דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פתרונות ריצוף לגינה 

מאת    [ 03/01/2011 ]

מילים במאמר: 453   [ נצפה 5752 פעמים ]

 

 

ריצוף לשם עיצוב אתם צודקים, אכן יש בישראל בעיית מים, אבל זאת לא הסיבה היחידה לריצוף הגינה. זה עניין של העדפה, בין גינה רגילה למרוצפת. בשנים האחרונות קיימת מגמה של עיצוב הגינות בשילוב אפשרויות הריצוף הרבות, מה שמעלה את שווי הבית וגם נותן לו מראה יפה יותר. סוגי ריצוף לגינה עד לא מזמן ריצוף לגינה לא נתפס כמשהו בעל חשיבות גדולה, ולכן ההשקעה בו הייתה זניחה. לרוב, היו מרצפים את הגינה במרצפות סטנדרטיות. כיום יש מגוון רחב של סוגי ריצופים במחירים שונים. סוגי הריצוף הנפוצים ביותר הם ריצוף שיש וגם ריצוף קרמיקה, כשבשנים האחרונות נכנס לשוק הריצוף בעזרת פרקט טבעי. לא טוב להיות הרצף לבדו הזמנתם קבלן שיפוצים או קבלן לריצוף אך גיליתם שהידע שלו לא מקצועי, בלשון המעטה? אין בעיה, יש לכך פיתרון. ישנם מעצבי גינות שישמחו להצטרף אל הרצף ויסכימו לעזור לכם לעצב את הגינה לפי בקשתכם ועל פי תקציבכם. השכרת מעצב יכולה להגיע עד עשרות אלפי שקלים, תלוי בגודל הגינה ובהשקעה. אפשרות זולה יותר היא לראות מודלים באינטרנט ולעצב בהשראתם. סוף ריצוף במחשבה תחילה מהמבחר הקיים עליכם לבחור את הריצוף שהכי יתאים לכם, מבחינת עלות, טעם אישי וראיה לעתיד. פרקט סינטטי לדוגמא נשחק בשמש, אריחי שיש מועדים להחלקה כשגשום בחוץ ואילו ריצוף פרקט מעץ טבעי יקר יחסית. כשאתם מחליטים על סוג הריצוף בו תרצו להשתמש, יש לקחת את כל השיקולים בחשבון. ההבדלים בין סוגי הריצוף כדי שתבינו יותר במה מדובר, הנה כמה פרטים על סוגי הריצוף הקיימים:


    • ריצוף קרמיקה- נהנה משחיקה איטית, עלול להישבר ולהיסדק ממכה חזקה או אפילו רעש אדמה בעוצמה נמוכה. קרמיקה, כמו השיש, גם עלולה לגרום להחלקה.
    • ריצוף שיש- עמיד בפני מזג האוויר הישראלי יותר מכל סוג מרצפות אחר. את השיש יותר קל לנקות והוא משרה תמיד תחושה של ברק וניקיון.
    • ריצוף העשוי פרקטים מעץ משרה אוירה טבעית ונחשב לבטוח יחסית. החיסרון הוא שפרקט מעץ דורש תחזוקה גבוה כי הוא מושפע מאוד ממצבי הרוח של מזג האוויר.
    • פרקט מפלסטיק ממוחזר- זול הרבה יותר מאחיו. אפשר להדביק אותו על משטח מוצק אבל לא על דשא. הפרקט גם נוטה להישחק במהירות גדולה יותר.
עלויות ריצוף מחיר ריצוף קרמיקה נע בין 150 שקלים למ"ר ועד 300 שקלים בממוצע. מחירי ריצוף שיש ינועו בין 150 ל-250 שקלים. פרקט טבעי יקר יותר ותוכלו לרכוש אותו במחיר של 300 שקלים בממוצע. עלות העסקתו של רצף מקצועי יכולה להגיע עד 100 שקלים למ"ר עם הציוד הנלווה. בפרויקט ריצוף צריך להשקיע ההחלטה באיזה סוג חומר לבחור היא בידיכם. לפני קבלת ההחלטה בדקו עלויות, את הגודל של השטח המיועד לריצוף ועשו סקר בין אנשי המקצוע. כדאי מאוד גם להתייעץ עם מישהו שכבר עבר את התהליך, כדי להגיע למראה שרציתם לקבל. פרויקט ריצוף בגינה יכול להגיע עד עשרות אלפי שקלים וכדאי מאוד שתיהנו מהתוצאה.

 

 

מודי - קרמיקה / ריצוף / שיש / אבן




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב