דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שלווה ונופש בעיר עם קסם מיוחד 

מאת    [ 03/01/2011 ]

מילים במאמר: 418   [ נצפה 2138 פעמים ]

ראש פינה היא אחת המושבות העתיקות בארץ אשר משרה אווירה גלילית רגועה. בנויה ברובה מאבן גלילית וממוקמת בחלקה העליון של המושבה. במהלך השנים התפחתה ראש פינה ונבנו בה בתים חדשים שכונות וגנים. אזור חדש זה נמצא בחלקה התחתון של המושבה. היא פינת חמד ששייכת לעליה הראשונה .ראש פינה נקראה פעם גיא אוני .מטרת המתיישבים הייתה שינוי אורך החיים שיבוסס על חקלאות .המצב היה קשה באותם זמנים הברון רוטשילד נחלץ לעזרתם ולקח אותה תחת חסותו, תרם ממיטב כספו ואהבתו למקום. ראש פינה שוכנת על המורדות הצפונים של הר כנען ועמק החולה. כיום ראש פינה ברוכה בצימרים יפים ומגוונים בסגנונות אירוח. ישנן סוויטות אבן מעוצבות ויקרתיות, סוויטות מפוארות משוחזרות ובנויות מאבן של שרדי מבנה עתיק מהמאה ה19 אם חלונות ויטראז' ריהוט יוקרתי שמאובזר בציוד חדיש ומפנק.

בקצה ההר העליון של המושבה שמאפשר תצפית מרהיבה לנופי הצפון- מן החרמון ועד לכינרת. כמו כן ישנם אחוזות מגוונות אחת עם בריכה מחוממות שנייה בעלת שלוש קומות עם נגיעות קלאסיות בתאורה וריצוף מיוחד. בנוסך ישנה גם אחוזה בקצה ההר- בית אבן היסטורי יפיפה. ישנם מגוון של בתי הארחה וצימרים בראש פינה ובאזור הצפון לזוגות בירח דבש, לזוגות צעירים ,למשפחות ולקבוצות. בכל הצימרים המפנקים שתגיעו אליהם באזור ראש פינה תמצאו מגוון רחב של מבנים. ישנם מבנים מעץ יפים להפליא עם מטבחון מאובזר קומקום חשמלי עם מגוון סוגי תיונים וקפה, מקרו גל וכלים יפים. ישנה גם פינת ישיבה עם טלויזיה ומערכת   D V D, מקלחון מאובזר וכמובן ג`קוזי עם שמנים ארומטיים, סבונים ריחניים ונרות שמאתרים את הסביבה .ישנם גם המון צימרים בראש פינה המשלבים אירוח ושירות יוצא מן הכלל .חלקם מאובזרים עם ג'קוזי בחוץ . במקום עצמו בכל צימר מוגשים ארוחות בקר עם מגוון של גבינות תוצרת בית מעשה ידיה של המארחת, מיני זיתים, סוגי שמן זית במגוון תבלינים, ריבות מסוגים שונים של פירות גם כן מעשיה ידיה של המארחת, מיצים טיבעים שנסחטים בבקר וכמובן לחמים בריאים שמפיצים ניחוחות של שמרים על הבוקר. כמו כן ישנה פינת בברקיו בחוץ מאובזרת וניתן למנגל בערב כרצונכם. מומלץ לברר באתר מה מכיל כל צימר.

בערב ניתן לטייל בישוב שהוא אטרקציה בפני עצמה. ישנם גלריות ובתים יפים שרק מלהסתכל עליהם אתם רגועים.ישנם גם מסעדות מגוונות למי שרוצה להתפנק ולא למנגל בעצמו. אחרי שמתעוררים בבקר מציוץ הציפורים והשקט שמסביב הנוף המרהיב של המקום לאכול את ארוחת הבקר שמוגשת לכם אפשר לעלות על הרכבים ולצאת לטיול בצפון רמת הגולן ישנם מפלים למטיבי לכת, ישנם מסלולים טיפה יותר קשים מומלץ לבדוק באינטרנט על מסלולים שנוחים לכם ישנו גם את אתר חמת גדר שהוא יום כייף בפני עצמו .נקווה שתחזרו לחיי השגרה שלכם לא תשכחו להמליץ על צימרים בראש פינה.                                                           חופשה נעימה!  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב