דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סיישל - לא רק נופש אלא גם חברות אופשור 

מאת    [ 02/01/2011 ]

מילים במאמר: 267   [ נצפה 2953 פעמים ]

בסוף כל שנה נוהגים לסכם את השנה ע"י סקירה של אישיות בכירה. במדינת סיישל, אחת ממקלטי המס המוצלחים ביותר, הנשיא בעצמו ובכבודו נושא נאום מול האומה ומסכם את הפעילות. שנת 2010 הייתה שנה מוצלחת עבור מדינת האיים הקטנה בקאריביים והנשיא ג'יימס מישל, הציג כמה מההצלחות הגדולות של הצבא המקומי (שהציל דייגים מחטיפה של שודדי ים וסתם כמה פיות של אופוזיציה שטוענת שאין צורך בצבא במדינה), של מערכת הבריאות (שהשתכללה בטכנולוגיה חדישה), ויותר מכל, של הכלכלה המקומית.

בשנת 2010 הוקמו לא מעט חברות אופשור בסיישל  שנהנו ממס אפסי אך יותר מזה, סך כל ההשקעות הזרות באיי סיישל ב-2010 הגיע ל- 289 מיליון דולר, שזהו סכום עתק במונחים של מדינה עם 88,000 תושבים בלבד. לטענת מישל: "הסיבה העיקרית לגידול המשמעותי בהשקעות הזרות בסיישל היא האמונה והביטחון הגדול של המשקיעים הזרים ביציבות המדינה ובמערכת הפוליטית שלה".

מישל הוסיף ואמר: "שההשקעות הגדולות של חברות זרות בסיישל והאמון הגדול שרוחשים אנשי עסקים, יתורגמו מייד להרחבת מוסדות החינוך, לתיקון כבישים, ולהגדלת הנמלים בסיישל". למדינת סיישל יש אמנם חובות לא קטנים לבנקים ולמדינות אחרות, אך הסכומים הגדולים שהושקעו במדינה הקטנטנה בשנת 2010 יעזרו למדינה לייצר יותר עבודה ויותר הכנסות שיבטיחו את החזרי ההלוואות וגם אפשרות להגדיל את ההלוואות הקיימות ולשפר את חיי היום יום של התושבים בסיישל.

בשנים האחרונות סיישל הפכה למוקד אופשור גדול המספקת לאנשי עסקים אפשרות לרישום חברות אופשור בסיישל ותשלום מס אפסי. באופן טבעי, חברות זרות גדולות שבאות במגע עם השלטון המקומי, יוצרות מפגשים שמניבים בסופו של דבר, השקעות בתחומי איי סיישל.

רישום חברות בסיישל אינו מהלך מורכב ויכול להיעשות גם לחברות ישראליות ללא הצורך להגיע לאיים ע"י שימוש בחברה מתווכות המשמשות כ"ממליצות" רישמיות של הממשל המקומי.

קונסטנטין לויטנסקי - מנהל לקוחות בחברת קומפני אקספרס. חברת קומפני אקספרס ישראל בע"מ הינה סניף ישראלי של COMPANY EXPRESS GROUP המתמחה בפתיחת חברות בחו"ל במגוון מדינות ובהן שוויץ, הונג קונג, קפריסין, סינגפור, קפריסין ועוד. קומפני אקספרס מספקת גם שירותים של פתיחת חשבון בנק בחו"ל, שירותי נאמנות (דירקטור נאמן ובעל מניות נאמן), תמיכה משפטית מול הרשויות בחו"ל, שירותי דואר ושירותי משרד וירטואלי, וסיוע בפתיחת חשבונות בנק, לחברות ולאנשים פרטיים, מגוון בנקים ומדינות. http://www.com-exp.co.il>




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב