דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


האטרקציות של בנגקוק בתאילנד 

מאת    [ 02/01/2011 ]

מילים במאמר: 350   [ נצפה 2941 פעמים ]

כשאומרים תאילנד למטייל אי אפשר באותה נשימה שלא להזכיר את עיר הבירה של תאילנד - בנגקוק בה אפשר לחוות חופשה נפלאה. בנגקוק טובה לחופשה רומנטית, לחופשה עם הילדים ולחופשה משפחתית עם המשפחה הגדולה. ניתן למצוא בבנגקוק שפע של חוויות שיתאימו לכלל המשפחה. מלבד המקדשים הרבים אשר מפוזרים בה ומהווים מוקד תיירותי, בנגקוק מציעה את רחוב הקוואסן המוכר והעמוס, מרכזי קניות וכל טוב. 

 

מהם מוקדי התיירות העיקריים בעיר בנגקוק - הארמון המלכותי - כל מי שמגיע לבנגקוק מבקר בארמון, אשר הוקם בשנת 1782, ושימש כמקום המגורים של מלך תאילנד במשך למעלה ממאה וחמישים שנה. הארמון נבנה בצורה יוצאת דופן, עם הקפדה על עיצוב פרטים מיניאטוריים יפהפיים. צ'יינה טאון הוא אזור מעניין ותיירותי מאוד, עם דוכני שוק רבים, וחנויות זהב לכל המעוניין. לאלו שארמונות מעניינים אותם, צפויה חוויה ייחודית בארמון Vimanmek, העשוי עץ טיק מוזהב, ובתוכו בודאי תמצאו למעלה משמונים חדשים שונים. מסביב לארמון יש מוזיאונים רבים שמראים חפצי אמנות מסוגים שונים. 

המוזיאון הלאומי בבנגקוק

מוזיאון נפלא נוסף הוא המוזיאון הלאומי, שהוא אחד מהמוזיאונים הגדולים בדרום מזרח אסיה. תוכלו למצוא בו חפצים מתקופות לאורך שנים רבות, בהן התקופה הניאוליטית, תקופת איוטיה וכדומה. בנוסף מציגים במוזיאון אוסף מופלא של כלי נגינה מארצות שונות- תאילנד, לאוס, אינדונזיה וכדומה

השוק הצף והאגם המלאכותי בבנגקוק

אתר אחר שהפך בשנים האחרונות לאתר תיירות עמוס ופופולארי, הוא השוק הצף. כאן תצפו במגוון סירות מלאות בפירות טריים, מיץ קוקוס, ואוכל מסורתי שמבושל על הסירות עצמן. השוק רועש ועמוס מאוד, אבל הוא מהווה חוויה מקורית ומעניינת מאוד. מקום אחר בו ניתן להעביר בוקר נחמד, הוא פארק לומפיני. זהו הפארק הגדול בעיר בנגקוק, ואפשר לראות בו מקומיים מתרגלים טאי צ'י כחלק משגרת הבוקר שלהם. במרכז הפארק קיים אגם מלאכותי, עליו אפשר לשוט בעזרת סירות פדלים. 

בנגקוק מספקת שפע אפשרויות לחובבי הספורט, ובמיוחד ספורט אקסטרים. צניחה חופשית, טיולי אופניים, אומגות ביערות וצלילות שונות הן רק חלק ממגוון הפעילויות שמציעה העיר. נוסף על כך, ניתן לטייל במשך הלילה בטיולים מיוחדים באזור בנגקוק. לילדים המגוון עצום- עולם הספארי בו אפשר לראות חיות שונות, אקוואריום עולם המים אשר יראה לכם שפע חיות מים מוזרות, פארק השעשועים הקרוי עולם החלומות, ואחרים. המחפשים לינה בבנגקוק ימצא כי לא קשה לאתר מלונות בבנגקוק מכל הסוגים ולכל התקציבים.

המרכז למטייל תאילנד בנגקוק




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב