דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ריסוס לאחר פוליש 

מאת    [ 03/01/2011 ]

מילים במאמר: 628   [ נצפה 2598 פעמים ]

 

(למרות שאני חייבת לציין שכאשר  ביקשתי ממכר שלי לבקר את המאמר, הוא סיפר לי שבצעירותו הוא עבד בחברת ריסוס שממש נהגה למלא את המיכלים שלהם   ב מ י ם. תאמינו או לא, אז היזהרו גם מכאלה). ריסוס הוא עניין רציני מאוד מכמה סיבות. מרסס לא מקצועי יכול לגרום לנו לנזק פיזי קשה ואם הוא באמת באמת לא מקצועי, אנחנו נתעלף והג'וקים ימשיכו לחגוג.... אז על מנת שהבית או המשרד יהיו עקרים ממזיקים אבל ישאיר אותנו פוריים ...?! אשמח לחלוק עימכם את הידע שלי בנושא הריסוס שקיבלתי מידידי הטוב שהוא גם מרסס מקצועי ואמין.
כמה זמן אורך ריסוס מקצועי לאחר פוליש זמן הריסוס משתנה בהתאם לגודל הבית או לחילופין, החלל אותו אנו מעוניינים לרסס קרי, זמן ריסוס ממוצע לדירת 3-4 חדרים אורך כ-15 דקות בקרוב בעוד שבבית פרטי יכול להמשך הריסוס כ-45 דקות בקרוב. באופן עקרוני הזמן אינו פקטור משמעותי בריסוס מאחר וציוד הדברה מקצועי משפריץ את החומר בלחץ גבוה, דבר הדורש מהמדביר להתקדם בקצב מהיר ע"מ שלא תיווצרנה שלוליות, דבר הגורם ללכלוך ואף מסוכן (אם בבית יש תינוקות זוחלים, ילדים קטנים וכד'). מדביר מקצועי יודע לתמרן עם לחץ מניפת הריסוס ובכך להגיע לכל המקומות ולעשות זאת בצורה מהירה.
מקומות בהם יש להקפיד לרסס לאחר פוליש ריסוס בסיסי סטנדרטי הינו הריסוס המקובל כנגד ג'וקים או הנקרא בשמו השני, "ריסוס טרום כניסה". ריסוס זה מבוצע לאורך כל ההיקף הפנימי של הבית/המשרד, בפינות, פנלים (בזוית 90 מעלות), חריצי מסילות, חלונות וויטרינות, מבואות מקרר, מכונות כביסה ומדיח, ארונות מטבח (ריקים), ניקוזי כיורים במטבח ובשירותים. בריסוס בתים ומבני קרקע מתווסף ריסוס של חגורת הגנה חיצונית ובורות הביוב.
מהן הסכנות הכרוכות בריסוס ללא ריח תכשירי הדברה ללא ריח הינם חומרים חדשים בשוק והחומר הפעיל בהם הוא מקבוצת רעלים מתקדמת הנקראת פירטרואידים. קבוצה זו בעלת רעילות נמוכה יחסית לאדם ולסביבה במיוחד ביחס לזרחן שהיה נפוץ בשימוש בעבר. כל זמן שהלקוח יקפיד על כללי הזהירות שנמסרים לו ע"י המדביר, הסכנות לפגיעה כלשהי הן אפסיות בהנחה כמובן שהלקוח לא שותה או מתקלח עם החומר ???? חשיפה נורמאלית קרי, מעט נשימה או מגע בטעות יגרמו לשיעול, צריבה ודמע מהעיניים וגירוד, זאת מאחר והפירטרואידים הינם חומרים מגרים (גורמים לגירויים). בכל מקרה יש להישמע להוראות המדביר ולשמור על כללי הבטיחות.
בחירת מדביר מקצועי לאחר פוליש החשוב מכל הוא וידוא שבידי המדביר נמצא רישיון הדברה בתוקף, מטעם המשרד להגנת הסביבה. (ניתן לבדיקה באתר האינטרנט של המשרד להגנת הסביבה ע"י הקלדת שם המדביר או מספר הרישיון שמסר). מומלץ לבדוק את הוותק והניסיון של המדביר בתחום. לשים לב שהמדביר עונה בצורה מקצועית וסבלנית על כל השאלות שלנו ולא "משתיק" אותנו בתשובות כגון: "יהיה בסדר" ו"איך תרצה לשלם?" ואיך נוודא שהוא לא "חפפן"? חפיפניקיות מתחילה בדרך כלל באדם עצמו. צורת הלבוש יכולה להעיד על כך בקלות. לבוש בבגדים עם לוגו יעידו על כך שהמדביר מכבד את עצמו ואדם שמכבד את עצמו מכבד גם את זולתו. מומלץ לגלוש באתר האינטרנט של המדביר ולהתרשם ממנו, האם הוא מסודר, קריא, ענייני או עמוס מבצעים ומסחרי מאוד.
טיפים לריסוס אחרי ניקיון פוליש 1. יעילות – ריסוס שמבוצע על בית או משרד נקי תופס טוב יותר מאשר על שכבות אבק ולכלוך ולכן גם יישאר לאורך זמן. 2. תזמון – תזמון הוא הזדמנות זהב לקבל ריסוס יעיל לדוגמא: ביצוע ריסוס כאשר ארונות המטבח נקיים  ובכך למנוע את העבודה הכפולה של ריקון הארונות והחזרת התכולה. 3. שימור – רצוי לא לשטוף את החלל לפחות 3-4 ימים לאחר הריסוס מכיוון שחומרי הריסוס הם נוזליים ומים פשוט יטשטשו אותם, מכאן שמומלץ יותר לרסס לאחר ניקיון הפוליש. 4. תוצאה – ריסוס המתבצע לאחר ניקיון פוליש כאשר החלל ריק יאפשר הגעה של חומרי ההדברה לכ-100% מהשטח ומשיג תוצאה טובה יותר. 5. הרגשה טובה – אין כמו הרגשה של "התחלה חדשה", כשאתה נכנס למשרד/בית חדש, הרצפה מבריקה והיחיד שנהנה  ממנו הוא אתה והצוות שלך בלי שותפים מהזן שלא הולך על שתיים... בהצלחה ! ממני אלון צדוק – מנכ"ל פיקס חברת ניקיון ואחזקה תודות




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב