דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הדברה של זבובים 

מאת    [ 02/01/2011 ]

מילים במאמר: 366   [ נצפה 2028 פעמים ]

 

הימצאותם של זבובים במרחב הבית או החצר, היא לא נעימה כלל וכלל. מעבר למחלות השונות שהזבובים מעבירים, ביניהם אפשר למצוא טיפוס, דיזנטריה, בעיות מעיים כמו שלשולים וכדומה, זיהומים ועוד, הזבובים מהווים מטרד לא נעים, ומפריעים לשגרת החיים. אם נתקלתם בבעיה של זבובים, כדאי לבצע כמה פעולות ראשוניות כמו- בדיקה של פחי האשפה, איסוף של צואת בעל חיים אם יש כזאת בסביבת הבית והחצר, ייבוש של אזורים לחים, ומציאת כל מאגר מים או ברזים דולפים, שמושכים אליהם את הזבובים.

פעולות אלו יעזרו ויתמכו בפעולות הדברה שתעשו בשלב הבא. הדברת זבובים נעשית על ידי חומרים כימיים שונים, ושימוש במלכודות פיתיון שאין בהן רעלים אלא חומרים צמחיים. ישנם מתקני תלייה שונים, אשר בהם חומר שמושך אליהם זבובים, והם נתקעים בחומר הדבר ונשארים במתלה. אפשר לקנות מתלים כאלו בחנויות רבות, לתלות אותם בחצר, ולרוקן כל זמן מה. תוכלו לראות איך המתקן מתמלא עם הזמן בזבובים, ולקוות שהכמות שלהם בחצר תפחת.

אפשר לבחור בהדברה בעזרת מוצרים שאין בהם רעלים, הם חסרי ריח ואין בהם סכנה לבני אדם או לחיות מחמד. במוצרים האלו אפשר לראות שקיים אור בצבע סגול, שמושך אליו את הזבובים. הזבובים מתקרבים, ואז נדבקים למשטחים הדביקים שבתור המוצר, ונתקעים בתוכו. אפשר למצוא מוצרים כאלו שמתאימים גם להדברה בתוך הבית, כך שאפשר למקם את המוצרים האלו בחדרי ילדים, בחדרי מקלחת, במטבח, במחסני מזון של מסעדות ומפעלים ועוד, בהתאם לצורך.

מלכודות הדבק הן נפוצות מאוד. במלכודות הדבק תמצאו משטח מצופה בחומר דביק מאוד, שאליו הזבובים מודבקים ואינם מסוגלים לזוז, מה שמוביל למותם. כאשר המלכודת מלאה לגמרי בזבובים מתים, יש לזרוק אותה ולשים חדשה במקומה. כדאי למקם את המלכודת במקום שבו אן הרבה אבק או לחות, כיוון שאלו יורידו את יעילותו של הדבק ושל המלכודת. מלכודות הדבק אינן רעילות, אך משום שהדבק שלהן חזק במיוחד, יש להרחיקן מהישג ידם של ילדים קטנים או בעלי חיים אחרים.

אם כל אלו לא עזרו, ואתם מרגישים שיש נוכחות גבוהה של זבובים, יש להתייעץ עם חברת הדברה מקצועית. לחברות הדברה יש שני סוגי תכשירי הדברה עיקריים- רעלי מגע ורעלי קבע, וגם סוג של חומרי הדברה שנקראים- מווסתי גדילת חרקים, והם פועלים דרך מערכת העיכול. מכיוון ששיטות ההדברה של הזבובים מורכבות למדי, מומלץ לנסות ולבצע הדברה באמצעות המוצרים הרבים והשונים שקיימים בשוק, ובעזרתם להפחית ככל האפשר את מספרם של הזבובים בקרבת הבית.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב