דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יוקרה בשביל הנפש 

מאת    [ 03/01/2011 ]

מילים במאמר: 386   [ נצפה 2078 פעמים ]

לכל אחד יש את החלומות האישיים שלו אבל למרות זאת, נראה שיש חלומות כאלה שמשותפים לרובנו וכנראה גם לכולנו. אחד מהם הוא החלום שלפחות לפרק זמן מסוים יתייחסו אלינו כאילו אנו בני מלוכה או משפחת אצולה כלשהי. זה כולל את כל התנאים שבאים עם זה כמו פינוקים רבים שנראה שרק באים אחד אחרי השני ותחושה שאם נבקש עכשיו משהו, יהיה מי שידאג למלא את הבקשה שלנו והוא יעשה זאת על הצד הטוב ביותר האפשרי. נשמע כמו חלום ואתן חייבים להסכים שיש בו משהו. מי לא היה רוצה להגשים חלום כזה? אם אי אפשר לחיות כך באופן קבוע, לפחות לזכות ליהנות מזה לפרק זמן של כמה ימים נניח. האם זה אפשרי? זה אפשרי בהחלט. אז מה צריך לעשות כדי להגשים את השאיפה הקבועה הזאת שתמיד נמצאת לנו בלב? ללכת אל המקום שבו דברים כאלה קורים באופן שגרתי, מקום שפותח את שעריו גם בפניכם בתנאי שאותם באמת רוצים ומוכנים לקבל חלק מהיוקרה שלו. כל שצריך הוא ליצור קשר עם צימרים יוקרתיים לפי בחירתכם ומכאן אתם מסודרים, הם כבר יעשו לכם את החופשה למשהו מיוחד מאוד.
לדבר על מה יש ב צימרים יוקרתיים זה דבר שיכול לקחת בלי שום בעיה שעות. פשוט כך. הרי אחת הסיבות שהם טוענים ובצדק להגדרה היוקרתית היא שהם דואגים שבכל פינה של מתחם הנופש יהיה משהו אחר שינעים את הזמן שלנו בחופשה. עדיין, שווה לדבר קצת על הדברים העיקריים רק כדי לעורר קצת את הדמיון כדי שנרצה עוד יותר להגיע לחופשה שלנו כבר.
ג'קוזי למשל הוא דבר שבעצם חופשה היא דבר שכולל אותו באופן מובן מאליו ממש. הוא כמובן יהיה והוא יהיה מרווח ונוח וגם המיקום שלו יהיה תוצאה של מחשבה מעמיקה, לרוב כך שאפשר יהיה להשקיף על הנוף שסביב לסוויטה המפוארת שלכם. המילה פאר היא אכן המילה המתאימה והיא כוללת למשל את בריכת השחייה. צמודה ושלכם ואל תופתעו אם בחורף היא גם תהיה מחוממת. זה חשוב כי צימרים יוקרתיים מתאימים נפלא לחופשה בכל עונה של השנה שתבחרו לנפוש בה. אם מתחשק לכם קצת בידור, מערכת קולנוע ביתי עם מסך בגודל מתאים וחיבור לשלל אמצעי בידור גם היא תעביר את זמנכם בנעימים. מכיוון שהיריעה קצרה נזכיר גם את ארוחת הבוקר עד למיטה, פינוקים קטנים גדולים כמו שוקולד או יין ופירות רעננים שמקבלים את פניכם, סוויטות עוצרות נשימה ביופיין, סאונה לעיתים לא רחוקות בכלל, תה וקפה, חצר יפה ומטופחת עם שפע ירוק ומיקום נפלא מול נוף עוצר נשימה. באים?




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב