דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מטבחים כפריים: הקץ למודרנה 

מאת    [ 02/01/2011 ]

מילים במאמר: 377   [ נצפה 1904 פעמים ]

החיים המודרניים היום נהיים יותר ויותר תובעניים, והתובענות הזו לאט לאט משתלטת על כל חלקה טובה בחיינו ונוגסת מהזמן שלנו המוקדש למשפחה, לחברים, לעצמנו ולתחביבים שלנו. מדוע זה קורה, שאנחנו מקדישים כל כך מעט זמן לאנשים היקרים לנו ולהנאות ולתחביבים שלנו? חלק מהסיבות לכך היא בגלל שהמחיה עלתה בשנים האחרונות והיא לא מראה שום סימן לנסיגה. להפך, היא רק ממשיכה להמריא. קניות בסופר, דלק, מימון צהרונים וחוגים לילדים, תחבורה ציבורית, הלבשה ועוד. ההתייקרות הזאת תובעת מאיתנו יותר שעות עבודה במשרד, כך שכל אחד מאיתנו מוצא את עצמו מבקש בסתר פינה קטנה של שקט לעצמו, נקייה מחובות, דאגות ומטלות, רחוק מהעיר הסואנת, מהרעש, מהכבישים ומהפקקים הבלתי נסבלים. מטבחים כפריים מגלמים את הכמיהה שיש בכל אחד מאיתנו לשקט שאפיין את ימי ילדותנו. מטבחים כפריים אוטומאטית מחזירים אותנו בזמן, גם אם המטבח של בית ילדותנו היה, סביר להניח, עשוי מחומר לא איכותי כמו סיבית או MDF ונפרש על שניים וחצי מטר קטנטנים.

מטבחים כפריים זכורים לנו כבר עשרות שנים מסרטים וסדרות אמריקאיות, בהם יש בתים רחבי-ידיים ומטופחים בעיירות קטנות ופסטורליות, הצופות לחורשות וליערות עוצרי נשימה. בבתים האלו ישנם מטבחים כפריים, לבנים ומזמינים, המשקיפים לחצר ירוקה.

האמריקאים ברחבי היבשת יודעים כבר מזמן את מה שהישראלים רק מתחילים לעכל לאחרונה: מטבחים כפריים הם אופנה קלאסית ועל זמנית. מטבחים כפריים הם כאן כדי בשביל להישאר, והם מחזקים את תחושת המשפחתיות בבית ויוצרים מרכז חדש שסביבו סובבים חיי הדיירים בבית.

הכמיהה שלנו אחרי מטבחים כפריים גם כוללת בתוכה סלידה מהחיים המודרניים, מהמתח, מהלחץ וההיסטריה, מעוד אייפון, אייפוד, שמפייוד ועוד צעצועים שנמאסים תוך חודש-חודשיים ומתחלפים לטובת גאדג'טים אחרים. נמאס לנו מהטרנדים האלה. ברגע שאנחנו רק ממצמצים מופיע כבר טרנד חדש ואתם יכולים לזרוק את הטלפון/טלוויזיה/מחשב שלכם שמלאו לו כבר 6 חודשים מהחלון כי הוא כבר אנטיקה. אם כבר אנטיקות, אנחנו רוצים משהו נצחי, משהו קלאסי, טהור ולבן, שלא ימאס לנו ממנו תוך כמה חודשים, ויוכל ללוות אותנו לכל ימי חיינו ולעטוף אותנו בחמימות משפחתית.

העלות של מטבחים כפריים היא גבוהה יותר ממטבחים סטנדרטיים רגילים. מטבחים כפריים מיוצרים מעץ מלא, חומר הנחשב יקר, אך מבטיח איכות ויופי לשנים ארוכות. אנשים רבים חולמים על מטבחים כפריים בבתיהם, אבל  מדובר בפנטזיה לא זולה בכלל. תקציב של מטבחים כפריים יכול לעלות בקלות לעשרות אלפי שקלים ואף למאות אלפי שקלים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב