דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לוח הופעות 

מאת    [ 04/01/2011 ]

מילים במאמר: 401   [ נצפה 4056 פעמים ]

לוח הופעות

לוח הופעות הוא מקום בו מתפרסמות הופעות לזמן הקרוב. ניתן למצוא לוחות בהם מתפרסמות הופעות לפי סגנון, לדוגמא הופעות מוסיקליות, מופעי מחו"ל הצגות וכו' או לוחות בהם מתפרסמות הופעות על פי אזור גאוגרפי. ישנם לוחות המופיעות כחלק ממדור בידור בעיתונים או במגזינים, קיימים לוחות במודל של עלונים ודפי מידע אותם מחלקים המועדונים בהם מתקיימות ההופעות או האמנים עצמם. גירסה נוספת של לוח הופעות היא המלצה על הופעות במסגרת תוכניות בידור בטלוויזיה או בתחנות הרדיו השונות. וכמובן שניתן למצוא לוחות הופעות באתרי האינטרנט השונים, כמעט בכל אתר של אמן תוכלו למצוא את ההופעות הקרובות שלו ובאתרי המועדונים את כל ההופעות המתקיימות אצלהם. בנוסף לכך, ישנם אתרים המאגדים את כל המידע ומספקים פרטים על כל ההופעות בארץ ובכל המועדונים והם בעצם לוחות הופעות אינטרנטיים.

לוח הופעות אינטרנטי

לוחות הופעות אינטרנטיים תופסים מקום נרחב בפרסום הופעות לציבור הרחב. היתרון של לוח הופעות אינטרנטי על פני לוח הופעות בעיתונים או בעלונים הוא שהם יותר נגישים, הרי לכל אחד היום יש אינטרנט בבית, במשרד ובפלאפון. יתרון נוסף הוא שבלוח הופעות אינטרנטי לרוב תוכלו למצוא מידע רב יותר על כל הופעה והופעה וכמובן מגוון רחב בהרבה של הופעות. ברוב אתרי האינטרנט המאפשרים צפייה בלוח הופעות תוכלו לסנן את ההופעות לפי אזור גאוגרפי, לפי תאריך מבוקש או לפי חיפוש חופשי. לוח הופעות אינטרנטי לרוב מכיל בתוכו מידע על אמנים גדולים וקטנים כאחד וממגוון סגנונות. וביניהם, אייל גולן, ארקדי דוכין, שרית חדד, משה פרץ, הדג נחש, התקווה 6, עינב ג'קסון כהן, ירמי קפלן, יהודה פוליקר, יהלי סובול, שי גבסו, אחינועם ניני, מג'יקל מיסטרי טור, יובל בנאי, תמר אייזנמן, מיכאל גריילסאמר ועוד.

מיקרופון - לוח הופעות חיות

מיקרופון הוא לוח הופעות חיות אינטרנטי בו תוכלו למצוא את כל ההופעות בארץ. באתר תוכלו למצוא הופעות על פי תאריך, אזור גאוגרפי או חיפוש חופשי כמקובל אך בנוסף לזאת במיקרופון תוכלו למצוא מערכת ייחודית הנקראת מערכת ה- Mים, מערכת זו מאפשרת לכל משתמש הרשום באתר לסמן אילו אמנים ומועדונים הוא אוהב ומעוניין לקבל עליהם עדכונים ובהמשך לקבל עליהם עדכונים באמצעות המייל. מערכת ה-Mים בעצם משנה את פני התמונה לגבי עדכונים, אם עד היום נרשמתם לניוזלטר השולח לכם מידע פרסומי בלי קשר לאמנים או למועדונים שמעניינים אותכם או אפילו נרשמתם לעדכונים לפי קבוצות של זאנר או אזור. מהיום מיקרופון מאפשרת לכם לקבוע על מי ועל מה תקבלו עדכונים המותאמים באופן אישית אליכם. ההרשמה למיקרופון קצרה ביותר ודורשת רק שם וכתובת מייל עדכנית ומיד לאחר מכן תוכלו להתחיל להשתמש במערכת ה-Mים. חשוב לציין שהשירות ניתן כולו בחינם.

מיקרופון - לוח הופעות חיות טוטלי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב