דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גני אירועים- הבחירה החשובה 

מאת    [ 02/01/2011 ]

מילים במאמר: 555   [ נצפה 1771 פעמים ]

בשעה טובה ומוצלחת החלטתם להתחתן. סיפרתם למשפחה, הרמתם כוסית וחגגתם עם החברים. עכשיו מגיע החלק הקשה של תכנון חגיגת חייכם, האירוע שממנו ישאר לכם זכרונות מתוקים ואלבום תמונות מהודר. אבל עד לאותו יום בו אתה תאמר לה הרי את מקודשת לי, ואת תזילי דמעה מאושר, ארוכה היא הדרך ורבת תלאות.

כעת עליכם לבחור צלם, דיג'יי, חליפה עבורך ושמלה יפיפייה בשבילך, וכמו כן להחליט על מספר אורחים, את מי תזמינו, על מי תוותרו ועוד.

מבין כל הבחירות הללו, אחת הבחירות הקשות יותר היא אולם האירועים עליו תחליטו. בחירה זו אינה פשוטה כלל וכלל, אך תראו שמאותו רגע שתסגרו על אולם, הכל נהיה פשוט יותר ומלחיץ פחות.

פרט לכך שבחירת אולם כרוכה בלבחור את התאריך ליום המיוחל, בחירת אולם למעשה קובעת את האווירה שאתם רוצים להשרות ביום החתונה. הרבה מאופי האירוע תלוי בהאם תבחרו לעשות את החופה על גג או בגן, ואיפה תחליטו להושיב את האורחים, ולא פחות חשוב איזה אוכל תבחרו להגיש ואיך תראה רחבת הריקודים ומי יסייע לכם בכל הפרטים הקטנים החשובים להשלמת האירוע- האם בעלי המקום או שמה תבחרו בספקים חיצוניים?

אני אישית מאמינה שככל שהמקום בו תבחרו יגביל אתכם פחות, כך תוכלו לעצב לעצמכם אירוע שמושלם עבורכם ומותאם באופן אישי לצרכיכם. לכן, לפני הכל, כדאי לבחור על אולם במקום פתוח, כלומר על גני אירועים. גני אירועים יתנו לכם את האפשרות היכן אתם רוצים למקם את החופה. מן הסתם, האפשרות המקסימה יותר היא לערוך את החופה בגן פתוח ורחב ידיים שיהיה מוקף צמחיה טבעית וירוקה. בדומה לכך, רצוי לקבל את פני האורחים גם כן בחוץ ולא בפנים, קבלת פנים באויר הצח משרה רוגע ונינוחות על האורחים בשעה שהם ממתינים לכם, לרב ולחופה המרגשת. גני אירועים גם בדרך כלל מציעים אולם גדול שבו האורחים לא יצטרכו להצטופף כאשר הם באים לרקוד. אולם גדול של גני אירועים, בדרך כלל, יציע גם פינות אתנחתא נעימות בהן אפשר לשכב או לשבת בחצי שכיבה ולהרגע, או במילים אחרות פינות "זולא" שמשמשות בדרך כלל את הצעירים שבין האורחים. מצד שני, המשפחה והאורחים המבוגרים יותר יקבלו שולחנות נאים ומוארים הרחוקים מספיק מעמדת הדיג'יי מחרישת האוזניים. את כל זאת תוכלו לקבל בתוך גני אירועים,  אשר ערוכים לקבלת מספר מוזמנים גדול או קטן.

גני אירועים ברמה גבוהה יעניקו לכם שירות אדיב ומקצועי. דמיינו לעצמכם שכל האירוע יהיה יפה- החופה תהיה במקום, האוכל יהיה טוב והבר יהיה שופע. אך למרות כל זאת, אם השירות כלפי האורחים אינו אדיב ומהיר האורחים חלילה יכולים לצאת מעוצבנים. גני אירועים בעלי וותק וניסיון שערכו עוד חתונות רבות לפני זו שלכם, ידאגו שגם כאן תקבלו את הטוב ביותר. גם בדברים הפשוטים, שבעלי השמחה בדרך כלל לא חושבים עליהם, כמו ארגון החנייה בצורה כזו שאיש לא יחסום אחד את השני, וחלוקת כרטיסיות קטנות המציינות את מקום הישיבה של כל אורח, גם לפרטים האלו, הפחות סקסיים, הצוות של גני אירועים ידאג עבורכם. אתם לא תצטרכו לדאוג כל עוד תסכימו לקבל את עצתם הנבונה ורבת הניסיון של צוות גני אירועים.

כפי שציינתי בהתחלה מאותו רגע בו תבחרו את גני האירועים ואת התאריך ליום נישואיכם, תוכלו גם להעסיק עצמכם בכל מה שנמצא מסביב לבחירה הגדולה הזו- הצלם, השמלה המאפרת, מי מוזמן מי יבוא ומי לא ועוד. והכי חשוב- מזל טוב וסימן טוב.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב