דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אחסנה, הובלות, שילוח בינלאומי ועוד. 

מאת    [ 03/01/2011 ]

מילים במאמר: 595   [ נצפה 1821 פעמים ]

אף אחד מאיתנו לא היה רוצה לגור בתוך מחסן, עם מאות חפצים שאין לנו מספיק מקום עבורם. אף אחד מאיתנו גם לא היה רוצה להסתכן בכך שלרכוש היקר לו מכל ייגרם נזק כלשהו כתוצאה מגניבה, שריפה, שיטפון או עש. בדיוק לשם כך נועדו שירותי אחסנה. במאמר הבא תמצאו את כל המידע שחשוב לדעת אודות שירותי אחסנה.

מי זקוק לשירותי אחסנה?

שירותי אחסנה מיועדים לקהל יעד גדול ומגוון: אנשים שעוברים לדירה קטנה יותר ואין להם די מקום לכל הרכוש שלהם בדירה החדשה, מי שכניסתו לדירה החדשה מתעכבת, מי שמבצע רילוקיישן זמני לחו"ל ואינו זקוק לכל הרכוש שלו במדינה הזרה, ואינו זקוק לשירותי שילוח בינלאומי, קרובי משפחה ועורכי דין שקיבלו לידיהם את הטיפול בעיזבונותיו של מנוח ועוד. למעשה, כל מי שרוצה להבטיח שרכושו יהיה בטוח ומוגן מפני כל צרה שהיא, זקוק לשירותי אחסנה.

מדוע חשוב להיעזר בשירותי אחסנה?

פרט לעובדה ששימוש בשירותי אחסנה מותיר לנו מקום פנוי בבית, שירותי אחסנה מאפשרים לנו להגן על הציוד והרכוש שלנו מפני צרות רבות. המחסנים של כל חברה המספקת שירותי אחסנה הינם מחסנים ממוגנים ומאובטחים 24 שעות ביממה. שירותי אחסנה מחוברים למוקד אבטחה וכל המחסנים מרושתים במצלמות אבטחה. כך שבמחסנים של שירותי אחסנה הרכוש שלכם יכול להיות מוגן בצורה הטובה ביותר מפני גנבות. חברות אחסנה רבות מספקות גם שירות הובלות למקום האחסון של החפצים.

בנוסף, שירותי אחסנה מספקים הגנה טובה מפני פגעי טבע ואסונות, כגון: שריפות, שיטפונות, דהייה בשמש, טחב ועובש. כל הרכוש שלכם מאוחסן בתנאי האחסון האופטימליים המונעים פגעי רטיבות ולחות, ובמחסנים מותקן ציוד מתקדם לגילוי אש ולכיבוי אש. כמו כן, במחסנים של שירותי אחסנה מקפידים לבצע הדברה תקופתית, כך שרכושכם יהיה מוגן מפני נזקי עש ומפני מזיקים אחרים.

מה נהוג לאחסן במחסנים של חברות אחסנה?

במחסנים של חברות אחסנה כל אחד חופשי לאחסן כל חפץ שיבחר: רהיטים, בגדים, מסמכים, חפצי אומנות, תכשיטים, כלי רכב למיניהם (אופניים, אופנועים, טרקטורונים וכדומה), ציוד משרדי ועוד. מן הראוי לציין, ששטחו של כל מחסן הוא גדול יחסית, ולכן לא מומלץ להשתמש בשירותי אחסנה רק לצורך אחסון מסמכים בודדים או מעט תכשיטים. מרבית האנשים נוהגים להשתמש בשירותי אחסנה לצורך אחסנת תכולת דירות ומשרדים.

על פי אילו פרמטרים יש לבחור חברה המספקת שירותי אחסנה?

כאשר בוחרים חברה המספקת שירותי אחסנה חשוב להביא בחשבון מספר שיקולים. ראשית, עליכם לוודא שלחברה יש פוליסת ביטוח. פוליסת ביטוח מבטיחה לכם פיצוי כספי הולם אם חלילה ייגרם לרכושכם נזק כלשהו במהלך אחסונו במחסני החברה. שנית, חשוב להקפיד שהחברה מקצה לכל לקוח תא אחסנה נפרד, שבו מנעול נפרד, ושגם אתם תקבלו מפתח עבורו. שלישית, מומלץ לסייר במחסני החברה כדי לוודא שיש בה גלאי עשן ואמצעי כיבוי אש, יריעות מבודדות על הרצפה, אישור שהיא מאובטחת 24 שעות ביממה ושנעשית במחסניה הדברת מזיקים תקופתית. עבור לא מעט אנשים חשובה גם העובדה שמחסני האחסנה ימוקמו בקרבת מקום מגוריהם, ובאזור שאינו מבודד אך עדיין יש בו אבטחה מסודרת. כך הם יוכלו להגיע למחסני האחסנה בעת הצורך ולקחת מהם את הציוד הדרוש להם. בנוסף, אם אתם זקוקים לשירותי שילוח ימי ורוצים לאחסן רק חלק מהחפצים יש חברות המספקות את כל השירותים תחת קורת גג אחת.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב