דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לופטים לאירועים, הטרינד החדש 

מאת    [ 02/01/2011 ]

מילים במאמר: 427   [ נצפה 2810 פעמים ]

לופטים לאירועים 

לופטים לאירועים הם המיקום החם הכי עדכני לערוך בו שמחה משפחתית או אירוע פרטי ועסקי מכל סוג שהוא. לופטים לאירועים מתוכננים במחשבה רבה על מנת להתאים את עצמם לכל אירוע קטן או גדול, אינטימי או פרטי. לופטים לאירועים מעוצבים על מנת להעניק לשוהים במקום תחושה של פינוק ויוקרה שלא ימצאו בשום מקום אחר. לופטים לאירועים מבטיחים לחוגגים בצל קורתם אירוע שונה, חדיש, מרענן ומפתיע.  כל אירוע המתקיים בלופטים הוא חוויה בפני עצמה.

לופטים לאירועים היסטוריה:

בעבר לופטים לאירועים היו למעשה מבנים ששימשו לתעשייה כגון: נגריות, בתי מלאכה, מסגריות ועוד. לפני מספר שנים מועט הגיעה הטרנד הלוהט מניו - יורק ארצות הברית, בו הוסבו מבני תעשייה גדולים אל לופטים לאירועים ולופטים למגורים. בניו - יורק משמשים הלופטים למסיבות קוקטיילים של החברה הגבוהה, בארץ גילו את הפוטנציאל הכלכלי הגלום בלופטים לאירועים הללו והפכו אותם עם השקעה רבה למה שהם כיום לופטים לאירועים, למסיבות וחגיגות מסוגים שונים לאלו מביניכם המחפשים חידוש. יש שיאמרו כי הלופטים לאירועים הם אופנה חולפת כמו כל דבר בארץ המושפע ממה שקורה בארצות הברית וממדינות אירופה, אחרים מאמינים שבמציאות בה אנו חיים ובעקבות העובדה כי אנו מחפשים כל הזמן שינויים וחידושים מרעננים הלופטים לאירועים עשו עלייה על מנת להישאר כאן עוד הרבה זמן.

מה מושך כל כך בלופטים לאירועים?:

לופטים לאירועים מושך אליו חוגגים רבים המגיעים מכל קצוות הארץ לחגוג מגוון רחב של אירועים קטנים כגדולים. הדבר המרכזי שמושך אותם לקיים את האירוע בלופטים הם ראשית ומעל הכל האווירה המיוחדת השורה במקום, העיצוב המוקפד, האביזרים היוקרתיים והפינוקים הקטנים עושים את ההבדל המשמעותי שבין עוד אירוע משעמם לערב בלתי נשכח. לופטים לאירועים בנויים ומתוכננים בדיוק עבור חגיגה של שמחות עם כל הפינוקים הרגילים בתוספת של ג'קוזי, בריכה, חדרים ללינת לילה, בר מלא כל טוב, מרפסות נוף מהממות ופינות ישיבה לאלו החפצים להתבודד מעט מההמון הרועש.

עלות לופטים לאירועים מעט גבוהה היות ועל איכות אין מה לעשות צריך לשלם. בעלי המקום מארגנים לכם על פי הזמנה מראש אירוע בדיוק על פי רצונכם כולל עיצוב המקום, האוכל, המוזיקה, התאורה ובעיקר האווירה המיוחדת. שימוש במתקני הפינוק, הג'קוזי, הבריכה  ובחדרי הלינה דורשים כמובן תוספת תשלום. במידה ואתם חוגגים מסיבת רווקים או רווקות ניתן לבקש מראש הזמין לאירוע גם נומרולוג, אסטרולוג או כל איש  מקצוע רוחני מעניין אחר על פי בחירתכם. ניתן כמובן להוזיל את עלות האירוע ולהשתמש לצורך החגיגה רק בחדר קטן יחסית בתוך הלופט במידה וברצונכם באירוע אינטימי ופרטי יותר. לופטים לאירועים מהווים אטרקציה לחוגגים המעוניינים למצוא מקום אחר שונה ומעניין לחגוג בו את שמחתם ואין בכוונתם לחגוג באולם או בגן אירועים כמו כל השאר.  

עוד מקומות לאירועים: וילות לאירועים

וילופט
וילות לאירועים | לופטים לאירועים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב