכף הרגל ניתן לאבחן בעיות שונות וכמובן לטפל בהן ללא התערבות תרופתית ובטח לא כירורגית. רפלקסולוגיה משמשת כטיפול מנע השומר על בריאות הגוף וכן כטיפול לכאבים נקודתיים לאחר שהופיעו. מטופלים רבים שנעזרים ברפלקסולוגיה מדווחים שלא חלו בשפעת ובכאבים כפי שחשו לפני הטיפול הרפלקסולוגי.

רפלקסולוגיה לקראת כניסה להיריון

אי פוריות (או אי פיריון) היא תופעה שכיחה בקרב נשים וגברים. הסיבות שמביאות לאי פוריות נשים או בעיות פריון בקרב גברים הן שונות ולרוב קשורות בחוסר איזון הורמונאלי. לאלה המחפשים פתרונות משלימים לטיפולי הפוריות הסטנדרטיים, ודאי נשאלת השאלה מהי תרומתה של הרפלקסולוגיה. רפלקסולוגיה יכולה בראש ובראשונה לסייע באבחון הנקודתי של הגורמים לבעיות הפוריות. בשלב מאוחר יותר, כשנכנסים לתהליך עצמו יכולה הרפלקסולוגיה לסייע להרגעת הגוף, להפגת מתחים ולשחרור חסימות רגשיות ואנרגטיות בגוף. מי שאובחנה בקבוצת הסיכון לבעיות פוריות, מומלץ שתחל בסדרת טיפולי רפלקסולוגיה (לפחות ארבעה טיפולים), כמובן שבמקביל לטיפולים הקונבנציונאליים.

רפלקסולוגיה לנשים: טיפולי פוריות

הרפואה המודרנית מציעה לרוב טיפולי פוריות שנעשים דרך מתן הורמונים שיווסתו את האיזון ההורמונאלי בגוף, כך שתתאפשר הפריה. במקרה זה רפלקסולוגיה מסייעת לגוף להתחזק כדי שלא לחוות את תופעות הלוואי, שינויי מצב הרוח והשינויים הרגשיים שיוצרים לעיתים חוסר נוחות. שלא כמו במקרה של פריצת דיסק למשל, בה טיפול רפלקסולוגי נעשה בראש ובראשונה למניעת פריצת דיסק, במקרה זה תרומתה של הרפלקסולוגיה בשלבי הטיפולים ניכרת ומוכחת כמשמעותית וחשובה. תקופת הטיפולים יכולה לארוך חודשים רבים, הרפלקסולוגיה מעניקה יציבות נפשית, מעקב מתמיד על חוזק הגוף וטיפול בחולשות נקודתיות. 

רפלקסולוגיה לאחר הפריה

פוריות נשים ובעיות פוריות הן כשלבים שונים של התהליך: החל מאבחון הבעיה, בחירת שיטת הטיפול והתהליך עצמו. לאחר שנערכת הפריה חוץ גופית או תוך גופית מתחיל בעצם השלב המכריע בו ההיריון צריך להישאר ולהישמר בתוך הגוף. על רירית הרחם להיות חזקה ועבה מספיק על מנת לשמר את ההיריון. גורמים פיזיולוגיים רבים וכן בעיות מנטאליות יכולות לפגוע בסיכויי שמירת ההיריון. כאן בדיוק נכנס תפקידה של הרפלקסולוגיה, שמחזקת את השרירים, דואגת לעבות את רירית הרחם, מחזקת את היציבה ומנטרלת את תופעות הלוואי מהטיפולים. חשוב להקפיד על הקבלה מלאה בין הרפואה המשלימה לרפואה הקונבנציונאלית כך שתובטח הצלחת ההפריה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב