דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מזל סרטן - לימודים וקריירה 

מאת    [ 02/01/2011 ]

מילים במאמר: 349   [ נצפה 3811 פעמים ]

בתחום העסקי יצליח במקצועות בהם מתגשם רצונו לטפל בזולת, הסרטן נחשב עובד נאמן ומסור. נטייתו הטבעית להפוך כל מקום למעין בית, גורמת לו להתמסר גם למקום עבודתו. רצוי שיהיה לו שולחן רחב, עליו יוכל להציג בגאווה תצלומים של בני משפחתו. בפגישה עסקית הוא ייצא מגדרו, על מנת ליצור אווירה ביתית נעימה. מתאימים לו מקצועות בעלי אופי טיפולי, כגון עבודה סוציאלית ופסיכולוגיה. סרטן שניחן בחושים עסקיים, ימצא את מקומו בבנקאות או בראיית חשבון, בעיתות של חוסר יציבות כלכלית. אין כמוהו בשמירה והגנה על ערך כספו. כמנהל, מזל זה רואה את עצמו אחראי לעובדיו בכל מובן. הוא מצפה מהם למסירות ולאחריות, ומוכן לסלוח על טעויות שנעשו בתום לב. כשעובד נקלע למצוקה אישית, המנהל הסרטן יבחין בכך מיד וינסה לעזור לו בכל יכולתו. הסרטן אינו משנה ואיננו מחליף לעיתים קרובות מקצוע ודרך חיים. בדרך כלל, בגיל צעיר למדי הוא מחליט על ייעודו בחיים ומתמיד באותו כיוון. לעיתים יצטרף לעסק המשפחתי.

לסרטן חשובה סביבת אוירה רגועה. הוא מזל רגיש ואמוצינלי ומתעצבן מהר כשלא מסתדרים הדברים בעבודה או אם הוא עצמאי כשאינו מסתדר עם לקוח. יש יכולת ליוזמה אך דברים רגשיים יכולים לעכב הצלחה.

הסרטן עובד קשה מפני שהביטחון הכלכלי-המשפחתי חשוב לו ביותר. קיימת בו עצמאות ושאיפה לאינדיבידואליות בעבודה היום יומית. העבודה יכולה להתקשר לטיפול, לרעיונות, לחוץ לארץ או מרחבים, חיות, טבע ונופים. סרטן רוצה חופש וגם ממד אסתטי בעבודה. ייתכן שתהיה עבודה בשני תחומים. סרטן רואה את העבודה גם כאירוע חברתי ורוכש חברים דרך תקשורת ועבודה. העבודה דורשת הרבה מלל, נסיעות וניידות. אט אט מפתח הסרטן, תוך כדי מאבקים ופילוס דרך, עצמאות מקצועית משלו. מכיוון שאינו אוהב עימותים, הוא נוקט לרוב גישה עקיפה ומניפולטיבית, יחד עם זאת, גם אם ינהל משא ומתן בקשיחות, תמיד יהיה הוגן. בסרטן ישנה תחרותיות מקצועית ודחף להיות ראשון, ולעיתים העבודה והקריירה נעים בין הרמוניה לשדה קרב וחוזר חלילה. סרטן יכול לזכות בפרס על עבודתו, ושאיפת הצדק מתקשרת גם היא לעבודה. העבודה והקריירה נתפסים פסיכולוגית ואולי גם קונקרטית כשדה קרב, עימות ותחרות של מי יגיע ראשון.

מקצועות מומלצים: ספנות, בנקאות, מלונאות, מסעדנות, עצוב פנים, נדל"ן, היסטוריה, ארכיון, ארכיאולוגיה, הוראה, גננת, מטפלת, סיעוד, מילדת, עבודה סוציאלית, פסיכולוגיה, ראיית חשבון, פיננסים, מקצועות טיפוליים, טכנולוגיה.

כל הזכויות שמורות @ פורטל הורוסקופ




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב