דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סובארו בישראל 

מאת    [ 03/01/2011 ]

מילים במאמר: 466   [ נצפה 4106 פעמים ]

הקבוצה מונה כ-250 כוכבים שניתן לראות באמצעות טלסקופ, אך בעין בלתי מזוינת נראה רק שישה מהם. כן, כן- את אותם שישה שתמצאו על מכוניות הסובארו מתחת לדירה שלכם.

במקור, התעסקה החברה היפנית בכלל בענייני תעופה ומטוסים. שיאה היה בזמן מלחמת העולם השנייה בה ייצרה מטוסים לצי היפני. עם תום המלחמה והפסקת קו הייצור- הוציאה החברה את האופנוע היפני הראשון, העונה לשם 'ראביט'. במקביל לכך החלה לעסוק בייצור מרכבים לאוטובוסים ומכאן הדרך לייצור מכוניות הייתה קצרה.

סובארו מגיעה לארץ הקודש

סובארו הגיעה לראשונה לישראל לקראת סוף שנות השישים והייתה למכונית היפנית הראשונה בארץ. המחיר הזול בשילוב עם האמינות המפורסמת הפכו אותה למכונית כה פופולארית בארץ, עד שישראל הפכה ליבואנית הסובארו השנייה בגודלה בעולם- מיד אחרי ארצות הברית.

מרגע שהגיעה לארץ ועד סוף שנות השמונים מכרה החברה מעל 25,000 מכוניות ובכך הפכה למכונית השכיחה ביותר על כבישי ישראל, כאשר היא מחזיקה בכ-40 אחוזים מנתח השוק. החברה נשאה בתואר המכונית הנפוצה ביותר בכבישי ישראל החל מאותה תקופה ועד שנת 2005. כניסת מכוניות יפניות נוספות לשוק הישראלי שחקו קצת את מעמדה הבלתי מעורער, בשל יכולתן להציע רכבים בנתונים דומים והגברת התחרות.

סובארו מציגה: לראשונה בישראל, מערכת הנעה משולבת גפ"ם

היבואנית הרשמית של מכוניות הסובארו לסוגיהן היא חברת יפנאוטו, המחזיקה כיום בארץ 18 סוכנויות סובארו ועוד 39 מרכזי שירות, אשר פועלים באופן תמידי תחת הדרכתו של היצרן. החברה אף הייתה הראשונה שייבאה לארץ מכוניות המצוידות במערכת גפ"מ, מערכת לחיסכון בדלק ולהפחתה בפליטת גזי חממה.

גפ"מ הם ראשי תיבות של 'גז פחממני מעובה'. ייחודה של המערכת הוא בכך שבאמצעות שימוש בגז ניתן לצרוך כמות דלק נמוכה באופן משמעותי מאשר צריכת הדלק ברכב רגיל. כתוצאה מכך אנו חוסכים גם בכסף ואף חשוב מכך, כמות גזי החממה שאותם פולטת המכונית נמוכה בהרבה מהכמות שפולטת מכונית בעלת מערכת הנעה רגילה.

האיכות של מוסך סובארו

מוסכי סובארו ברחבי הארץ פועלים כיום תוך שימוש בטכנולוגיה המתקדמת ביותר. אבחון התקלות בכלי הרכב ומצב החלפים שלהם נבדק על ידי מערכת ממוחשבת ומתוחכמת שלא משאירה שום מקום לתקלות.

מוסך סובארו הראשי נמצא בהרצליה והוא אחראי על הכשרתם והסמכתם של כלל המכונאים של החברה ברחבי הארץ. כמובן שההכשרה נעשית על פי הוראות מדויקות של היצרן. הצוות הישראלי של סובארו נשלח מפעם לפעם להשתלמויות בחו"ל על מנת להתעדכן בהתפתחויות ולוודא כי הוא לא נשאר מאחור.

סוס מנצח לא מחליפים- משדרגים!

גם כיום מקפידה החברה לחדש, לשפר ולשדרג את הדגמים המוצלחים שלה, על מנת להתקדם עם השוק הדינאמי שמאפיין את התקופה. כך למשל, תוכלו לראות על כבישי הארץ דגמים כמו סובארו b3 המהווה גלגול של דגם האימפרזה הזכור לטובה, או את דגם המנהלים סובארו b4 הידוע גם כאח הצעיר של הלגאסי.

סובארו היא סיפור הצלחה בכל העולם וגם כאן אצלנו במדינת היהודים וכנראה שלא בכדי. אלו הן פשוט התוצאות האפשריות היחידות, כאשר הקהל מקבל מכונית אמינה טובה ובטוחה, במחיר משתלם. סובארו היא פשוט ילדה טובה, מבית טוב.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב