דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יועץ משכנתא בשביל להגיע נכס אמיתי 

מאת    [ 04/01/2011 ]

מילים במאמר: 479   [ נצפה 2091 פעמים ]

 

לרכוש נכס בברזיל זה לא דבר פשוט בכלל.  החלום הגדול של לקנות בית המופיע בפרסומות של בנקים, קרנות, נדל"ן ובנייה דורש זהירות רבה, תכנון וראייה של מה בדיוק אתה רוצה ומה אתה יכול ופגישה עם יועץ משכנתא.
במאמר זה, תוכלו לקל כמה טיפים מיועץ משכנתא מנוסה, על השלבים לבחירת כלכלית הטובה ביותר. בברזיל, איפה שהריבית היא הגבוהה ביותר בכל העולם, מימון של הבית זה לא דבר זול בכלל, ולא קיימים תנאי המימון כמו בארצות הברית, אבל לפחות הביורוקרטיה של משכנתא נהיית פחותה. הנתון הזה ניתן לראות מבחינה סטטיסטית. לטענת ההתאחדות הברזילאית של נדל"ן אשראי וחסכון משנת 2000 ועד 2006, מספר הלוואות לרכישות הבית צמחו 430%  והגיע ל-9 מיליארד ב-2006.

החלום לעזוב את עולם השכירים
שיטה משותפת בין הברזילאים טוענת כי השכרת בית זהו עסק לא שווה. אולם, דעה זו לא תמיד נכונה. רכישת נכס היא השקעה מסוכנת עם הוצאות גבוהות יותר מאלו של שכירות, במיוחד בהתחלה. בנוסף למקדמה גדולה, תשלומי החודשיים הם נעים מכ -1.5% עד 3% מערך הנכס, בהתאם לסוג המשכנתא והחלטה הנעשת עם יועץ משכנתא. שכירת בית הוא נע מ 0.5% עד 1% מערך הנכס.
מצד שני, בית בבעלות, למרות הקשיים, היא מורשה שיכולה להימשך כל החיים, מלבד היותה השקעה עבור רכישות עתידיות. משום כך, בואו נבין כיצד מתבצעת רכישת בית בברזיל ומדוע נדרשת סיוע מיועץ משכנתא.

מהו הנכס הכי אמיתי?
כאשר שוקלים לרכוש נכס, והולכים לפגישה עם יועץ משכנתא, מקובל שאנשים חולמים עם תמונות כמו: ברביקיו במרפסת האחורית רחבה עם נוף יפה, מטבח חדש, קומפקטי, ושימושית מאוד. מעבר לחזון של החלומות, המציגה את העדיפויות שלכם, חשוב לבדוק גורמים נוספים כדי להחליט על בית מסויים, כמו למשל: מיקום הבית, הרחוב והשכונה, גיל הנכס, האם הבניין ישן מדי יכול להיות שיהיו בעיות צנרת קשות מאוד, תחזוקה  ועוד. רוב הגורמים הללו תלויים בהחלטות אישיות ורגשיות של כל אחד, אבל צריכים לקחת את הפרטים הללו בחשבון.
אם יש לכם ילדים, חשוב מאוד שתהיה קרבה מינימלית לגנים ובתי ספר טובים, הבטיחות באזור ומקומות בילוי בשכונה הם כמה גורמים המעידים על מיקום טוב עבור הנכס. ישנם גם נקודות אחרות המעידות על ערך הבית כמו אמצעי תחבורה נוחים ובתדירות גדולה. הקונה נכס סמוך לתחנת אוטובוסים, רכבת, ולמרכז קניות, יודע כי פרט זה לא יהיה מעניין ומועיל רק בשבילך אלא גם יסייע בזמן שתרצה למכור או להשיכר את הנכס בעתיד. ניתן לברר עם יועץ משכנתא האם היו הרבה קניות באיזור שזה אומר שהוא נחשב מקום טוב.

המידה של הנכס הוא גם פריט חשוב להיבדק לפני אפילו שבאים לבקר אותו. מודעות רבות, בעיקר של דירות חדשות מסתירות את הגודל האמיתי של הנכס ואז חובה לברר עם יועץ משכנתא את הנקודה הזאת. חשוב לציין כי בבניין, קיים שטח משותף שהוא אולם אירועים, גן משחקים, בריכה שלא שייכים שטח הפרטי של הדירה שלך. עצה טובה היא להשוות בין המידה של הנכס בו אתה גר היום לבין זה זאתה אמור לקנות. ואל תשכח לבדוק את הגודל והמיקום של החנייה.

 

איתן מילר - יועץ משכנתא




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב